Strona 4 z 7

: 03 lis 2006, 10:08
autor: gregory5576
Plesim pisze:Akurat z tym 519 to zły przykład, gdyż na tej linii jest nakaz wysyłania przegubowych w tym niskich. W przypadku 519 chodzi raczej o zakaz wypuszczania U15.
:arrow: To był przykład nie koniecznie zgodny z prawdą, ale chodziło o sens.

: 03 lis 2006, 10:25
autor: Plesim
gregory5576 pisze:
Plesim pisze:Akurat z tym 519 to zły przykład, gdyż na tej linii jest nakaz wysyłania przegubowych w tym niskich. W przypadku 519 chodzi raczej o zakaz wypuszczania U15.
:arrow: To był przykład nie koniecznie zgodny z prawdą, ale chodziło o sens.
Oczywiście w porządku, ale pytanie było o konkretną linie. W przypadku innych linii jest to w 100% prawdą.

: 03 lis 2006, 11:19
autor: gregory5576
Plesim pisze:Oczywiście w porządku, ale pytanie było o konkretną linie. W przypadku innych linii jest to w 100% prawdą
:arrow: Zgadza się na Redutowej był okres że na 510,522, nie mogły jeździć solarisy. Problem znikł wiadomo dlaczego!

: 03 lis 2006, 12:08
autor: 705
gregory5576 pisze:
Plesim pisze:Oczywiście w porządku, ale pytanie było o konkretną linie. W przypadku innych linii jest to w 100% prawdą
:arrow: Zgadza się na Redutowej był okres że na 510,522, nie mogły jeździć solarisy. Problem znikł wiadomo dlaczego!
A ja na 522 jezdzilem Solarisem dwa razy i co? ALE ZGADZA SIE BO NIEPOWINIENEM :grin:

: 04 lis 2006, 18:36
autor: Kleszczu
Wreszcie 384 dostaje cywilizowany rozkład w zmianie B z Ursusa :dance:

: 04 lis 2006, 20:00
autor: Piotrek
R-11 Kleszczowa pisze:Wreszcie 384 dostaje cywilizowany rozkład w zmianie B z Ursusa :dance:
Ale cały czas krótko...

: 04 lis 2006, 20:01
autor: R-9 Chełmska
... i rzadko

: 04 lis 2006, 21:22
autor: SławekM
Przegubowiec pisze: Wśród kosmetycznych zmian obsługowych jakie zajdą 6.11 godne uwagi wydają się być dwie nowe brygady wieloliniowe. Pierwszą z nich będzie 56/310. Grodziski Jelcz zanim rozpocznie całodzienną służbę na dawnej 6.brygadzie 310 wykona półkurs na 729 odjeżdżający o 5:54 z Mariewa do Górczewskiej jako 56/729. Następnie podjedzie sobie do Podkowińskiej skąd planowo rozpocznie służbę na 310.
Druga brygada wieloliniowa powstaje z 013/801. Ten poranny dodatek wykonywał dotąd jeden pełny kurs na 801, po czym o 7:06 kończył pracę na Żeraniu. Teraz zostanie lepiej wykorzystany. O 7:26 odjedzie z Żerania w pełny kurs 134 do Olesina i z powrotem. Otrzyma numer 051.
Wraca za to 3/187. Brygada ta nie będzie się więcej udzielać na 189, dlatego traci swój wysoki numer 53.

: 05 lis 2006, 0:26
autor: jacek
solaris8315 pisze:
Przegubowiec pisze: Wśród kosmetycznych zmian obsługowych jakie zajdą 6.11 godne uwagi wydają się być dwie nowe brygady wieloliniowe. Pierwszą z nich będzie 56/310. Grodziski Jelcz zanim rozpocznie całodzienną służbę na dawnej 6.brygadzie 310 wykona półkurs na 729 odjeżdżający o 5:54 z Mariewa do Górczewskiej jako 56/729. Następnie podjedzie sobie do Podkowińskiej skąd planowo rozpocznie służbę na 310.
Druga brygada wieloliniowa powstaje z 013/801. Ten poranny dodatek wykonywał dotąd jeden pełny kurs na 801, po czym o 7:06 kończył pracę na Żeraniu. Teraz zostanie lepiej wykorzystany. O 7:26 odjedzie z Żerania w pełny kurs 134 do Olesina i z powrotem. Otrzyma numer 051.
Wraca za to 3/187. Brygada ta nie będzie się więcej udzielać na 189, dlatego traci swój wysoki numer 53.
Czyli polepszenie komunikacji na zielonej Białołece-pierwszy krok wykonany(dobry i jeden kurs).

: 05 lis 2006, 9:06
autor: dzidek
jacek pisze:Czyli polepszenie komunikacji na zielonej Białołece-pierwszy krok wykonany(dobry i jeden kurs).
przeanalizuj najpierw rozkład a później wyciągaj wnioski ](*,)

: 05 lis 2006, 10:34
autor: pawcio
Jedyny efekt tej zmiany to brak dziury na przerwę śniadaniową.

: 05 lis 2006, 12:08
autor: reserved
A mnie trochę dziwi rozkład linii 209. Są dwie luki w rozkładzie, tj .nie ma kursu jednego porannego ok. 10 i wieczorem ok. godz. 18. Jest to spowodowane zapewne przerwą kierowcy, ale czy nikt z powodu tej luki nie narzeka?
Bo rozumiem że na 209 jest wyciągana tylko jedna brygada tak?
Tak wynika z rozkładu.

: 05 lis 2006, 12:11
autor: pawcio
Dokładnie tak. Jakoś postój trzeba zorganizować, a dodatku nikt nie będzie na jedno kółeczko dokładał. Choć z drugiej strony kilka brygad o tej porze zjeżdża na zakład i to kółeczko mogłoby sobie dorobić jako BWLka.

: 05 lis 2006, 12:18
autor: reserved
pawcio pisze:Dokładnie tak. Jakoś postój trzeba zorganizować, a dodatku nikt nie będzie na jedno kółeczko dokładał. Choć z drugiej strony kilka brygad o tej porze zjeżdża na zakład i to kółeczko mogłoby sobie dorobić jako BWLka.
Z tym jest właśnie zawsze problem, bo gdy jest duż obrygad to tą lukę się zawsze zapełni.
Nawet jak by dwie brygady były to jedna miała by przerwę kosztem drugiej.

113 też ma taką lukę bodajże 15 min....

A jak jest z frekwencją na 209?

: 05 lis 2006, 12:21
autor: SławekM
Ok. 15 osób jeździ. (max)