Zmiany obsługowe - luty 2007
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- R-9 Chełmska
- Posty: 7828
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
185 ma potwornie nierówne zapełnienie, dzisiaj jechałem tym samym 7/185, co wczoraj. Wczoraj ledwo wszedłem, dzisiaj jechało 10 osób... Inna sprawa, że sztywniaki i tak wystarczą, są bardziej potrzebujące linie
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
To rozsądne posunięcie, tym bardziej, że dzięki temu Redutowa będzie mogła znów zacząć wysyłać odkurzacze na 708. Jednym z powodów wycofania brygad niskopodłogowych na tej linii były kłopoty taborowe MZA. W DS będzie pewnie podobnie (tzn. ITS na 181), tym bardziej, że wszystkie świąteczne brygady 181 są niskopodłogowe.MZ pisze:ITS wejdzie w dzień powszedni na linie 181
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
ITS ma umowę wg której 1 z krańców to Białołęka lub Bielany. Więc proszę nie marudzić , aczkolwiek masz rację, że 185 to linia na sztywniaki. Myślę, że docelowo ITS zejdzie ze 185.R-9 Chełmska pisze:185 ma potwornie nierówne zapełnienie, dzisiaj jechałem tym samym 7/185, co wczoraj. Wczoraj ledwo wszedłem, dzisiaj jechało 10 osób... Inna sprawa, że sztywniaki i tak wystarczą, są bardziej potrzebujące linie
- R-9 Chełmska
- Posty: 7828
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Za parę lat, na pewno nie teraz, jak wejdzie, bo po co niby miałby wchodzić.Dęboszczak pisze:Myślę, że docelowo ITS zejdzie ze 185.
Dokładnie tak. I pewnie się stanie to co mówisz - ciekawe tylko jaką część 181 zgarną - niemniej i tak uwolni się kilka odkurzaczy.fraktal pisze:To rozsądne posunięcie, tym bardziej, że dzięki temu Redutowa będzie mogła znów zacząć wysyłać odkurzacze na 708.
Pod koniec stycznia8205 pisze:Ciekawe kiedy będą jakieś oficjalne informacje....np. na Przegubowcu.
Zgodzę się. Jeżdżąc przez kilka lat do szkoły z os.Ruda porannym kursem - w gniocie, a potem w solarce u15 było baaardzo tłoczno. Dlatego w takich kursach przegub będzie zbawieniem (ostatnio owszem pojawiały się SU18).R-9 Chełmska pisze:185 ma potwornie nierówne zapełnienie,
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7828
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
- R-9 Chełmska
- Posty: 7828
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
-
- Posty: 2139
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
masz rację w przypadku tych linii5556 pisze:Wg mnie na 185 powinna pozostać Ostra ze swoimi SU15 (w końcu nie narzeka na ich brak...),gdyż są to wozy w sam raz na tą linie.Są linie na których Many bardziej są potrzebne (np.116 czy nawet 515 lub 186) -dobrym wyborem jest natomiast 181...
aczkolwiek watpię czy 515 jest wogóle brane pod uwagę
póki co Ostra zaczyna miec nadmiar przegubów - na planowe wtyki solo daje przeguby na innych zaś nie ma wozów juz wtedy długich wozów to daje na całki solówki