Strona 4 z 74

: 11 gru 2006, 16:51
autor: Tm
ale jak nie przez Bankowy to takie 25 zupełnie Kercelak zablokuje

: 11 gru 2006, 17:22
autor: Glonojad
Na Bankowym zrobi to samo, co teraz 32 robi na Kercelaku... tyle, że na Kercelaku na tory do skrętu miejsce jest (czy coś tam powinno w ogóle skręcać, to zupełnie inna sprawa).
Ja bym zrobił tak:
32 zamiast 43 przez Aleje
23 co 5 minut (a właściwie co 4-6, razem z 13 co 4-3-3).
Chociaż, gdy zostanie wydzielone torowisko na WZ, może byłby sens połączyć 32 z 20ką.

: 11 gru 2006, 18:10
autor: pawcio
Nie sądzę, by przyspieszenie ruchu trmawajów na MŚ-D spowodowało odpływ pasażerów z 25. Pojawienie się silnej 1 do Metra Dw. Gdański też tego nie spowodowało, więc nie liczyłbym no to i teraz.

: 11 gru 2006, 18:31
autor: Glonojad
Tyle, że przesiadki z trasy WZ są "lekko" ciekawsze niż z jedynki, no i docelów jest więcej.

: 11 gru 2006, 18:39
autor: pawcio
Cały czas 25 jest znacznie bardziej atrakcyjna docelowo. Ja raczej bym się spodziewał odciążenia 1 niż 25 na rzecz 23 oczywiście.

: 11 gru 2006, 18:47
autor: Glonojad
Zobaczymy. Na tej zasadzie,to przecież nawet M2 nie odciąży 25...

: 11 gru 2006, 19:02
autor: pawcio
To już owszem, bo będzie znacznie bliżej obecnej trasy 25. I będzie znacznie szybsze.

: 11 gru 2006, 19:29
autor: Glonojad
Z tym znacznie to bym nie przesadzał, zależy jeszcze, dokąd się jedzie...

Niemniej i tak musiałbym zobaczyć jakieś wyniki modelowe czy ankietowe, gdzie te źródła i cele podróży leżą.

: 12 gru 2006, 3:53
autor: Tymesz

: 12 gru 2006, 7:45
autor: Glonojad
Proponuję jeszcze raz tę animację przejrzeć - wyłączają się zaraz za przystankiem Plac Zamkowy, w wydzielonej, (chyba) wzbudzanej podfazie świateł.

: 12 gru 2006, 9:40
autor: Dennis
pawcio pisze:A mnie zastanawia jedno. Czy to nie spowoduje przesunięcia się korka z Most na Al. Solidarności i zamiast stać od tunelu do miśków będzie się stać od Kercelaka do Bankowego. W efekcie wszystkie teoretyczne zyski czasowe autobusów będzie można o kant dupy potłuc. Podobne zjawisko wystąpiło na Moście Poniatwoskiego po itworzeniu buspasa. Jedzie się mniej więcej tyle samo, ale stoi się od R. Waszyngtona do Wisłostrady, a nie od Kruczkowskiego do R. de Gaulle'a.
Troska o Wolę i Bemowo jest zaiste godna pochwały ;) Ale ja rozwiązanie widzę jedno: stopniowe wydzielanie buspasów (ewentualnie tram-bus pasów tam, gdzie dotąd torowiska nie są wydzielone) na zdecydowanej większości ciągów komunikacyjnych w Warszawie. Przynajmniej tych głównych. Np. na Świerczewskiego możnaby takowy wydzielić już od Młynarskiej, co wydaje się sensowne szczególnie, gdy się zauważy, iż Kercelak jest przekrojem, przez który przejeżdża w drodze do/z centrum pewnie z 50% wszystkich podróżujących z terenów Woli i Bemowa i jest naprawdę moco obciążony, w wielu relacjach.

: 12 gru 2006, 11:35
autor: Rosa
Dennis pisze:. na Świerczewskiego
SOLIDARNOŚCI a nie tego czerwonego bandyty.

: 12 gru 2006, 11:39
autor: Dennis
Rosa pisze:
Dennis pisze:. na Świerczewskiego
SOLIDARNOŚCI a nie tego czerwonego bandyty.
Ten "czerwony bandyta" ma nadal swoją ulicę oficjalnie w Warszawie (gdzieś w Wawrze), więc myślę, że moje "przejęzyczenie" nie jest niczym specjalnym :roll:

: 12 gru 2006, 12:04
autor: MZ
Dennis pisze:Ten "czerwony bandyta" ma nadal swoją ulicę oficjalnie w Warszawie (gdzieś w Wawrze), więc myślę, że moje "przejęzyczenie" nie jest niczym specjalnym.
:arrow: Ale zakamuflowaną, bo jest to ulica generała Waltera.

: 12 gru 2006, 12:13
autor: Kleszczu
Rosa pisze:
Dennis pisze:. na Świerczewskiego
SOLIDARNOŚCI a nie tego czerwonego bandyty.
Po co sie od razu tak rzucać :roll: Świerczewski tak samo zapisał się na kartach historii naszego kraju jak Piłsudski czy Dmowski. I nic, ani nikt mu tego nie zabierze...