Zakazy taborowe - 2006/2007

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 29 gru 2006, 18:48

Niestety,jaki porządek w rządzie RP taki i we wszystkim... :lol:
Co powiesz na Kaczyńskiego jako dyrektora ZTM? :D

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 29 gru 2006, 18:56

djmc100 pisze:
Niestety,jaki porządek w rządzie RP taki i we wszystkim... :lol:
Co powiesz na Kaczyńskiego jako dyrektora ZTM? :D
Tak naprawdę na stanowisku dyrektora ZTM widziałbym Marcinkiewicza :D

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 29 gru 2006, 21:35

R-9 Chełmska pisze:
Hieronim pisze:ZTM odróżnia obecnie "15" od przeguba?
Zależy gdzie. Normalnie nie rozróżnia, ale na brygadach "MAXI", czyli np. na 186, 189, 517, 522 itd. "15" nie jest brana jako przegub.
Dokładnie rzecz biorąc jest tak, że mega to wszystko dłuższe niż 12 mietrów i tak jest oznaczane w rozpiskach. Ale na niektórych liniach/brygadach są wpisane dodatkowo zakazy wysyłania sztywniaków.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 06 sty 2007, 14:48

Dlatego chciałbym zauważyć, że :
R6 ma nakaz wysyłania wyłącznie przegubowych Jelczy i Ikarusów 280 na:
116 (część brygad), 171, 186, 190, 404, 522, E-2, 708, 719.

R7 ma nakaz wysyłania wyłącznie przegubowych Solarisów i Ikarusów 280 na:
116 (część brygad), 167 (w DP), 175, 186, 189, 192, 193, 401, 519, E-2, 709, 710 (W DP), 727 (wyłacznie dodatek w DP).

R10 ma nakaz wysyłania wyłącznie przegubowych Solarisów i Ikarusów 280 na:
111, 131, 145, 147 (jedną brygadę w DP), 171, 345, 502 (wybrane brygady), 509, 514 (wybrane brygady), 515, 520, 521, 525, E-5, 704.

R11 ma nakaz wysyłania wyłącznie Ikarusów 280 na:
189, 401, 404, 512 (dodatki), 506, 517, 521, E-5, 716 (wszystkie wysokie brygady).

R13 ma nakaz wysyłania wyłącznie MANów i Ikarusów 280 na:
125, 175, 186, 190, 192, 500, 506, 509, 510, 512, 517, 522, E-4, 718, 723, 805.

[ Komentarz dodany przez: Siecool: 2007-01-06, 19:17 ]
Dokonałem edycji, bo post przywędrował z tematu "Dziwadła -2006". - Siecool

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 3674
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 06 sty 2007, 23:47

mobil one pisze:
dzidek pisze:nawet zajezdnia Redutowa ma lepszą pomimo wielu problemów
Jasne! Szczególnie jak wysyła na linie 515 lub 522 Jelcze M 121 M.
"Wspaniała" baza... ](*,)
Lepsza z całą pewnością od tej na Mokotowie. Jak się pojawi jelcz M121M na tych liniach to bardzo rzadko, a na edwarda R7 puszcza sztywniaki niemal cały czas i co szefie?

Zresztą spójrz, to już nie wina redutowej że jakiś czubek wymyślił te całe ujednolicanie, bo gdyby do tego nie doszło, nie byłoby teraz problemów, a redutowa mimo że jest tą zajezdnią najbardziej poszkodowaną i tak sobie nieźle radzi i za to się ją ceni.
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 07 sty 2007, 0:27

tonny5545 pisze:jakiś czubek wymyślił te całe ujednolicanie
Po pierwsze-nie żaden "czubek",po drugie - ujednolicanie taboru jest praktykowane z sukcesem w kraju jak i zagranicą.
Po trzecie zaś- nie porównuj z łaski swojej SU 15 z M 121 M :!: [-X
Różnią się te dyliżanse od siebie i to bardzo.Zwłaszcza pojemnością i DłUGOśCIą.
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 07 sty 2007, 10:36

Co do SU15 i gniota,to faktycznie nie ma co porównywac tych autobusów :dance: Jezeli na brygadzie P-rzegubowej pojawi się deskorolka to nie jest to tak bardzo zauważalne,gdyż w małym stopniu deskorolka jest mniej pojemna od przeguba.Ale jak pojawi sie gniot na takiej brygadzie P to już pasażerowie mają nie małe zadanie aby dostać sie do pojazdu :smile:

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1320
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 07 sty 2007, 11:24

mobil one pisze:
tonny5545 pisze:jakiś czubek wymyślił te całe ujednolicanie
Po pierwsze-nie żaden "czubek",po drugie - ujednolicanie taboru jest praktykowane z sukcesem w kraju jak i zagranicą.
Po trzecie zaś- nie porównuj z łaski swojej SU 15 z M 121 M :!: [-X
Różnią się te dyliżanse od siebie i to bardzo.Zwłaszcza pojemnością i DłUGOśCIą.
Chyba pierwszy raz w historii, ale zgadzam się z mobilem. I to we wszystkich trzech kwestiach. :D
santos pisze:Ale jak pojawi sie gniot na takiej brygadzie P to już pasażerowie mają nie małe zadanie aby dostać sie do pojazdu
To jest już specyfika gnota - nawet Ikarus 260 jest bardziej przyjazny pasażerom.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 07 sty 2007, 21:23

