Komunikacja w trakcie remontu wiaduktów Trasy Łazienkowskiej
Moderator: Wiliam
Mam taki chory pomysł, żeby dać jakies 462, od Saskiej, TŁ, zjazd na Wislostrade, Lazienkowska, Rozbrat, znów do Wislostrady, wjazd na górę, do Metra Politechnika. Z powrotem analogicznie, do Saskiej (kryterium uliczne jakieś).
ŁK
Wiesz, oni proponują dojście 700 metrów. To jakies 10 minut chyba - i to od jedynego 141. Rano na lekcje może być ciężkoEmyl pisze:No rzeczywiście chory
ŁK
Faktycznie jest problem ze znacznym pogorszeniem obsługi tej okolicy. 109, 162 czy 171 prowadza prostopadle do skasowanego połączenia (Praga Pd., Politechnika, Ochota, Dolny Mokotów). Jeśli Łazienkowska/Piękna/Koszykowa nie staną, to może dodatkowe kursy skrócone 159 Sielce-Plac Zawiszy?
Do tego potrzeba i tak będzie większej przebudowy (windy). Więc lepiej już docelowo przystanek u góry na wyspie, tak by na prawo od niego był prawoskręt W->S.Autobus Czerwon pisze: ↑22 sty 2022, 13:44Ja bym się osobiście nawet zastanowił czy nie mogłoby tak zostać już na stałe.
To już chyba lepiej M. Politechnika - Waryńskiego - Pl. Konstytucji - Piękna - Górnośląska - Myśliwiecka - Łazienkowska - Solec - Most Łazienkowski - Al. USA - Urugwajska - Lizbońska - Saska - Brazylijska - Międzynarodowa - Al. USA i z powrotem tą samą trasą do M. Politechnika.
Mi się w głowie nie mieści że przeplotki od końca wiaduktów zajmują taki hektar że już nie można skorzystać z przystanków na Torwarze. Ba! Że nie można tam zrobić jakichś czasowych przystanków bliżej Rozbratu. Bo rozumiem że inwestycja to wiadukt? Czy nasypy aż do mostu wraz wjazdam/wyjazdami z łącznic węzła z Wisłostradą też?
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6936
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
No bo priorytetem nie jest zapewnienie nieprzerwanej i niepogorszonej obsługi zbiorkomem - po raz kolejny miasto udowodniło, że ma tę kwestię koło tyłka, a projektowali to chyba ludzie poruszający się głównie samochodami albo w ostateczności metrem
Rozbrat chyba był nie do uratowania, skoro zatoki są w zasadzie styczne do ściany oporowej, a i dojścia do nich będą istotnie przebudowywane. Torwar w stronę Śródmieścia to zapewne kwestia tego, jak wcześnie buspas ma uciekać na lewo, by go wyplątać z korka samochodowego. Ale że nie pokazano obrazka z tej przeplotki to ciężko cokolwiek jednoznacznie wyrokować.Wiliam pisze: ↑24 sty 2022, 19:17Mi się w głowie nie mieści że przeplotki od końca wiaduktów zajmują taki hektar że już nie można skorzystać z przystanków na Torwarze. Ba! Że nie można tam zrobić jakichś czasowych przystanków bliżej Rozbratu. Bo rozumiem że inwestycja to wiadukt? Czy nasypy aż do mostu wraz wjazdam/wyjazdami z łącznic węzła z Wisłostradą też?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A co z obsługą Wału Miedzeszyńskiego?
To samo co z Torwarem. Albo jeszcze bardziej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6936
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Wał jest mniej istotny, niż Torwar. Brak przesiadek i względna bliskość Saskiej z dużo lepszą ofertą w różnych kierunkach. Zmierzałem do tego, że jeśli już mówimy A, to należy powiedzieć B. A tutaj mamy wszystko na pół gwizdka...
Tak patrząc, to optymalnym miejscem na przelot chyba powinien być odcinek między zjazdem za Wał a wyjazdem z niego. Na logikę tam samochodów powinno być najmniej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No ogólnie wtedy można by wyrzucić prawy pas na dół, ale panie, kto by to malował.pawcio pisze:Tak patrząc, to optymalnym miejscem na przelot chyba powinien być odcinek między zjazdem za Wał a wyjazdem z niego. Na logikę tam samochodów powinno być najmniej.
ŁK