Czasy przejazdu

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 29 lis 2006, 14:48

O właśnie- jak to jest z rozkładem 143. Jechałem ostatnimi dniami tą linią i kierowca stojąc w korku na Moście Siekierkowskim złapał -20. Przy R10 miał -22, a potem nagle przy Płowieckiej wyswietliło się -11 :neutral:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 29 lis 2006, 14:51

R-11 Kleszczowa pisze:O właśnie- jak to jest z rozkładem 143. Jechałem ostatnimi dniami tą linią i kierowca stojąc w korku na Moście Siekierkowskim złapał -20. Przy R10 miał -22, a potem nagle przy Płowieckiej wyswietliło się -11 :neutral:
Tam czas jest (a przynajmniej był) bardzo rozwleczony, szczegolnie na odcinku Rembertów-Most przeba było się niemiłosiernie wlec by by być na 0, natomiast potem za Mostem i już na samym Ursynowie gaz w podłogę i nie mnie niż 70-80 km/h bo brakowało czasu. Czas tam byłwręcz expresowy i nawet w niedziele nie można było zdąrzyć na pełny postój na Natolinie Płn.
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 29 lis 2006, 15:25

Fikander pisze:
dzidek pisze:Szkoda, że 517 nie może jechać tym wiaduktem ](*,)
Szkoda, że jechałem tym wiaduktem 517 ](*,)
Szkoda, że jechałeś w stronę Centrum a nie Ursusa.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 29 lis 2006, 15:26

dzidek pisze:Szkoda, że jechałeś w stronę Centrum a nie Ursusa.
Polecam pierwszy post dyskusji.
Mario pisze:odcinku Popularna - Berestecka w kier. Centrum linia 517 ma szczytowy czas 9
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 29 lis 2006, 15:26

Plesim pisze:
Karol pisze:A przystanek "Śmigłowca" to już na stałe zlikwidowany?
Dziś w okolicy byłego przystanku w stronę Zachodniego widziałem jakieś prace ale czy to przystanek trudno mi było ocenić.
to co robią wygląda na budowe przystanków (przynajmniej w kierunku Ursusa).

reserved
Posty: 14621
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 29 lis 2006, 15:50

Ostatnio tam wogóle tak rozkopali że trudno przejechac nawet samochodem. Natomiast przystanek tam napewno będzie, tylko pytanie, czy jest on wogóle tam potrzebny? Usunięty został i jakoś nikomu to nie przeszkadza. Ludzie wsiadają przy Beresteckiej i jest dobrze. :-k

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 29 lis 2006, 15:57

R-11 Kleszczowa pisze:O właśnie- jak to jest z rozkładem 143. Jechałem ostatnimi dniami tą linią i kierowca stojąc w korku na Moście Siekierkowskim złapał -20. Przy R10 miał -22, a potem nagle przy Płowieckiej wyswietliło się -11 :neutral:
Wg starego rozkładu czas przejazdu w szczycie na odcinku R10 - Płowiecka to 10 minut. Od grudnia ten czas się zmienia i będzie wynosił w szczycie 3 minuty

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 29 lis 2006, 16:00

oczywiście, że przystanek jest potrzebny. Jednak powinien być on warunkowy i wyłącznie dla linii zwykłych miejskich (bez 405, 517, E5, 717)

reserved
Posty: 14621
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 29 lis 2006, 16:06

dzidek pisze:oczywiście, że przystanek jest potrzebny. Jednak powinien być on warunkowy i wyłącznie dla linii zwykłych miejskich (bez 405, 517, E5, 717)
No w sumie tak. Ale jak już to niech będzie 717 też na żądanie. To nie jest linia przyspieszona, a czasem może ktoś chciec wysiąsc. Jednak czasem ktoś mimo wszystko korzystał.
Może teraz wreszcie da się coś puscic Włodarzewską po otwarciu w całości estakad w Alejach nad Włodarzewską?

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8620
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 29 lis 2006, 17:09

djmc100 pisze:Może teraz wreszcie da się coś puscic Włodarzewską po otwarciu w całości estakad w Alejach nad Włodarzewską?
:arrow: Problem leży bardziej w samej szerokości Włodarzewskiej niż w jej wlocie do Alej.

reserved
Posty: 14621
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 29 lis 2006, 17:15

MZ pisze:Problem leży bardziej w samej szerokości Włodarzewskiej niż w jej wlocie do Alej.
Tak, ten temat już był przerabiany. Masz racje. Natomiast częśc problemu stanowił wjazd na Włodarzewską, m.in. ten przy alejach. Teraz sytuacja się znacznie poprawiła i można jechac z każdej strony pod estakadą.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8620
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 29 lis 2006, 17:18

djmc100 pisze:Natomiast częśc problemu stanowił wjazd na Włodarzewską, m.in. ten przy alejach. Teraz sytuacja się znacznie poprawiła i można jechac z każdej strony pod estakadą.
:arrow: Ale z drugiej strony wjazd i wyjazd odbywa się nadal tylko na zasadzie prawoskrętów.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7767
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 29 lis 2006, 19:12

Proboszcz pisze:Wg starego rozkładu czas przejazdu w szczycie na odcinku R10 - Płowiecka to 10 minut. Od grudnia ten czas się zmienia i będzie wynosił w szczycie 3 minuty
W ten sposób linia stanie się widmem, gdyż w obecnych warunkach drogowych w szczycie B przejazd ten zajmuje ponad 10 minut.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 29 lis 2006, 19:40

MZ pisze:
djmc100 pisze:Natomiast częśc problemu stanowił wjazd na Włodarzewską, m.in. ten przy alejach. Teraz sytuacja się znacznie poprawiła i można jechac z każdej strony pod estakadą.
:arrow: Ale z drugiej strony wjazd i wyjazd odbywa się nadal tylko na zasadzie prawoskrętów.
akurat 128 zawraca przy Lechickiej więc nowa linia spokojnie mogłaby zawracać na wysokości stacji BP.
djmc100 pisze:
MZ pisze:Problem leży bardziej w samej szerokości Włodarzewskiej niż w jej wlocie do Alej.
Tak, ten temat już był przerabiany. Masz racje. Natomiast częśc problemu stanowił wjazd na Włodarzewską, m.in. ten przy alejach. Teraz sytuacja się znacznie poprawiła i można jechac z każdej strony pod estakadą.
co z tego, że zrobili odpowiedni wjazd na al. Jerozolismkie jeśli problem szerokości ulicy Włodarzeskiej nadal występuje i długo nie będzie rozwiązany !? a to przekreśla szanse na autobus komunikacji miejskiej na Włodarzewskiej.

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 30 lis 2006, 20:57

Proboszcz pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:O właśnie- jak to jest z rozkładem 143. Jechałem ostatnimi dniami tą linią i kierowca stojąc w korku na Moście Siekierkowskim złapał -20. Przy R10 miał -22, a potem nagle przy Płowieckiej wyswietliło się -11 :neutral:
Wg starego rozkładu czas przejazdu w szczycie na odcinku R10 - Płowiecka to 10 minut. Od grudnia ten czas się zmienia i będzie wynosił w szczycie 3 minuty
O, to też dobre. Zwłaszcza, że 141 ma tam 3 minuty w szczycie. Doskonałe. Też raczej bez większego zastanowienia poczynione, uzasadnienie pewno ściśle tajne. =D> #-o
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

Zablokowany