Supernowoczesne pociągi do obsługi linii Warszawa - Łódź

Moderator: JacekM

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 04 kwie 2006, 17:06

Jak dobrze wypromują ED74 to kupią :)

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 04 kwie 2006, 17:53

Zapewne znowu będzie kolejna seria z jedną sztuką podobbnie jak ED73, a następne będą już nie ED74-02 ale za to ED75
Niekoniecznie. Mogą wprowadzić numeracje od kolejnej setki, np. SA105-0XX i SA105-1XX, czy tak, jak przez wiele lat było z tyrystorowymi lokomotywami EM10 001-002 oraz 101 i 102 (różniły sie aparaturą 00 miał polską, 10-czechosłowacką). Albo-jeżeli w jednostkach dla linii Warszawa-Łódź poza ścianą przednią nie zmieni sie nic to i w numerze i serii nic sie nie zmieni (SA106 pomimo zmiany desingu ściany czołowej nadal pozostało SA106). Odnośnie ED73-nie zgodze sie z Tobą. Jednak w tej jednostce poczyniono kilka zmian, m.in. wprowadzenie nowych wózków. Wystarczyło to, by wprowadzić ją jako nową serie na PKP.
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
Lukasy
Posty: 12
Rejestracja: 15 mar 2006, 13:13
Lokalizacja: Police/Kluczbork
Kontakt:

Post autor: Lukasy » 05 kwie 2006, 0:24

TLG pisze:Odnośnie ED73-nie zgodze sie z Tobą. Jednak w tej jednostce poczyniono kilka zmian, m.in. wprowadzenie nowych wózków.
Oraz hamulce tarczowe, które były za słabe i potem wstawiono żeliwne klocki. Ot, technika :D
Zapraszam na Nieoficjalne Forum Kolei Mazowieckich
Pozdrawiam - Lukasy

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 kwie 2006, 9:22

Według p.m.k., to UTK wymusił zmianę serii pesobusów nie ciągnących wagonów - pierwsze SA103 miały być kolejnymi SA106. Chociaż akurat w tym przypadku może miał rację, jednak czy może ciągnąć czy nie to ma znaczenie.

W tym przypadku, inna podseria - jak było z kiblami 19xx i 20xx - powinna być wystarczającym rozróżnieniem. Chyba, że przemianują lokalnego na EN74 po prostu ;)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8450
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 06 kwie 2006, 0:07

Ja chciałem tylko napisać,że w nowym łódzkim "nabytku" siedzenia są podobno twarde, plastikowe:>
Ale to tylko plotka.

A skład..cóż..ładne cacko w województwie, w którym kolej umiera:/

Awatar użytkownika
Lukasy
Posty: 12
Rejestracja: 15 mar 2006, 13:13
Lokalizacja: Police/Kluczbork
Kontakt:

Post autor: Lukasy » 06 kwie 2006, 10:49

Plotka? Bzdura! www.pesa.pl ukazuje nam zdjęcia - oto jedno z nich:
Załączniki
1552_zd.jpg
Macie swoje plastiki :>
Zapraszam na Nieoficjalne Forum Kolei Mazowieckich
Pozdrawiam - Lukasy

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 06 kwie 2006, 11:10

Co nie oznacza, ze są miękkie...
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Lukasy
Posty: 12
Rejestracja: 15 mar 2006, 13:13
Lokalizacja: Police/Kluczbork
Kontakt:

Post autor: Lukasy » 06 kwie 2006, 11:17

Ale nie są plastikowe - i o to się rozchodziło.
Zapraszam na Nieoficjalne Forum Kolei Mazowieckich
Pozdrawiam - Lukasy

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 13 kwie 2006, 22:14

Infobus pisze: Obrazek
3 kwietnia br. odbyła się jazda próbna elektrycznego zespołu trakcyjnego - najnowszego pojazdu produkcji PESA Bydgoszcz SA. EZT odbył trasę z Bydgoszczy Głównej do Laskowic Pomorskich, rozwijając maksymalną prędkość dopuszczaną na tej trasie - 120 km/h. W najbliższych dniach pojazd odbędzie testy techniczne, a następnie zostanie przekazany Urzędowi Marszałkowskiemu z Łodzi do obsługi przewozów pasażerskich na trasie z Łodzi do Skierniewic. Kolejne 11 jednostek elektrycznych tego typu, o zmienionym wyglądzie, zostanie wyprodukowanych dla spółki PKP Przewozy Regionalne zgodnie z umową podpisaną 16 grudnia 2005 roku
Są dwa zdjęcia:
tu i tu, a tutaj jeszcze cztery kolejne
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
RiZoNe
Posty: 129
Rejestracja: 23 gru 2005, 9:54
Lokalizacja: Gocław

Post autor: RiZoNe » 14 kwie 2006, 1:48

coooooooooooooooool ;)
W życiu bywa różnie.. kwadratowo i podłużnie...

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8450
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 14 kwie 2006, 13:00

RiZoNe pisze:coooooooooooooooool ;)
Tjaa...będzie ładny kwiatek do kożucha...

Dajcie spokój z tymi zachwytami, wygląd to nie wszystko.

Gacek
Posty: 1460
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Loża Sadystów- marquis de Sade. Gare Centrale
Kontakt:

Post autor: Gacek » 14 kwie 2006, 16:47

zamiast 160 pojedzie 60...
Całuję Was w Wasze małe serduszka.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8450
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 14 kwie 2006, 17:44

Gacek pisze:zamiast 160 pojedzie 60...
nie no, remont torów między Skierniewicami, a Koluszkami ma sie zacząć niebawem... , więc może kiedyś....kiedyś...

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 16 kwie 2006, 17:07

Dzięki modernizacji pasażerowie zyskają nowe i czyste wnętrza, w tym toalety; powstaną także wagony bezprzedziałowe z wygodnym dostępem dla niepełnosprawnych; pociągi będą monitorowane. W elektrycznych składach grzejniki zostaną przełożone pod okna, przestaną więc „palić” w siedzenia.

Połowę pieniędzy na podpisane dziś kontrakty daje Unia. Nie wyobrażam sobie finalizacji tego jedynie z własnych środków – mówi prezes PKP PR Leszek Ruta. Dodajmy, że z unijnych pieniędzy mają zostać zakupione także nowe wagony.
http://www.rmf.pl/fakty/?id=91163
Takie rzeczy pisali 6.12 2005

Awatar użytkownika
chruscik
Dysklawiaturzysta
Posty: 1402
Rejestracja: 11 mar 2006, 9:17
Lokalizacja: 411101 - Rakowiec
Kontakt:

Post autor: chruscik » 18 kwie 2006, 15:14

MOBILIS Ursus

ODPOWIEDZ