Pociągiem KM do Góry Kalwarii

Moderator: JacekM

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 26 lis 2008, 18:00

rufio198 pisze:Jak bedzie jechał do Góry Kalwarii to mozna od razu pchnąc do Mszczonowa. Do Góry K. tez nie przewiduje wielkiej frekwencji przez Czachówek. :-?
No jeśli połączenie GK - Warszawa będzie wymagało przesiadki w Czachówku to rzeczywiście - frekwencja nie będzie nawet mała.
tadeo pisze:pomiędzy Czachówkiem a Skierniewicami przez Mszczonów kilka stacji jest.
jakiś Prazmów, jakiś Tarczyn etc.
To jeszcze spójrz gdzie stacje, a gdzie zabudowania.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Awatar użytkownika
tadeo
Posty: 577
Rejestracja: 16 gru 2005, 1:22

Post autor: tadeo » 26 lis 2008, 23:09

według mapy "Okolice Warszawy" (w skali 1:100000) zabudowania znajdują się w bliskiej strefie dojścia do stacji.
można też wzorem filmu "Poszukiwany Poszukiwana" przenieść dalej położone zabudowania bliżej stacji ;-)
.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 28 lis 2008, 14:57

tadeo pisze:dlatego aby przywrócić wątek na właściwe tory chciałbym aby dyskusja nadal toczyła się tematycznie o kolejowym bezpośrednim połączeniu Warszawa - Piaseczno - Czachówek - Góra Kalwaria/Tarczyn - Mszczonów.
Do Góry Kalwarii jak najbardziej :) Do Mszczonowa nie wydaje mi się uzasadnione ekonomicznie.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 28 lis 2008, 15:00

Wolfchen pisze:
tadeo pisze:dlatego aby przywrócić wątek na właściwe tory chciałbym aby dyskusja nadal toczyła się tematycznie o kolejowym bezpośrednim połączeniu Warszawa - Piaseczno - Czachówek - Góra Kalwaria/Tarczyn - Mszczonów.
Do Góry Kalwarii jak najbardziej :) Do Mszczonowa nie wydaje mi się uzasadnione ekonomicznie.
Ciekawy jestem jak wyjdą założenia napełnieniowe by tą linie w ogóle uruchomić, bo puszczać pociąg, który by woził powietrze to były niezły samobój ze strony KM. Może jakąś ankiete wśród mieszkańców?
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 28 lis 2008, 15:01

Aleksander2634 pisze:Ciekawy jestem jak wyjdą założenia napełnieniowe by tą linie w ogóle uruchomić, bo puszczać pociąg, który by woził powietrze to były niezły samobój ze strony KM.
Obecnie pociagi kończą w polu, więc te 4 kilometry wielkiej różnicy nie zrobią...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 28 lis 2008, 15:05

Wolfchen pisze:
Aleksander2634 pisze:Ciekawy jestem jak wyjdą założenia napełnieniowe by tą linie w ogóle uruchomić, bo puszczać pociąg, który by woził powietrze to były niezły samobój ze strony KM.
Obecnie pociagi kończą w polu, więc te 4 kilometry wielkiej różnicy nie zrobią...
Nie no, skoro tylko 4 km to oczywiscie, tylko pytanie, czy ktoś bedzie nawet te 4 km jeździł?
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 16 kwie 2009, 15:19

Nie wiem czy przeoczyłem, ale w Kurwierze Mazowieckim pojawil sie temat przewozow do Góry Kalwarii (było na PMK). Dla mnie godziny kursowania zaproponowane przez KM sa hmm, lekko patologiczne :)

Warszawa Wsch. 4:32 8:3? 15:24 17:44
Góra Kalwaria 5:45 9:5? 16:?? 18:??
Pilawa 19:2?

Pilawa 4:45
Góra Kalwaria 5:?? 6:10 13:15 17:??
Warszawa Wsch. 6:28 7:28 14:?? 18:??

Godziny na przypał przepisane z PMK :)

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 16 kwie 2009, 15:47

Rozkład wcale niezły jak na cztery pary. Można by sie zastanawiać czy nie lepiej puścić pociąg koło 9. zamiast 7. (dowóz do biur na Służewcu i do Piaseczna), ale ogólnie chętni będą. Dojazd w godzinę do Śródmieścia jest bardzo konkurencyjny w stosunku do PKSów. Ceny miesięcznych zdaje się podobne.
Minusem jest lokalizacja stacji nieco na uboczu GK, ale tragedii nie ma.
Ciekawi mnie tylko:
1) co z Czachówkiem (Średniopoziomowym Północno - Wschodnim?)
2) co to za podsyły do Pilawy?

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 16 kwie 2009, 15:56

Tm pisze:1) co z Czachówkiem (Średniopoziomowym Północno - Wschodnim?)
nie będzie obsługiwany, nie spełnia wymagań przystanku, który można obsługiwać
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 16 kwie 2009, 17:15

Tm pisze:2) co to za podsyły do Pilawy?
Może jakiś obieg łączony z czymś jeszcze? :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 kwie 2009, 17:19

Tm pisze:1) co z Czachówkiem (Średniopoziomowym Północno - Wschodnim?)
Według PLK, tam nie ma żadnego przystanku, ale za odpowiednią (słoną) opłatą, mogą go przygotować do eksploatacji. :term:
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 16 kwie 2009, 17:39

Wolfchen pisze:Może jakiś obieg łączony z czymś jeszcze? :-k
Jużem spojrzał, będzie jazda na nocleg. A Czachówek będzie wschodni.

EMU 6011
Posty: 133
Rejestracja: 07 maja 2006, 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EMU 6011 » 16 kwie 2009, 19:23

A kiedy ma to ruszyć :?:

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 17 kwie 2009, 9:12

Co do kończenia pociągów w polu (czachówku) to zdziwilibyście się ile osób tam wsiada i wysiada na tych "czachówkowskich pociągach". Strasznie podniecają się wszyscy nad tymi pociągami i SKMką do Zalesia co mają tam niby bieg kończyć ale to chyba z powodu nowej relacji i nowych fot (ręce opadają) a co do Szczynobusa do Konstancina to rozumiem, że nastąpi niepokalane rozmnożenie w Tłuszczu i nagle będziemy mieli nieasamowite ilości szynobusów? Bo jak nie to chyba 2x SM42 dudy i robimy pusz and pulla z EN57 :) albo wogole SM42+1 Bombardier :P Cargo ma teraz duze rezerwy taborowe to SM-kę chętnie wynajmą:)

kajo
Posty: 2822
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 19 kwie 2009, 8:56

A ja mam pytnie, te pociągi będą to przedłużenia połączeń do Czachówka, czy całkiem nowe połoczenia, co będzie skutkowało zwiększeniem częstotliwości?
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

ODPOWIEDZ