Zmiany od września 2024

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

adamrozbicki
Posty: 97
Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50

Post autor: adamrozbicki » 27 sie 2024, 9:09

Jalerb pisze:
26 sie 2024, 21:26
„ Wprowadzone w czasie wakacji połączenie dwóch linii 118 i 222 jedną sprawdziło się”

Dawno czegoś równie zabawnego nie czytałem 😆
Niezależnie od tej bzdury naprawdę potrzebne jest połączenie Trakt Królewski/Pl. Trzech Krzyży z Pl.Unii/Puławską. Pozostało bieganie Bagatelą od Łazienek? 118 od Pl.Trzech Krzyży do Pl.Unii będzie jechać jakieś 3 razy dłużej niż 222. I proszę mi nie mówić, że to tylko dwa przystanki - zarówno ten za Rozdrożem jak i niedawno wybudowany przed Pl. Unii na Szucha miały sporą frekwencję.

Leitner98
Posty: 116
Rejestracja: 04 wrz 2022, 22:29

Post autor: Leitner98 » 27 sie 2024, 9:28

Czy wiadomo, jaki rozkład będzie miało 131? Napisali w komunikacie, że taki, jak przez ostatnie dwa miesiące, z tym że w lipcu był inny a w sierpniu jest inny (z powodu zawieszenia 11).

reserved
Posty: 14748
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 27 sie 2024, 11:04

Leitner98 pisze:
27 sie 2024, 9:28
Czy wiadomo, jaki rozkład będzie miało 131? Napisali w komunikacie, że taki, jak przez ostatnie dwa miesiące, z tym że w lipcu był inny a w sierpniu jest inny (z powodu zawieszenia 11).
Jak wejdziesz w rozkłady na stronie WTP to od 2 września jest rozkład dla 131 ważny od 29 lipca. Zatem taki będzie.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8791
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 27 sie 2024, 11:37

MisiekK pisze:
27 sie 2024, 7:33
pawcio pisze:
27 sie 2024, 7:17
wiadukt przy Arkadii.
Poprzedni, zaawansowany remont tego wiaduktu odbył się pod pełnym i nieprzerwanym ruchem tramwajowym. Ja mam wrażenie, że sporo takich inwestycji można by było obsłużyć tymczasowym torowiskiem jak to robi np Poznań.
Dlaczego krytykujesz? Nie krytykuj!

adamrozbicki
Posty: 97
Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50

Post autor: adamrozbicki » 27 sie 2024, 11:55

reserved pisze:
27 sie 2024, 11:04
Leitner98 pisze:
27 sie 2024, 9:28
Czy wiadomo, jaki rozkład będzie miało 131? Napisali w komunikacie, że taki, jak przez ostatnie dwa miesiące, z tym że w lipcu był inny a w sierpniu jest inny (z powodu zawieszenia 11).
Jak wejdziesz w rozkłady na stronie WTP to od 2 września jest rozkład dla 131 ważny od 29 lipca. Zatem taki będzie.
A skąd to przypuszczenie, że "zatem taki będzie"? Połowa linii ma wstawione rozkłady wakacyjne lub nieaktualne, od 2 września nadal kursuje Z-4 a tramwajowe od 2 września nie uwzględniają otwarcia Puławskiej i Kiercelaka.

tatra
Posty: 308
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 27 sie 2024, 12:05

Michaltes05 pisze:
26 sie 2024, 20:40
Paweł D. pisze:
26 sie 2024, 17:05
Naprawdę myślisz że jakiś student wysiądzie z metra i będzie czekał na 181 kursujące co pół godziny zamiast podjechać kawałek dalej do częstego 114? Na Dewajtis lepszy dojazd jest z Marymontu 6 i 17.
Miałem na myśli raczej cmentarz, szpital, uksw też, ale sądziłem, że po wakacjach 181 wróci do taktu co 20 minut, bo co pół godziny to przesada
Dlatego 181 out 121 z Wilsona po śladzie 181 do Przy Agorze na Chomiczówke 303 jako zwykłe oba co 20/30/30 .Mamy odzysk brygad a na Cm.Płn w weekend dać 114 to tylko 3 minuty i lepszy kraniec.
tatra

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5399
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 27 sie 2024, 12:43

Jeśli tramwaj na Gagarina wróci, utrzymywanie 131 w DS co 10 jest niedorzeczne. Jeśli nie wróci, utrzymywanie 131 w DP w szczycie B co 10 minut jest niedorzeczne...
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Jurand
Posty: 1229
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 27 sie 2024, 13:14

