A czy 119 jeździło przed zmianą trasy z koralami na Lucerny?Bastian pisze:Ile dni wcześniej wisiał rozkład 119 na Lucerny?
System informacji pasażerskiej w metrze
Moderator: JacekM
- R-9 Chełmska
- Posty: 7767
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Które świetnie widać...MeWa pisze:z przodu pociągu są tablice kierunkowe
Na nich dla przykładu pl.Wilsona był długo przed otwarciem. Nie spodziewam się, aby teraz było inaczej.MeWa pisze:poza tym jeszcze schematy wewnątrz...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
w pociągach masz schematy do Placu Wilsona, więc róbmy adekwatne porównaniaFikander pisze:A czy 119 jeździło przed zmianą trasy z koralami na Lucerny?Bastian pisze:Ile dni wcześniej wisiał rozkład 119 na Lucerny?
chyba coś Ci się pomyliło - pomarańczowe owszem, ale już te niebieskie na gwałt w ostatniej chwili wymieniano tuż przed otwarciem.R-9 pisze:]Na nich dla przykładu pl.Wilsona był długo przed otwarciem. Nie spodziewam się, aby teraz było inaczej.
Niemożliwe jest po prostu wymienienie wszystkich znaków w ciągu jednej nocy i tyle...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Też mi podobny pomysł wpadł do głowy. Dałoby się to czymś zasłonić, chociażby szmatą...Tm pisze:ogliby po prostu zasłonić czymś na tablicach Marymont- nie wprowadzałoby w błąd, a jednoczesnie przykuwało uwagę.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
dla chcącego nic trudnego. Zresztą pasażer nie dojedzie do Marymontu, przesiądzie się na Placu Wilsona do komunikacji naziemnej, tak jak dotychczas - nic się przecież nie stanie... Metro nie zmienia trasy nagle.R-9 Chełmska pisze:Które świetnie widać...MeWa pisze:z przodu pociągu są tablice kierunkowe
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- R-9 Chełmska
- Posty: 7767
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Zwłaszcza jeśli np. pociąg stoi na stacji, albo ktoś ma problemy z wzrokiemMeWa pisze:dla chcącego nic trudnego
Na bilecie z którym wsiadł do metra z myślą, że dojedzie do Marymontu...MeWa pisze:Zresztą pasażer nie dojedzie do Marymontu, przesiądzie się na Placu Wilsona do komunikacji naziemnej
Nie zmienia nagle? To nie jest tak, że dzisiaj jeździ na Gdański, a jutro już na Wilsona?MeWa pisze:Metro nie zmienia trasy nagle.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Pamiętasz przełom 2005 i 2006 roku i małą rewolucję w komunikacji? Brygady przystankowe poradziły sobie z wymianą nalepek i rozkładów na trasach kilkudziesięciu linii. A to chyba więcej niż kilkanaście stacji metra.Niemożliwe jest po prostu wymienienie wszystkich znaków w ciągu jednej nocy i tyle...
[ Dodano: 2006-12-07, 20:04 ]
R-9 Chełmska pisze:Zwłaszcza jeśli np. pociąg stoi na stacji, albo ktoś ma problemy z wzrokiem
R-9 Chełmska pisze:Na bilecie z którym wsiadł do metra z myślą, że dojedzie do Marymontu...
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7767
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Rozkłady przystankowe też wymagają przykręcania, odkręcania, naklejki na dechy boczne wymagają doklejania, cudowania, przystanki trzeba wkładać w ziemię. A w metrze się nie da. Skoro jest takie ważne dla Warszawy, może niech nakleja naklejki więcej, niż jedna osoba
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
straaaaszne. Zresztą zazwyczaj, aby tak się stało, to pasażer musiałby wiedzieć o tym, że stacja jest otwarta przed wejściem na nią. Śmiem wątpić, że takie przypadki "strat" wynikających z doklejenia Marymontu będzie można policzyć na palcach jednej ręki. Ale 2,40+2,40 to i tak mniej niż 7,20
Myślę, że więcej już strat było przy okazji zamknięcia stacji Plac Wilsona, jeśli tak na to patrzeć.
Na oko 2016 schematów w pociągach metra...
około 100 schematów niebieskich na stacjach - na różnych wysokościach, w różnych wielkościach. I tyle samo pomarańczowych - ale tutaj sprawa trudniejsza, bo trzeba te wszystkie szyby odkręcać itp.
Myślę, że więcej już strat było przy okazji zamknięcia stacji Plac Wilsona, jeśli tak na to patrzeć.
no właśnie...Fikander pisze:Oczywiście, że jest możliwe. Pytanie tylko, jakiego nakładu finansowego to wymaga.MeWa pisze:Niemożliwe jest po prostu wymienienie wszystkich znaków w ciągu jednej nocy i tyle...
Na oko 2016 schematów w pociągach metra...
około 100 schematów niebieskich na stacjach - na różnych wysokościach, w różnych wielkościach. I tyle samo pomarańczowych - ale tutaj sprawa trudniejsza, bo trzeba te wszystkie szyby odkręcać itp.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
chyba nie widziałeś, jak to wygląda, więc nie wiem, po co takie pochopne opinie wyrażasz. Łatwiej jest zdjąć jednak szybkę na przystanku.R-9 Chełmska pisze:Rozkłady przystankowe też wymagają przykręcania, odkręcania, naklejki na dechy boczne wymagają doklejania, cudowania, przystanki trzeba wkładać w ziemię.
zajmuje się tym zewnętrzna firma.R-9 pisze:A w metrze się nie da. Skoro jest takie ważne dla Warszawy, może niech nakleja naklejki więcej, niż jedna osoba
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Przypominam o sygnale dźwiękowym "Uwaga. Stacja końcowa. Prosimy o opuszczenie pociągu". Naprawdę, dałoby się zmienić wszystkie schematy w jeden wieczór. Ale zapewne chciano jak najwięcej zaoszczędzić. Na dodatek pomysł, aby zakrywać szmatą naklejke uważam za rozkoszny:> To już lepsza byłaby kartka w informacją "odcinek wkrótce otwarty" (czy inna wariacja).R-9 Chełmska pisze: Zwłaszcza jeśli np. pociąg stoi na stacji, albo ktoś ma problemy z wzrokiem