Co powiesz na Kaczyńskiego jako dyrektora ZTM?Niestety,jaki porządek w rządzie RP taki i we wszystkim...
Zakazy taborowe - 2006/2007
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Dokładnie rzecz biorąc jest tak, że mega to wszystko dłuższe niż 12 mietrów i tak jest oznaczane w rozpiskach. Ale na niektórych liniach/brygadach są wpisane dodatkowo zakazy wysyłania sztywniaków.R-9 Chełmska pisze:Zależy gdzie. Normalnie nie rozróżnia, ale na brygadach "MAXI", czyli np. na 186, 189, 517, 522 itd. "15" nie jest brana jako przegub.Hieronim pisze:ZTM odróżnia obecnie "15" od przeguba?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Dlatego chciałbym zauważyć, że :
R6 ma nakaz wysyłania wyłącznie przegubowych Jelczy i Ikarusów 280 na:
116 (część brygad), 171, 186, 190, 404, 522, E-2, 708, 719.
R7 ma nakaz wysyłania wyłącznie przegubowych Solarisów i Ikarusów 280 na:
116 (część brygad), 167 (w DP), 175, 186, 189, 192, 193, 401, 519, E-2, 709, 710 (W DP), 727 (wyłacznie dodatek w DP).
R10 ma nakaz wysyłania wyłącznie przegubowych Solarisów i Ikarusów 280 na:
111, 131, 145, 147 (jedną brygadę w DP), 171, 345, 502 (wybrane brygady), 509, 514 (wybrane brygady), 515, 520, 521, 525, E-5, 704.
R11 ma nakaz wysyłania wyłącznie Ikarusów 280 na:
189, 401, 404, 512 (dodatki), 506, 517, 521, E-5, 716 (wszystkie wysokie brygady).
R13 ma nakaz wysyłania wyłącznie MANów i Ikarusów 280 na:
125, 175, 186, 190, 192, 500, 506, 509, 510, 512, 517, 522, E-4, 718, 723, 805.
[ Komentarz dodany przez: Siecool: 2007-01-06, 19:17 ]
Dokonałem edycji, bo post przywędrował z tematu "Dziwadła -2006". - Siecool
R6 ma nakaz wysyłania wyłącznie przegubowych Jelczy i Ikarusów 280 na:
116 (część brygad), 171, 186, 190, 404, 522, E-2, 708, 719.
R7 ma nakaz wysyłania wyłącznie przegubowych Solarisów i Ikarusów 280 na:
116 (część brygad), 167 (w DP), 175, 186, 189, 192, 193, 401, 519, E-2, 709, 710 (W DP), 727 (wyłacznie dodatek w DP).
R10 ma nakaz wysyłania wyłącznie przegubowych Solarisów i Ikarusów 280 na:
111, 131, 145, 147 (jedną brygadę w DP), 171, 345, 502 (wybrane brygady), 509, 514 (wybrane brygady), 515, 520, 521, 525, E-5, 704.
R11 ma nakaz wysyłania wyłącznie Ikarusów 280 na:
189, 401, 404, 512 (dodatki), 506, 517, 521, E-5, 716 (wszystkie wysokie brygady).
R13 ma nakaz wysyłania wyłącznie MANów i Ikarusów 280 na:
125, 175, 186, 190, 192, 500, 506, 509, 510, 512, 517, 522, E-4, 718, 723, 805.
[ Komentarz dodany przez: Siecool: 2007-01-06, 19:17 ]
Dokonałem edycji, bo post przywędrował z tematu "Dziwadła -2006". - Siecool
Lepsza z całą pewnością od tej na Mokotowie. Jak się pojawi jelcz M121M na tych liniach to bardzo rzadko, a na edwarda R7 puszcza sztywniaki niemal cały czas i co szefie?mobil one pisze:Jasne! Szczególnie jak wysyła na linie 515 lub 522 Jelcze M 121 M.dzidek pisze:nawet zajezdnia Redutowa ma lepszą pomimo wielu problemów
"Wspaniała" baza...
Zresztą spójrz, to już nie wina redutowej że jakiś czubek wymyślił te całe ujednolicanie, bo gdyby do tego nie doszło, nie byłoby teraz problemów, a redutowa mimo że jest tą zajezdnią najbardziej poszkodowaną i tak sobie nieźle radzi i za to się ją ceni.
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701
Po pierwsze-nie żaden "czubek",po drugie - ujednolicanie taboru jest praktykowane z sukcesem w kraju jak i zagranicą.tonny5545 pisze:jakiś czubek wymyślił te całe ujednolicanie
Po trzecie zaś- nie porównuj z łaski swojej SU 15 z M 121 M
Różnią się te dyliżanse od siebie i to bardzo.Zwłaszcza pojemnością i DłUGOśCIą.