256 dla Arrivy 12m

Leitner98
Posty: 116
Rejestracja: 04 wrz 2022, 22:29

Post autor: Leitner98 » 27 sie 2024, 14:21

MisiekK pisze:
27 sie 2024, 7:33
sporo takich inwestycji można by było obsłużyć tymczasowym torowiskiem jak to robi np Poznań.
Należy tu zacytować Panią Dyrektor
- Ale my nie jesteśmy w Poznaniu i mamy własną politykę, która się sprawdza
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... nkami.html

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 27 sie 2024, 14:36

adamrozbicki pisze:
27 sie 2024, 9:09
Jalerb pisze:
26 sie 2024, 21:26
„ Wprowadzone w czasie wakacji połączenie dwóch linii 118 i 222 jedną sprawdziło się”

Dawno czegoś równie zabawnego nie czytałem 😆
Niezależnie od tej bzdury naprawdę potrzebne jest połączenie Trakt Królewski/Pl. Trzech Krzyży z Pl.Unii/Puławską. Pozostało bieganie Bagatelą od Łazienek? 118 od Pl.Trzech Krzyży do Pl.Unii będzie jechać jakieś 3 razy dłużej niż 222. I proszę mi nie mówić, że to tylko dwa przystanki - zarówno ten za Rozdrożem jak i niedawno wybudowany przed Pl. Unii na Szucha miały sporą frekwencję.
118 powinno pojechać przez plac na rozdrożu i aleja Szucha właśnie.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8791
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 27 sie 2024, 14:40

Dlaczego jest potrzebne połączenie placu Na Rozdrożu z Puławską, ale już nie jest potrzebne połączenie pl. Trzech Krzyży z pl. Prostytucji Konstytucji?

adamrozbicki
Posty: 97
Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50

Post autor: adamrozbicki » 27 sie 2024, 15:27

marko80 pisze:
27 sie 2024, 14:36
adamrozbicki pisze:
27 sie 2024, 9:09

Niezależnie od tej bzdury naprawdę potrzebne jest połączenie Trakt Królewski/Pl. Trzech Krzyży z Pl.Unii/Puławską. Pozostało bieganie Bagatelą od Łazienek? 118 od Pl.Trzech Krzyży do Pl.Unii będzie jechać jakieś 3 razy dłużej niż 222. I proszę mi nie mówić, że to tylko dwa przystanki - zarówno ten za Rozdrożem jak i niedawno wybudowany przed Pl. Unii na Szucha miały sporą frekwencję.
118 powinno pojechać przez plac na rozdrożu i aleja Szucha właśnie.
Bo chyba nikt normalny nie będzie jechać z Powiśla do M1 przez Pl. Trzech Krzyży, zakorkowaną Piękną, zakorkowany Pl. Konstytucji do Politechniki?

Jalerb
Posty: 207
Rejestracja: 14 lis 2014, 22:30
Lokalizacja: Mokotów/Praga, Praga/Mokotów

Post autor: Jalerb » 27 sie 2024, 15:31

person pisze:
27 sie 2024, 14:40
Dlaczego jest potrzebne połączenie placu Na Rozdrożu z Puławską, ale już nie jest potrzebne połączenie pl. Trzech Krzyży z pl. Prostytucji Konstytucji?
A dlaczego Wierzbno i Puławska mają jechać do metra Politechnika, skoro jest metro i tramwaje?
Dlatego połączenie 118 i 222 jest dość karkołomnym pomysłem.

adamrozbicki
Posty: 97
Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50

Post autor: adamrozbicki » 27 sie 2024, 15:32

person pisze:
27 sie 2024, 14:40
Dlaczego jest potrzebne połączenie placu Na Rozdrożu z Puławską, ale już nie jest potrzebne połączenie pl. Trzech Krzyży z pl. Prostytucji Konstytucji?
Bo Puławska może się przesiąść w minutę na Trasę Ł a z Pl. Trzech Krzyży to chyba raczej do Centrum? Mam nadzieję, że pomogłem.

adamrozbicki
Posty: 97
Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50

Post autor: adamrozbicki » 27 sie 2024, 15:34

Jalerb pisze:
27 sie 2024, 15:31
person pisze:
27 sie 2024, 14:40
Dlaczego jest potrzebne połączenie placu Na Rozdrożu z Puławską, ale już nie jest potrzebne połączenie pl. Trzech Krzyży z pl. Prostytucji Konstytucji?
A dlaczego Wierzbno i Puławska mają jechać do metra Politechnika, skoro jest metro i tramwaje?
Dlatego połączenie 118 i 222 jest dość karkołomnym pomysłem.
Pomysł może i nienajgorszy ale na pewno nie przez Politechnikę co absurdalnie wydłuża trasę.

ODPOWIEDZ