Strona 4 z 226

: 07 sie 2006, 16:30
autor: neoplan
Może to głupie porównanie, ale do pokierowania MZA przydałby się ktoś taki, jak były prezes PKP IC - Jacek Prześluga.Wiem, że charakter obu firm różni się, ale właśnie tacy ludzie są potrzebni.

: 07 sie 2006, 23:24
autor: Dęboszczak
Czy ja wiem? Prześluga znowu przegiął w drugą stronę..

: 07 sie 2006, 23:33
autor: hafilip84
ze niby z czym przegial?

: 20 sty 2007, 11:16
autor: SławekM
endrju pisze:Dziś w nocy, ok 1-2, wdzialem 2 wozy ITD na Centralnym. Kontrolowali pojazdy (w danej chwili dwa) od strony technicznej, a pozniej kierowce - alkoholomierzem. Co z tego wyniklo? Nerwy kierowcy, pasazerow i kilka-kilkanascie minut opóźniony start z Centralnego. :/
Jak już jesteśmy przy nocnych, to dzisiejszy "Dziennik"...

: 20 sty 2007, 11:21
autor: Proboszcz
No i znowu się zaczyna nagonka na MZA...

: 20 sty 2007, 11:24
autor: Glonojad
Ojej, nagonka na biedne, niewinne MZA :p

: 20 sty 2007, 11:28
autor: Jožin z bažin
Proboszcz pisze:No i znowu się zaczyna nagonka na MZA...
Porównaj stan taboru MZA i jakiegoś prywatnego przewoźnika i odpowiedz na pytanie, czy jest ona słuszna.

: 20 sty 2007, 11:43
autor: Proboszcz
Hieronim pisze:Porównaj stan taboru MZA i jakiegoś prywatnego przewoźnika i odpowiedz na pytanie, czy jest ona słuszna.
Nie mówię przecież, że MZA ma w pełni sprawne wozy. Ale to przecież każdy kto się przejedzie to widzi. A taki "Dziennik" z p.Ślubowskim na czele zapełnia wypocinami swoją gazetę np. że 140 osób zaplecza zostało zwolnionych czyli średnio 28 z każdego zakładu ](*,) ](*,) ](*,). Te obliczenia to chyba pan redaktor wziął ze wzoru pi razy drzwi :-k A nocne wozy to przecież dokładnie te same co dzienne...

: 20 sty 2007, 12:50
autor: Piotrek
Cóż poradzić - miejska spółka, to wiadomo, że nie jest najbogatsza. Nie mniej ten rok z tak dużą ilością nowych autobusów może być dobry :)

Zdjęcie U15 jest mało trafne ;)

: 20 sty 2007, 15:22
autor: Kleszczu
Hmmm...tak sobie myślę, że gdyby na nocne regularnie wypuszczać nowoczesne niskopodłogowce to gazety podniosłyby krzyk, że dobre wozy jeżdzą na nocnych i są narażone na różne wandalizmy. MZA stosuje więc podobną taktykę jak PKS Przemyśl swgo czasu (i pewnie do dziś) na linii do Lwowa :roll:

: 20 sty 2007, 15:54
autor: ziomal
Ciekawe... :-k ,,...prywatni przewoźnicy mają nowy tabor...''
Niech się wezmą za Grodziogniotexa,który też zajeżdża swymi gniotami na nocnikach... ](*,)

: 20 sty 2007, 16:49
autor: MisiekK
Piotrek pisze:Cóż poradzić - miejska spółka, to wiadomo, że nie jest najbogatsza.
I wlasnie dlatego sie dziwie, ze MZA musi kupowac na sile wozy zamiast wzorem prywaciarzy brac je w leasing.

: 20 sty 2007, 16:54
autor: Piotrek
ziomal pisze:,,...prywatni przewoźnicy mają nowy tabor...''
No bo mają. Najstarszy tabor ma Connex, ale Solarki są to nowoczesne busy.
ziomal pisze:Niech się wezmą za Grodziogniotexa,który też zajeżdża swymi gniotami na nocnikach... ](*,)
Z 2004 roku :]

[ Dodano: 2007-01-20, 16:54 ]
MisiekK pisze:I wlasnie dlatego sie dziwie, ze MZA musi kupowac na sile wozy zamiast wzorem prywaciarzy brac je w leasing.
Powinni część kupować i część brać w leasing. That's it.

: 20 sty 2007, 16:56
autor: MisiekK
Piotrek pisze:
MisiekK pisze:I wlasnie dlatego sie dziwie, ze MZA musi kupowac na sile wozy zamiast wzorem prywaciarzy brac je w leasing.
Powinni część kupować i część brać w leasing. That's it.
Jakie kupowac, jakie brac w leasing? I jakie ma to uzasadnienie? Prywaciarze maja wszystko w leasingu i jakos wychodza na swoje (nie mowie o szrotach obslugujacych darmochy do marketow, tylko linie ZTM)

: 20 sty 2007, 17:00
autor: pawcio
Może to kwestia zdolności kredytowej MZA?