Strona 4 z 217

: 12 sty 2006, 22:19
autor: khangoor
inż. Glonojad pisze:Arbitrzy nie znają prawa zamówień?
chyba, że te pomyłki nie były pisarskimi lub rachunkowymi. no i czy po poprawieniu TW zawiadomiło wszystkich oferentów?

: 13 sty 2006, 7:11
autor: Glonojad
Pewnie musiałby tą kwestię rozstrzygnąć sąd... ale ile by to trwało :/

: 13 sty 2006, 17:06
autor: Tweety
jak przed chwilą podały "fakty" w tvn, poznańska fabryka cegielskiego może mieć problem z realizacją zamówień, brakuje bowiem ponad 200 pracowników. W Poznaniu nie ma chętnych specjalistów do pracy, więc szukają ich w całym kraju.

I co wy na to? ludzi nie ma a oni chcą nam jeszcze tramwaje budować :-?

: 13 sty 2006, 17:09
autor: Piotrek
Tweety pisze:jak przed chwilą podały "fakty" w tvn, poznańska fabryka cegielskiego może mieć problem z realizacją zamówień, brakuje bowiem ponad 200 pracowników. W Poznaniu nie ma chętnych specjalistów do pracy, więc szukają ich w całym kraju.

I co wy na to? ludzi nie ma a oni chcą nam jeszcze tramwaje budować :-?
W ogóle odechciewa się wszystkiego.Niech w takim razie wymieniają obudowy wszystkich parów,to przynajmniej będziemy mieli lepsze widoki i niby nowocześniejsze<vide skm ;) >

: 13 sty 2006, 23:54
autor: MeWa
inż. Glonojad pisze:Pewnie musiałby tą kwestię rozstrzygnąć sąd... ale ile by to trwało :/
Glonojadzie - tutaj nie jest dyskusja o to, czy może czy nie tylko o to, czy te pomyłki były oczywiste czy też nie. W opinii UZP nie były to oczywiste pomyłki. Sama długość rozprawy nie jest problemem - problem stanowi natomiast wyznaczanie jej terminu

: 14 sty 2006, 10:32
autor: Glonojad
MeWa pisze:
inż. Glonojad pisze:Pewnie musiałby tą kwestię rozstrzygnąć sąd... ale ile by to trwało :/
Glonojadzie - tutaj nie jest dyskusja o to, czy może czy nie tylko o to, czy te pomyłki były oczywiste czy też nie. W opinii UZP nie były to oczywiste pomyłki.
Własnie dlatego napisałem, że tą kwestie musiałby rozstrzgnąć sąd. Znowu nie czytasz moich postów przed odpowiadaniem na nie? :roll: :P [-X :D

: 14 sty 2006, 11:24
autor: Adrianuos
Przydałoby się więcej tramwajów niskopodłogowych.Bo jest ich mało. #-o

: 14 sty 2006, 13:17
autor: Kleszczu
Adrianuos pisze:Przydałoby się więcej tramwajów niskopodłogowych.Bo jest ich mało. #-o
Wiemy to :shock:

: 14 sty 2006, 14:54
autor: MeWa
inż. Glonojad pisze:
MeWa pisze:Glonojadzie - tutaj nie jest dyskusja o to, czy może czy nie tylko o to, czy te pomyłki były oczywiste czy też nie. W opinii UZP nie były to oczywiste pomyłki.
Własnie dlatego napisałem, że tą kwestie musiałby rozstrzgnąć sąd. Znowu nie czytasz moich postów przed odpowiadaniem na nie? :roll: :P [-X :D
we wcześniejszym poście było zapytanie, czy UZP nie zna prawa :P
a tak swoją drogą to Gazeta Wyborcza kłamie w dosyć perfidny, ale oczywisty sposób:
GW pisze:Urząd Zamówień Publicznych uznał odwołanie Fabryki Pojazdów Szynowych "Cegielski" z Poznania, której ofertę odrzuciły Tramwaje Warszawskie.
UZP potwierdził zasadność odrzucenia protestu spółki Cegielski przez TW.

: 14 sty 2006, 19:00
autor: Plesim
Jak tak dalej pójdzie to TW pozistanie ostateczna możliwość zdobycia tramwajów niskopodłogowych po przez modernizację parówek. I wcale tu nie żartuje. Czechom udało się z T3 zrobić T3RN.EV to może z 13N zrobić 13N.MN?

: 14 sty 2006, 19:05
autor: Karol
Narzekacie na parówki a jeszcze nie widziałem żeby jakaś była zdezelowana (jedyne problemy: kilka miało problem z nabraniem prędkości). Popatrzcie w GOP albo w Łodzi na 102Na. To jest dopiero trup!

Tak przy okazji-może ktoś da linki do fotek ŁADNYCH niskopodłogowych tramwajów tzn. takich które nie wyglądają tak dziwnie jak nasze.

: 14 sty 2006, 19:10
autor: JacekM
Karol pisze:Popatrzcie w GOP albo w Łodzi na 102Na. To jest dopiero trup!
bo stodwóję łatwiej rozwalić :-)

[ Dodano: 2006-01-14, 19:10 ]
a w Łodzi są 102NaW (jedna) i 803N :P

: 14 sty 2006, 19:36
autor: Kleszczu
A w GOPie eNki liniowo kursują. Pozdrowienia dla pasażerów lini 38 8-)

: 14 sty 2006, 19:53
autor: JacekM
milej wspominam przejażdżki Tetką niż łódzką 803N

: 14 sty 2006, 19:55
autor: Plesim
Karol pisze:Narzekacie na parówki a jeszcze nie widziałem żeby jakaś była zdezelowana (jedyne problemy: kilka miało problem z nabraniem prędkości).
Po tej wypowiedzi to mam wątpliwości czy widziałeś kiedykolwiek parówki. :D
Lakier to mają owszem ładny tylko że już chyba setna warstwa. W środku też znosznie wyglądają bo inaczej miały by problem z wyjazdem na miasto ze względów prawnych.
Problem przyspieszenia jest tu najmniej istotny bo 105 mają identyczne. Za to wyposażenie to konstrukcja właściwie z lat 30-tych XX wieku. Wyminiany tu brak ogrzewania, przetwornica wirująca, przeniesienie napędu i wiele, wiele innych.