Strona 4 z 333

: 28 gru 2005, 18:42
autor: Krzysiek_S
djmc100 pisze:ale mi o to niechodzilo, ja niestety nie mieszkam w tym rejonie i mimo ze interesuje sie tamtejsza komunikacja bo tam czesto jezdze do cioci (mieszka w miedzeszynie) to akurat w grudniu tam jeszcze nie mialem okazji byc ale z tego co mowicie to mi chodzilo o to zeby podpatrzec czy np miedzy 9 a 14 jest wiecej niz w porannym szczycie, czy np puscic tylko w godz 8-16 bo pozniej juz nie ma zapotrzebowania
Powiem tak na Trakcie frekwencja nie jest zależna od pory dnia,tylko widzimisie moich sąsiadów i dalszych mieszkańców Traktu i ulic przyległych.
Sam nie rzadko jeżdze w południe i często autobusy są wtedy zapchane,a czasami nawet znajdzie się wolne miejsce w tym kursie 142.Podobnie jest z linią 305 że niektóre kursy są puste ,a co dziwne takie kursy 15-minutowe po 702 mają"dobrą" frekwencje.
A kurs 142 o 15:31 nie rzadko stoje na schodkach tak jest zapchany w strone Wiatracznej ,a kurs w drugą ma mniejszą frekwencje,a nastepny np. już znowu zapchany.

: 28 gru 2005, 18:47
autor: reserved
zapchana , hmm ciekawe :D :D bardzo ciekawe, odpowiedz tak jak ZTM by odpowiedzial, sprawa mi nie jest znana ale sprawdzimy :D

a tak serio myslac to kiepsko skoro rzeczywiscie tak jest albo moze zauwazcie w jakich okolicach jest najmniej ludzi, to sie skroci trase a ew. od drugiej strony przy dobrej frekwencji wydluzy

: 28 gru 2005, 18:51
autor: Krzysiek_S
djmc100 pisze:zapchana , hmm ciekawe :D :D bardzo ciekawe, odpowiedz tak jak ZTM by odpowiedzial, sprawa mi nie jest znana ale sprawdzimy :D

a tak serio myslac to kiepsko skoro rzeczywiscie tak jest albo moze zauwazcie w jakich okolicach jest najmniej ludzi, to sie skroci trase a ew. od drugiej strony przy dobrej frekwencji wydluzy
142 ma najgorszą frekwencje od ronda do Falenicy i dalej do Aleksandrowa.
305 tutaj bywa naprawde różnie.

: 28 gru 2005, 18:55
autor: reserved
Krzysztof Sokołowski pisze:
djmc100 pisze:zapchana , hmm ciekawe :D :D bardzo ciekawe, odpowiedz tak jak ZTM by odpowiedzial, sprawa mi nie jest znana ale sprawdzimy :D

a tak serio myslac to kiepsko skoro rzeczywiscie tak jest albo moze zauwazcie w jakich okolicach jest najmniej ludzi, to sie skroci trase a ew. od drugiej strony przy dobrej frekwencji wydluzy
142 ma najgorszą frekwencje od ronda do Falenicy i dalej do Aleksandrowa.
305 tutaj bywa naprawde różnie.
wiem ze ma kiepska sam nia jechalem w szczycie, 3 osoby jechaly, w tym jedna babka co chciala z lasu do byslawskiej podjechac :P ale za to na trakcie juz powoli zaczynalo sie zapelniac a na plowieckiej to juz ciasno sie nawet zrobilo, a ja mam pomysl, moze:
142 likwidacja linii
702 zwiekszenie czestotliwosci
mysle ze to dobre rozwiazanie, gdyz 142 jezdzi puste do falenicy, a najwieksza frekwencje ma na plowieckiej gdzie ma inne autobusy, iew. na trakcie gdzie ma 305 i 702, a na byslawskiej ma 146 i 161, a do aleksandrowa jezdzi 115

: 28 gru 2005, 19:06
autor: Krzysiek_S
Częstotliwość 702 głównie zależy od dopłat Otwocka i Józefowa,a tyle płacą jaka jest obecna częstotliwość tej linii,tutaj ZTM nie podwyższy częstotliwość bez podwyżki dopłat do tej linii,a na to się nie zanosi.
Przez mniejsze dopłaty Otwocka i Józefowa najpierw powstało 322 ,a póżniej 142.
Więc wariant z 702 odpada.
Najlepiej żeby powstała linia coś w rodzaju dawnego 113 i może być to nawet 142.
Ale tutaj będzie całkowity dubel z 702.niestety.

