![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Supernowoczesne pociÄ gi do obsĹugi linii Warszawa - ĹĂłdĹş
Moderator: JacekM
Niekoniecznie. Mogą wprowadzić numeracje od kolejnej setki, np. SA105-0XX i SA105-1XX, czy tak, jak przez wiele lat było z tyrystorowymi lokomotywami EM10 001-002 oraz 101 i 102 (różniły sie aparaturą 00 miał polską, 10-czechosłowacką). Albo-jeżeli w jednostkach dla linii Warszawa-Łódź poza ścianą przednią nie zmieni sie nic to i w numerze i serii nic sie nie zmieni (SA106 pomimo zmiany desingu ściany czołowej nadal pozostało SA106). Odnośnie ED73-nie zgodze sie z Tobą. Jednak w tej jednostce poczyniono kilka zmian, m.in. wprowadzenie nowych wózków. Wystarczyło to, by wprowadzić ją jako nową serie na PKP.Zapewne znowu będzie kolejna seria z jedną sztuką podobbnie jak ED73, a następne będą już nie ED74-02 ale za to ED75
15/12/2005-12/7/2019
Oraz hamulce tarczowe, które były za słabe i potem wstawiono żeliwne klocki. Ot, technikaTLG pisze:Odnośnie ED73-nie zgodze sie z Tobą. Jednak w tej jednostce poczyniono kilka zmian, m.in. wprowadzenie nowych wózków.
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Zapraszam na Nieoficjalne Forum Kolei Mazowieckich
Pozdrawiam - Lukasy
Pozdrawiam - Lukasy
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26853
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Według p.m.k., to UTK wymusił zmianę serii pesobusów nie ciągnących wagonów - pierwsze SA103 miały być kolejnymi SA106. Chociaż akurat w tym przypadku może miał rację, jednak czy może ciągnąć czy nie to ma znaczenie.
W tym przypadku, inna podseria - jak było z kiblami 19xx i 20xx - powinna być wystarczającym rozróżnieniem. Chyba, że przemianują lokalnego na EN74 po prostu![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
W tym przypadku, inna podseria - jak było z kiblami 19xx i 20xx - powinna być wystarczającym rozróżnieniem. Chyba, że przemianują lokalnego na EN74 po prostu
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Plotka? Bzdura! www.pesa.pl ukazuje nam zdjęcia - oto jedno z nich:
Zapraszam na Nieoficjalne Forum Kolei Mazowieckich
Pozdrawiam - Lukasy
Pozdrawiam - Lukasy
Co nie oznacza, ze są miękkie...
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Ale nie są plastikowe - i o to się rozchodziło.
Zapraszam na Nieoficjalne Forum Kolei Mazowieckich
Pozdrawiam - Lukasy
Pozdrawiam - Lukasy
Są dwa zdjęcia:Infobus pisze:
3 kwietnia br. odbyła się jazda próbna elektrycznego zespołu trakcyjnego - najnowszego pojazdu produkcji PESA Bydgoszcz SA. EZT odbył trasę z Bydgoszczy Głównej do Laskowic Pomorskich, rozwijając maksymalną prędkość dopuszczaną na tej trasie - 120 km/h. W najbliższych dniach pojazd odbędzie testy techniczne, a następnie zostanie przekazany Urzędowi Marszałkowskiemu z Łodzi do obsługi przewozów pasażerskich na trasie z Łodzi do Skierniewic. Kolejne 11 jednostek elektrycznych tego typu, o zmienionym wyglądzie, zostanie wyprodukowanych dla spółki PKP Przewozy Regionalne zgodnie z umową podpisaną 16 grudnia 2005 roku
tu i tu, a tutaj jeszcze cztery kolejne
15/12/2005-12/7/2019
nie no, remont torów między Skierniewicami, a Koluszkami ma sie zacząć niebawem... , więc może kiedyś....kiedyś...Gacek pisze:zamiast 160 pojedzie 60...
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Dzięki modernizacji pasażerowie zyskają nowe i czyste wnętrza, w tym toalety; powstaną także wagony bezprzedziałowe z wygodnym dostępem dla niepełnosprawnych; pociągi będą monitorowane. W elektrycznych składach grzejniki zostaną przełożone pod okna, przestaną więc „palić” w siedzenia.
Połowę pieniędzy na podpisane dziś kontrakty daje Unia. Nie wyobrażam sobie finalizacji tego jedynie z własnych środków – mówi prezes PKP PR Leszek Ruta. Dodajmy, że z unijnych pieniędzy mają zostać zakupione także nowe wagony.
http://www.rmf.pl/fakty/?id=91163
Takie rzeczy pisali 6.12 2005
Połowę pieniędzy na podpisane dziś kontrakty daje Unia. Nie wyobrażam sobie finalizacji tego jedynie z własnych środków – mówi prezes PKP PR Leszek Ruta. Dodajmy, że z unijnych pieniędzy mają zostać zakupione także nowe wagony.
http://www.rmf.pl/fakty/?id=91163
Takie rzeczy pisali 6.12 2005