Santos pisze:Co do SU15 i gniota,to faktycznie nie ma co porównywac tych autobusów :dance: Jezeli na brygadzie P-rzegubowej pojawi się deskorolka to nie jest to tak bardzo zauważalne,gdyż w małym stopniu deskorolka jest mniej pojemna od przeguba.Ale jak pojawi sie gniot na takiej brygadzie P to już pasażerowie mają nie małe zadanie aby dostać sie do pojazdu :smile:
Naszczęście ZTM karze MZA także za złamanie zakazu wysłania sztywniaków/deskorolek na wybrane linie [-o<

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 08 sty 2007, 15:34

dzidek pisze:
Santos pisze:Co do SU15 i gniota,to faktycznie nie ma co porównywac tych autobusów :dance: Jezeli na brygadzie P-rzegubowej pojawi się deskorolka to nie jest to tak bardzo zauważalne,gdyż w małym stopniu deskorolka jest mniej pojemna od przeguba.Ale jak pojawi sie gniot na takiej brygadzie P to już pasażerowie mają nie małe zadanie aby dostać sie do pojazdu :smile:
Naszczęście ZTM karze MZA także za złamanie zakazu wysłania sztywniaków/deskorolek na wybrane linie [-o<
heeh :grin: ale nawet największe kary nie pomogą :-" gdyż dana zajezdnia nie posiada wystarczającej ilości wozów megapojemnych :P

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 08 sty 2007, 19:37

Santos pisze:
dzidek pisze:Naszczęście ZTM karze MZA także za złamanie zakazu wysłania sztywniaków/deskorolek na wybrane linie [-o<
heeh :grin: ale nawet największe kary nie pomogą :-" gdyż dana zajezdnia nie posiada wystarczającej ilości wozów megapojemnych :P
Jesteś tego pewny ? Woronicza posiada 125 wozów megapojemnych. Na obsługę linii na których obowiązuje zakaz wysyłania 15.metrowych wozów potrzebuje 99 wozów w szczycie A i 97 w szczycie B. Nadal uważasz, że Woronicza nie może obsługiwać wybranych linii megapojemnymi wozami ?? :>

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 08 sty 2007, 20:25

dzidek pisze:Woronicza posiada 125 wozów megapojemnych
no i znowu kłania się teoria :P około 30% tych wozów codziennie nie jest gotowa wyjechac na miasto,bo albo przeglądy albo awarie itp O-)

[ Dodano: 2007-01-08, 20:26 ]
dzidek pisze:Na obsługę linii na których obowiązuje zakaz wysyłania 15.metrowych wozów
a jakie linie woroniczańskie masz na myśli :>

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 08 sty 2007, 20:30

Santos pisze:
dzidek pisze:Woronicza posiada 125 wozów megapojemnych
no i znowu kłania się teoria :P około 30% tych wozów codziennie nie jest gotowa wyjechac na miasto,bo albo przeglądy albo awarie itp O-)
no domyślam się ;) tak jest w całym MZA ale różnica jest dość duża i nie sądzę by te 26 czy 28 wozów było niesprawne ;) Poprostu część dyspozytorzy wysyłają nie tam gdzie trzeba :-$ Poza tym jeśli faktycznie jest taki problem z wozami to może zakład powinien zwrócić się do ZTMu z prośbą o zmianę obsługową z linii gdzie jest zakaz wysyłania sztywniaków na linie gdzie takiego zakazu nie ma i dziwi mnie, że ZTM zabiera Woronicza takie linie jak 182 gdzie solarka jest wystarczającym taborem.
Santos pisze:
dzidek pisze:Na obsługę linii na których obowiązuje zakaz wysyłania 15.metrowych wozów
a jakie linie woroniczańskie masz na myśli :>
te:
R7 ma nakaz wysyłania wyłącznie przegubowych Solarisów i Ikarusów 280 na:
116 (część brygad), 167 (w DP), 175, 186, 189, 192, 193, 401, 519, E-2, 709, 710 (W DP), 727 (wyłacznie dodatek w DP).

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 08 sty 2007, 20:35

co do linii 710 i 727 to zakazu wysyłania U15 nie ma ;-)

[ Dodano: 2007-01-08, 20:37 ]
dzidek pisze:Poprostu część dyspozytorzy wysyłają nie tam gdzie trzeba
oj i tu się mylisz [-( Dyspozytorzy sie starają jak mogą...a że duża liczba wozów jest w złym stanie technicznym,wyjeżdzaja sprawne deskorolki :-"

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 08 sty 2007, 20:37

Santos pisze:co do linii 710 i 727 to zakazu wysyłania U15 nie ma ;-)
:-k To czemu w Maximum ZTMu na Styczeń jest dokładnie zaznaczony zakaz (na wybrane brygady) ??

Zablokowany