System informacji pasażerskiej w metrze

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 07 gru 2006, 19:52

Bastian pisze:Ile dni wcześniej wisiał rozkład 119 na Lucerny?
A czy 119 jeździło przed zmianą trasy z koralami na Lucerny?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7767
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 07 gru 2006, 19:53

MeWa pisze:z przodu pociągu są tablice kierunkowe
Które świetnie widać...
MeWa pisze:poza tym jeszcze schematy wewnątrz...
Na nich dla przykładu pl.Wilsona był długo przed otwarciem. Nie spodziewam się, aby teraz było inaczej.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 07 gru 2006, 19:58

Fikander pisze:
Bastian pisze:Ile dni wcześniej wisiał rozkład 119 na Lucerny?
A czy 119 jeździło przed zmianą trasy z koralami na Lucerny?
w pociągach masz schematy do Placu Wilsona, więc róbmy adekwatne porównania :>
R-9 pisze:]Na nich dla przykładu pl.Wilsona był długo przed otwarciem. Nie spodziewam się, aby teraz było inaczej.
chyba coś Ci się pomyliło - pomarańczowe owszem, ale już te niebieskie na gwałt w ostatniej chwili wymieniano tuż przed otwarciem.

Niemożliwe jest po prostu wymienienie wszystkich znaków w ciągu jednej nocy i tyle...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 07 gru 2006, 19:58

Mogliby po prostu zasłonić czymś na tablicach Marymont- nie wprowadzałoby w błąd, a jednoczesnie przykuwało uwagę.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 07 gru 2006, 20:00

Tm pisze:ogliby po prostu zasłonić czymś na tablicach Marymont- nie wprowadzałoby w błąd, a jednoczesnie przykuwało uwagę.
Też mi podobny pomysł wpadł do głowy. Dałoby się to czymś zasłonić, chociażby szmatą...
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 07 gru 2006, 20:00

R-9 Chełmska pisze:
MeWa pisze:z przodu pociągu są tablice kierunkowe
Które świetnie widać...
dla chcącego nic trudnego. Zresztą pasażer nie dojedzie do Marymontu, przesiądzie się na Placu Wilsona do komunikacji naziemnej, tak jak dotychczas - nic się przecież nie stanie... Metro nie zmienia trasy nagle.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 07 gru 2006, 20:01

Straci 2,40PLN jadąc na jednorazówkach.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 07 gru 2006, 20:02

MeWa pisze:Niemożliwe jest po prostu wymienienie wszystkich znaków w ciągu jednej nocy i tyle...
Oczywiście, że jest możliwe. Pytanie tylko, jakiego nakładu finansowego to wymaga.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7767
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 07 gru 2006, 20:03

MeWa pisze:dla chcącego nic trudnego
Zwłaszcza jeśli np. pociąg stoi na stacji, albo ktoś ma problemy z wzrokiem
MeWa pisze:Zresztą pasażer nie dojedzie do Marymontu, przesiądzie się na Placu Wilsona do komunikacji naziemnej
Na bilecie z którym wsiadł do metra z myślą, że dojedzie do Marymontu...
MeWa pisze:Metro nie zmienia trasy nagle.
Nie zmienia nagle? To nie jest tak, że dzisiaj jeździ na Gdański, a jutro już na Wilsona?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 07 gru 2006, 20:04

Niemożliwe jest po prostu wymienienie wszystkich znaków w ciągu jednej nocy i tyle...
Pamiętasz przełom 2005 i 2006 roku i małą rewolucję w komunikacji? Brygady przystankowe poradziły sobie z wymianą nalepek i rozkładów na trasach kilkudziesięciu linii. A to chyba więcej niż kilkanaście stacji metra.

[ Dodano: 2006-12-07, 20:04 ]
R-9 Chełmska pisze:Zwłaszcza jeśli np. pociąg stoi na stacji, albo ktoś ma problemy z wzrokiem
R-9 Chełmska pisze:Na bilecie z którym wsiadł do metra z myślą, że dojedzie do Marymontu...
=D> =D> =D>
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25373
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 gru 2006, 20:04

Na ogół o zmianie trasy metra trąbią wszyscy przez dwa tygodnie przed i tydzień po wydarzeniu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7767
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 07 gru 2006, 20:13

Rozkłady przystankowe też wymagają przykręcania, odkręcania, naklejki na dechy boczne wymagają doklejania, cudowania, przystanki trzeba wkładać w ziemię. A w metrze się nie da. Skoro jest takie ważne dla Warszawy, może niech nakleja naklejki więcej, niż jedna osoba ](*,)
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 07 gru 2006, 20:14

straaaaszne. Zresztą zazwyczaj, aby tak się stało, to pasażer musiałby wiedzieć o tym, że stacja jest otwarta przed wejściem na nią. Śmiem wątpić, że takie przypadki "strat" wynikających z doklejenia Marymontu będzie można policzyć na palcach jednej ręki. Ale 2,40+2,40 to i tak mniej niż 7,20 ;)
Myślę, że więcej już strat było przy okazji zamknięcia stacji Plac Wilsona, jeśli tak na to patrzeć.
Fikander pisze:
MeWa pisze:Niemożliwe jest po prostu wymienienie wszystkich znaków w ciągu jednej nocy i tyle...
Oczywiście, że jest możliwe. Pytanie tylko, jakiego nakładu finansowego to wymaga.
no właśnie...

Na oko 2016 schematów w pociągach metra...

około 100 schematów niebieskich na stacjach - na różnych wysokościach, w różnych wielkościach. I tyle samo pomarańczowych - ale tutaj sprawa trudniejsza, bo trzeba te wszystkie szyby odkręcać itp.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 07 gru 2006, 20:18

R-9 Chełmska pisze:Rozkłady przystankowe też wymagają przykręcania, odkręcania, naklejki na dechy boczne wymagają doklejania, cudowania, przystanki trzeba wkładać w ziemię.
chyba nie widziałeś, jak to wygląda, więc nie wiem, po co takie pochopne opinie wyrażasz. Łatwiej jest zdjąć jednak szybkę na przystanku.
R-9 pisze:A w metrze się nie da. Skoro jest takie ważne dla Warszawy, może niech nakleja naklejki więcej, niż jedna osoba ](*,)
zajmuje się tym zewnętrzna firma.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8392
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 07 gru 2006, 22:08

R-9 Chełmska pisze: Zwłaszcza jeśli np. pociąg stoi na stacji, albo ktoś ma problemy z wzrokiem
Przypominam o sygnale dźwiękowym "Uwaga. Stacja końcowa. Prosimy o opuszczenie pociągu". Naprawdę, dałoby się zmienić wszystkie schematy w jeden wieczór. Ale zapewne chciano jak najwięcej zaoszczędzić. Na dodatek pomysł, aby zakrywać szmatą naklejke uważam za rozkoszny:> To już lepsza byłaby kartka w informacją "odcinek wkrótce otwarty" (czy inna wariacja).

ODPOWIEDZ