: 28 gru 2005, 19:09
autor: reserved
a moze by zrobic tak:
702 zrobic jako szybkie polaczenie z otwockiem, i zlikwidowac wiekszosc przystankow w strefie miejskiej (zrobic tylko punkty przesiadkowe typu" Pl. Szembeka, Plowiecka, Trakt Lubelski, Strzyglowska, Byslawska, Blota ew. (bo tam moze ktos z linii 161 sie przesiadac) i dalej juz normalnie
a 142 zrobic na obecnej trasie jako stala linie tylko np do petli BLOTA zamiast do FALENICY a 305 dac do ALEKSANDROWA

: 28 gru 2005, 19:16
autor: Ikarus 5780
djmc100 pisze:a moze by zrobic tak:
702 zrobic jako szybkie polaczenie z otwockiem, i zlikwidowac wiekszosc przystankow w strefie miejskiej (zrobic tylko punkty przesiadkowe typu" Pl. Szembeka, Plowiecka, Trakt Lubelski, Strzyglowska, Byslawska, Blota ew. (bo tam moze ktos z linii 161 sie przesiadac) i dalej juz normalnie

Zobacz ile jest przystanków od Traktu do Strzygłowskiej. To nie przejdzie. Jakby co to trzeba byłoby dodać jeszcze co najmniej Borków Zwoleńską, Lucerny i Ośrodek Szkoleniowy.

: 28 gru 2005, 19:17
autor: reserved
Ikarus 5780 pisze:
djmc100 pisze:a moze by zrobic tak:
702 zrobic jako szybkie polaczenie z otwockiem, i zlikwidowac wiekszosc przystankow w strefie miejskiej (zrobic tylko punkty przesiadkowe typu" Pl. Szembeka, Plowiecka, Trakt Lubelski, Strzyglowska, Byslawska, Blota ew. (bo tam moze ktos z linii 161 sie przesiadac) i dalej juz normalnie

Zobacz ile jest przystanków od Traktu do Strzygłowskiej. To nie przejdzie. Jakby co to trzeba byłoby dodać jeszcze co najmniej Borków Zwoleńską, Lucerny i Ośrodek Szkoleniowy.
a wiesz, wlasnie mialem to napisac, tylko ja tamtedy nie jezdzilem za czesto i niewiem jakie tam sa, ale powinni to ograniczyc do minimum

: 28 gru 2005, 20:13
autor: fik
Ile razy jadę 359, to przynajmniej do Zerznia nie ma szans na miejsce siedzące. :)

: 28 gru 2005, 20:15
autor: Kleszczu
Fikander pisze:Ile razy jadę 359, to przynajmniej do Zerznia nie ma szans na miejsce siedzące. :)

A ja ilekroć jadę tą linią to mam wrażenie, ze Trasa Siekierkowska jest pięc razy dłuższa niż jest naprawdę :wink:

: 28 gru 2005, 20:20
autor: Ikarus 5780
R-11 Kleszczowa pisze:
Fikander pisze:Ile razy jadę 359, to przynajmniej do Zerznia nie ma szans na miejsce siedzące. :)

A ja ilekroć jadę tą linią to mam wrażenie, ze Trasa Siekierkowska jest pięc razy dłuższa niż jest naprawdę :wink:
o dokłądnie. Jechaliśmy kiedyś z Kamilem 359 przez TS i koleś jechał 30 km/h na przystankach nikogo nie wysadzał i na Bronowskiej był o czasie :roll:

: 28 gru 2005, 21:12
autor: Proboszcz
Ja myślę, że tak jak to napisał Ikarus 5780 147 potrzebne jest tylko wycofanie z Radości. Wał Miedzeszyński ma już do Centrum 359. 146 i 147 są to typowe dowozówki - 146 do szybkiego połączenia z rondem Waszyngtona i dalej, a 147 do wożenia dzieci z Zerznia i os.Las do szkół na Gocławiu. I obie linie mają rano znakomitą frekwencje...Zresztą popołudniu w kier Falenicy i Wiśniowej Góry też miejscówek siedzących się nie znajduje...

: 28 gru 2005, 21:21
autor: reserved
ale mysle ze poza szczytem mniej ludzi jezdzi i powinni rzadziej ja puscic, albo np w wigilie 146 wozilo muchy juz o godz 14

: 28 gru 2005, 21:45
autor: Rosa
djmc100 pisze:ale mysle ze poza szczytem mniej ludzi jezdzi i powinni rzadziej ja puscic, albo np w wigilie 146 wozilo muchy juz o godz 14
Chcialbys aby 147 jeździlo jeszcze rzadziej niż co 30 min?

: 28 gru 2005, 22:28
autor: reserved
Rosa pisze:
djmc100 pisze:ale mysle ze poza szczytem mniej ludzi jezdzi i powinni rzadziej ja puscic, albo np w wigilie 146 wozilo muchy juz o godz 14
Chcialbys aby 147 jeździlo jeszcze rzadziej niż co 30 min?
wcale tak nie powiedzialem