Koleją na warszawskie lotnisko

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 wrz 2006, 16:39

Do tego, że przy obecnym układzie torów osiągnięcie układu docelowego musi potrwać, mimo to można JUŻ uruchomić połączenie, korzystając z istniejącej infrastruktury [plus 200 m kostki bauma na peron, dwa dni roboty]. Tak, jak to zrobiono w Krakowie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 25 wrz 2006, 16:45

Kolejna prowizorka 8-[ :>
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 wrz 2006, 16:47

No bo 175 to nie jest prowizorka. To jest fantastyczne, docelowe rozwiązanie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 25 wrz 2006, 16:48

Fikander pisze:No bo 175 to nie jest prowizorka. To jest fantastyczne, docelowe rozwiązanie.
Tylko jak uruchamianao 175 nikt nie myślał o kolei na lotnisko :>
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 wrz 2006, 16:51

No dobrze, ale masz trzy rozwiązania:

prowizoryczne A (175)
prowizoryczne B (użycie obecnego układu torowego)
docelowe C

przy czym wydajność C>B>>A

a przejście z A na B wymaga mimimalnych kosztów i czasu

to należy wykonać to przejście.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 25 wrz 2006, 16:56

Najlepiej wprowadzić rozwiązanie docelowe bez przejściowego. Ludzie mogą się zniechęcić do przesiadek i potem gdy już ich nie będzie uparcie korzystać ze 175 :>
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 wrz 2006, 17:00

R-11 Kleszczowa pisze:Najlepiej wprowadzić rozwiązanie docelowe bez przejściowego.
Tak - jeśli koszt (czasowy i pieniężny) wprowadzenia obydwu jest porównywalny.
R-11 Kleszczowa pisze:Ludzie mogą się zniechęcić do przesiadek i potem gdy już ich nie będzie uparcie korzystać ze 175 :>
Nie chce mi się wierzyć. Spójrz (ponownie) na Kraków, tam - mimo prowizorki - osiągnięto (relatywny) sukces.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 25 wrz 2006, 17:01

W sumie masz rację. Tylko, że Warszawa to nie Kraków. U nas jest wiele rzeczy naprawde dużo ciezej zrobić niż tam :sad:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 26 wrz 2006, 1:06

Fikander pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Najlepiej wprowadzić rozwiązanie docelowe bez przejściowego.
Tak - jeśli koszt (czasowy i pieniężny) wprowadzenia obydwu jest porównywalny.
R-11 Kleszczowa pisze:Ludzie mogą się zniechęcić do przesiadek i potem gdy już ich nie będzie uparcie korzystać ze 175 :>
Nie chce mi się wierzyć. Spójrz (ponownie) na Kraków, tam - mimo prowizorki - osiągnięto (relatywny) sukces.
podejrzewam, że zanim zostałoby osiągnięte porozumienie pomiędzy wszystkimi podmiotami zainteresowanymi funkcjonowaniem takiego połączenia (porty lotnicze, miasto, PLK, KM, właściciel terenu) oraz uzyskane zostałyby wszelkie pozwolenia na funkcjonowanie takiej linii, gotowy będzie już docelowy układ z nową stacją ;) Zresztą nie wyobrażam sobie tego prowizorycznego puszczania pociągów bez zabezpieczenia ruchu pociągów w punktach kolizyjnych z drogą prowadzącą na lotnisko.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 26 wrz 2006, 16:06

MeWa pisze:Zresztą nie wyobrażam sobie tego prowizorycznego puszczania pociągów bez zabezpieczenia ruchu pociągów w punktach kolizyjnych z drogą prowadzącą na lotnisko.
Wiaduktu nie wybudują, chyba że przejazd, a i tak reszta jest ściśle uzależniona od kategorii przejazdu, liczby pociągów, etc. Ostatecznie można dać kolejarzy z chorągiewkami (co przypominałoby raczej blok wschodni)...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 27 wrz 2006, 11:24

Poza tym pociągi z Okęcia musiałyby kończyć bieg na Gdańskim (bo do tunelu szynobusu nie wpuszczą) Szkoda, że W-wy Głównej już nie ma :neutral: A może na Śródmieście WKD?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 27 wrz 2006, 13:51

jasiu pisze:A może na Śródmieście WKD?
Przez Pruszków i Komorów? :>
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 27 wrz 2006, 14:54

jasiu pisze:A może na Śródmieście WKD?
Najlepszym rozwiązaniem jest reaktywacja Warszawy Głównej, która byłaby lepszą lokalizacją od Dw. Gdańskiego. A i przy okazji zagospodarowałoby się tamte tereny...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 27 wrz 2006, 21:42

Busmann pisze: Najlepszym rozwiązaniem jest reaktywacja Warszawy Głównej, która byłaby lepszą lokalizacją od Dw. Gdańskiego.
Przypomnij mi, gdzie jest stacja metra?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 wrz 2006, 22:38

Metro? Wszędzie. W planach.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