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Co do SU15 i gniota,to faktycznie nie ma co porównywac tych autobusów Jezeli na brygadzie P-rzegubowej pojawi się deskorolka to nie jest to tak bardzo zauważalne,gdyż w małym stopniu deskorolka jest mniej pojemna od przeguba.Ale jak pojawi sie gniot na takiej brygadzie P to już pasażerowie mają nie małe zadanie aby dostać sie do pojazdu
Chyba pierwszy raz w historii, ale zgadzam się z mobilem. I to we wszystkich trzech kwestiach.mobil one pisze:Po pierwsze-nie żaden "czubek",po drugie - ujednolicanie taboru jest praktykowane z sukcesem w kraju jak i zagranicą.tonny5545 pisze:jakiś czubek wymyślił te całe ujednolicanie
Po trzecie zaś- nie porównuj z łaski swojej SU 15 z M 121 M
Różnią się te dyliżanse od siebie i to bardzo.Zwłaszcza pojemnością i DłUGOśCIą.
To jest już specyfika gnota - nawet Ikarus 260 jest bardziej przyjazny pasażerom.santos pisze:Ale jak pojawi sie gniot na takiej brygadzie P to już pasażerowie mają nie małe zadanie aby dostać sie do pojazdu
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
Naszczęście ZTM karze MZA także za złamanie zakazu wysłania sztywniaków/deskorolek na wybrane linieSantos pisze:Co do SU15 i gniota,to faktycznie nie ma co porównywac tych autobusów Jezeli na brygadzie P-rzegubowej pojawi się deskorolka to nie jest to tak bardzo zauważalne,gdyż w małym stopniu deskorolka jest mniej pojemna od przeguba.Ale jak pojawi sie gniot na takiej brygadzie P to już pasażerowie mają nie małe zadanie aby dostać sie do pojazdu
heeh ale nawet największe kary nie pomogą gdyż dana zajezdnia nie posiada wystarczającej ilości wozów megapojemnychdzidek pisze:Naszczęście ZTM karze MZA także za złamanie zakazu wysłania sztywniaków/deskorolek na wybrane linieSantos pisze:Co do SU15 i gniota,to faktycznie nie ma co porównywac tych autobusów Jezeli na brygadzie P-rzegubowej pojawi się deskorolka to nie jest to tak bardzo zauważalne,gdyż w małym stopniu deskorolka jest mniej pojemna od przeguba.Ale jak pojawi sie gniot na takiej brygadzie P to już pasażerowie mają nie małe zadanie aby dostać sie do pojazdu
Jesteś tego pewny ? Woronicza posiada 125 wozów megapojemnych. Na obsługę linii na których obowiązuje zakaz wysyłania 15.metrowych wozów potrzebuje 99 wozów w szczycie A i 97 w szczycie B. Nadal uważasz, że Woronicza nie może obsługiwać wybranych linii megapojemnymi wozami ??Santos pisze:heeh ale nawet największe kary nie pomogą gdyż dana zajezdnia nie posiada wystarczającej ilości wozów megapojemnychdzidek pisze:Naszczęście ZTM karze MZA także za złamanie zakazu wysłania sztywniaków/deskorolek na wybrane linie
no i znowu kłania się teoria około 30% tych wozów codziennie nie jest gotowa wyjechac na miasto,bo albo przeglądy albo awarie itpdzidek pisze:Woronicza posiada 125 wozów megapojemnych
[ Dodano: 2007-01-08, 20:26 ]
a jakie linie woroniczańskie masz na myślidzidek pisze:Na obsługę linii na których obowiązuje zakaz wysyłania 15.metrowych wozów
no domyślam się tak jest w całym MZA ale różnica jest dość duża i nie sądzę by te 26 czy 28 wozów było niesprawne Poprostu część dyspozytorzy wysyłają nie tam gdzie trzeba Poza tym jeśli faktycznie jest taki problem z wozami to może zakład powinien zwrócić się do ZTMu z prośbą o zmianę obsługową z linii gdzie jest zakaz wysyłania sztywniaków na linie gdzie takiego zakazu nie ma i dziwi mnie, że ZTM zabiera Woronicza takie linie jak 182 gdzie solarka jest wystarczającym taborem.Santos pisze:no i znowu kłania się teoria około 30% tych wozów codziennie nie jest gotowa wyjechac na miasto,bo albo przeglądy albo awarie itpdzidek pisze:Woronicza posiada 125 wozów megapojemnych
te:Santos pisze:a jakie linie woroniczańskie masz na myślidzidek pisze:Na obsługę linii na których obowiązuje zakaz wysyłania 15.metrowych wozów
R7 ma nakaz wysyłania wyłącznie przegubowych Solarisów i Ikarusów 280 na:
116 (część brygad), 167 (w DP), 175, 186, 189, 192, 193, 401, 519, E-2, 709, 710 (W DP), 727 (wyłacznie dodatek w DP).