Koleją na warszawskie lotnisko
Moderator: JacekM
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Do tego, że przy obecnym układzie torów osiągnięcie układu docelowego musi potrwać, mimo to można JUŻ uruchomić połączenie, korzystając z istniejącej infrastruktury [plus 200 m kostki bauma na peron, dwa dni roboty]. Tak, jak to zrobiono w Krakowie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Kolejna prowizorka
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Tylko jak uruchamianao 175 nikt nie myślał o kolei na lotniskoFikander pisze:No bo 175 to nie jest prowizorka. To jest fantastyczne, docelowe rozwiązanie.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Najlepiej wprowadzić rozwiązanie docelowe bez przejściowego. Ludzie mogą się zniechęcić do przesiadek i potem gdy już ich nie będzie uparcie korzystać ze 175
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Tak - jeśli koszt (czasowy i pieniężny) wprowadzenia obydwu jest porównywalny.R-11 Kleszczowa pisze:Najlepiej wprowadzić rozwiązanie docelowe bez przejściowego.
Nie chce mi się wierzyć. Spójrz (ponownie) na Kraków, tam - mimo prowizorki - osiągnięto (relatywny) sukces.R-11 Kleszczowa pisze:Ludzie mogą się zniechęcić do przesiadek i potem gdy już ich nie będzie uparcie korzystać ze 175
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
W sumie masz rację. Tylko, że Warszawa to nie Kraków. U nas jest wiele rzeczy naprawde dużo ciezej zrobić niż tam
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
podejrzewam, że zanim zostałoby osiągnięte porozumienie pomiędzy wszystkimi podmiotami zainteresowanymi funkcjonowaniem takiego połączenia (porty lotnicze, miasto, PLK, KM, właściciel terenu) oraz uzyskane zostałyby wszelkie pozwolenia na funkcjonowanie takiej linii, gotowy będzie już docelowy układ z nową stacją Zresztą nie wyobrażam sobie tego prowizorycznego puszczania pociągów bez zabezpieczenia ruchu pociągów w punktach kolizyjnych z drogą prowadzącą na lotnisko.Fikander pisze:Tak - jeśli koszt (czasowy i pieniężny) wprowadzenia obydwu jest porównywalny.R-11 Kleszczowa pisze:Najlepiej wprowadzić rozwiązanie docelowe bez przejściowego.
Nie chce mi się wierzyć. Spójrz (ponownie) na Kraków, tam - mimo prowizorki - osiągnięto (relatywny) sukces.R-11 Kleszczowa pisze:Ludzie mogą się zniechęcić do przesiadek i potem gdy już ich nie będzie uparcie korzystać ze 175
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Wiaduktu nie wybudują, chyba że przejazd, a i tak reszta jest ściśle uzależniona od kategorii przejazdu, liczby pociągów, etc. Ostatecznie można dać kolejarzy z chorągiewkami (co przypominałoby raczej blok wschodni)...MeWa pisze:Zresztą nie wyobrażam sobie tego prowizorycznego puszczania pociągów bez zabezpieczenia ruchu pociągów w punktach kolizyjnych z drogą prowadzącą na lotnisko.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Najlepszym rozwiązaniem jest reaktywacja Warszawy Głównej, która byłaby lepszą lokalizacją od Dw. Gdańskiego. A i przy okazji zagospodarowałoby się tamte tereny...jasiu pisze:A może na Śródmieście WKD?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43