Strona 4 z 29

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 23 kwie 2024, 11:51
autor: pawcio
Na początku to R5 nic więcej niż linie bródnowskie mieć nie będzie.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 23 kwie 2024, 12:02
autor: Stary Pingwin
Też słyszałem taką wersję. Same bródnowskie to około 50 brygad.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 23 kwie 2024, 12:15
autor: Autobus Czerwon
Łukasz pisze:
23 kwie 2024, 10:23
Bywalec pisze:Patrząc na częstotliwość Z-1 na odcinku Rondo Żaba-Metro Bródno (co 6 minut w szczycie, co 10 poza szczytem - tabor 18m) też można się pokusić, że w tramwajach jeżdżących na tym odcinku nie ma tłumów (4 linie, średnio co 2 minuty w szczycie i 3 minuty poza szczytem - tabor 30m), także nie wyciągałbym pochopnych wniosków na podstawie rozkładu Z-1 i 234 ;P
Może 25 już ma szanse nie wrócić z wakacji dzięki temu. Trójka z czwórką i podwójna jedynka to super układ, można powiedzieć że aż nadto.
Właściwie to układem idealnym byłaby silna 1 i silna 3, czwórka raczej zbyt potrzebna w tej relacji to nie jest.

Re: Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 23 kwie 2024, 12:21
autor: Łukasz
Autobus Czerwon pisze:
Łukasz pisze:
23 kwie 2024, 10:23
Może 25 już ma szanse nie wrócić z wakacji dzięki temu. Trójka z czwórką i podwójna jedynka to super układ, można powiedzieć że aż nadto.
Właściwie to układem idealnym byłaby silna 1 i silna 3, czwórka raczej zbyt potrzebna w tej relacji to nie jest.
Zbyt radykalne - no i tyle było walki o skręcającą czwórkę na Bankowym…

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 23 kwie 2024, 19:36
autor: Bastian
pawcio pisze:
23 kwie 2024, 11:51
Na początku to R5 nic więcej niż linie bródnowskie mieć nie będzie.
Tak czy owak poprawi to ofertę.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 23 kwie 2024, 19:39
autor: Paweł D.
Na pewno odpadną też długie zjazdy i dojazdy (mam taką nadzieję). Tylko żeby nie okazało się, że kilometrów brakuje, bo umowa gwarantuje....

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 23 kwie 2024, 23:03
autor: pawcio
R5 nie poprawi oferty na Bródnie, bo wytnie tylko niepotrzebne wyjazdy i zjazdy z/do obecnych zajezdni.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 24 kwie 2024, 1:11
autor: Bastian
pawcio pisze:
23 kwie 2024, 23:03
R5 nie poprawi oferty na Bródnie, bo wytnie tylko niepotrzebne wyjazdy i zjazdy z/do obecnych zajezdni.
Zarazem jednak w porach zjazdowych przybędzie kursów, które jak dotąd na Bródno już nie wracały. Podobnie z wyjazdami. Generalnie zajezdnia powoduje przybycie kursów w kierunkach "właściwych" kosztem kursów w przeciwpotoku.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 24 kwie 2024, 8:08
autor: pawcio
Na Bródnie tych kursów dojazdowych i zjazdowych z linii niebródnowskich to wiele nie będzie. A na początku to praktycznie w ogóle.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 24 kwie 2024, 17:30
autor: Bastian
Nie mówię przecież o liniach niebródnowskich.

Re: Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 24 kwie 2024, 18:00
autor: Łukasz
Pewnie na 4 rano na Bródno nic nie dojedzie, ale może nie musi.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 24 kwie 2024, 20:56
autor: pawcio
Bastian pisze:
24 kwie 2024, 17:30
Nie mówię przecież o liniach niebródnowskich.
Ale Annopol tak wiele linii niebródnowskich obsługiwać nie będzie. Na Bródnie znajdzie lekko licząc połowę zatrudnienia planowanego na koniec procesu pełnego rozruchu. A kiedyś tam będzie tego jeszcze więcej, jak dostanie do obsługi Zieloną Białołękę.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 24 kwie 2024, 22:15
autor: primoż
Śmiem twierdzić, że okres przejściowy między zakończeniem procesu pełnego rozruchu a a otwarciem trasy na Zieloną Białołękę to trochę potrwa :>

Jeżeli R5 ma obsługiwać Bródno, to gdzie Żoliborz przeniesie się z obsługą? Więcej brygad na liniach bemowskich?

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 24 kwie 2024, 22:39
autor: Bastian
pawcio pisze:
24 kwie 2024, 20:56
Bastian pisze:
24 kwie 2024, 17:30
Nie mówię przecież o liniach niebródnowskich.
Ale Annopol tak wiele linii niebródnowskich obsługiwać nie będzie.
No i? Bo gadamy jak dziad z obrazem.

Zakładam, że na początku szczytów (wyjazdy) oraz na ich końcu (zjazdy), podobnie jak rano i wieczorem, będzie nieco więcej kursów w potoku. Przecież będą tam zjeżdżać kursy, które dotąd jechały np. na Żoliborz.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

: 24 kwie 2024, 22:49
autor: pawcio
primoż pisze:
24 kwie 2024, 22:15

Jeżeli R5 ma obsługiwać Bródno, to gdzie Żoliborz przeniesie się z obsługą? Więcej brygad na liniach bemowskich?
Za wcześnie na odpowiedzi, ale będą dwa początki łańcuszka zmian. Jeden to dużo Mokotowa na Wilanowie. Drugi to spadek planu w obecnych zajezdniach pewnie o ok. 50 brygad łącznie.