: 11 gru 2006, 16:51
ale jak nie przez Bankowy to takie 25 zupełnie Kercelak zablokuje
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Troska o Wolę i Bemowo jest zaiste godna pochwały Ale ja rozwiązanie widzę jedno: stopniowe wydzielanie buspasów (ewentualnie tram-bus pasów tam, gdzie dotąd torowiska nie są wydzielone) na zdecydowanej większości ciągów komunikacyjnych w Warszawie. Przynajmniej tych głównych. Np. na Świerczewskiego możnaby takowy wydzielić już od Młynarskiej, co wydaje się sensowne szczególnie, gdy się zauważy, iż Kercelak jest przekrojem, przez który przejeżdża w drodze do/z centrum pewnie z 50% wszystkich podróżujących z terenów Woli i Bemowa i jest naprawdę moco obciążony, w wielu relacjach.pawcio pisze:A mnie zastanawia jedno. Czy to nie spowoduje przesunięcia się korka z Most na Al. Solidarności i zamiast stać od tunelu do miśków będzie się stać od Kercelaka do Bankowego. W efekcie wszystkie teoretyczne zyski czasowe autobusów będzie można o kant dupy potłuc. Podobne zjawisko wystąpiło na Moście Poniatwoskiego po itworzeniu buspasa. Jedzie się mniej więcej tyle samo, ale stoi się od R. Waszyngtona do Wisłostrady, a nie od Kruczkowskiego do R. de Gaulle'a.
SOLIDARNOŚCI a nie tego czerwonego bandyty.Dennis pisze:. na Świerczewskiego
Ten "czerwony bandyta" ma nadal swoją ulicę oficjalnie w Warszawie (gdzieś w Wawrze), więc myślę, że moje "przejęzyczenie" nie jest niczym specjalnymRosa pisze:SOLIDARNOŚCI a nie tego czerwonego bandyty.Dennis pisze:. na Świerczewskiego
Ale zakamuflowaną, bo jest to ulica generała Waltera.Dennis pisze:Ten "czerwony bandyta" ma nadal swoją ulicę oficjalnie w Warszawie (gdzieś w Wawrze), więc myślę, że moje "przejęzyczenie" nie jest niczym specjalnym.
Po co sie od razu tak rzucać Świerczewski tak samo zapisał się na kartach historii naszego kraju jak Piłsudski czy Dmowski. I nic, ani nikt mu tego nie zabierze...Rosa pisze:SOLIDARNOŚCI a nie tego czerwonego bandyty.Dennis pisze:. na Świerczewskiego