Czasy przejazdu
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
O właśnie- jak to jest z rozkładem 143. Jechałem ostatnimi dniami tą linią i kierowca stojąc w korku na Moście Siekierkowskim złapał -20. Przy R10 miał -22, a potem nagle przy Płowieckiej wyswietliło się -11
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
Tam czas jest (a przynajmniej był) bardzo rozwleczony, szczegolnie na odcinku Rembertów-Most przeba było się niemiłosiernie wlec by by być na 0, natomiast potem za Mostem i już na samym Ursynowie gaz w podłogę i nie mnie niż 70-80 km/h bo brakowało czasu. Czas tam byłwręcz expresowy i nawet w niedziele nie można było zdąrzyć na pełny postój na Natolinie Płn.R-11 Kleszczowa pisze:O właśnie- jak to jest z rozkładem 143. Jechałem ostatnimi dniami tą linią i kierowca stojąc w korku na Moście Siekierkowskim złapał -20. Przy R10 miał -22, a potem nagle przy Płowieckiej wyswietliło się -11
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
Wg starego rozkładu czas przejazdu w szczycie na odcinku R10 - Płowiecka to 10 minut. Od grudnia ten czas się zmienia i będzie wynosił w szczycie 3 minutyR-11 Kleszczowa pisze:O właśnie- jak to jest z rozkładem 143. Jechałem ostatnimi dniami tą linią i kierowca stojąc w korku na Moście Siekierkowskim złapał -20. Przy R10 miał -22, a potem nagle przy Płowieckiej wyswietliło się -11
No w sumie tak. Ale jak już to niech będzie 717 też na żądanie. To nie jest linia przyspieszona, a czasem może ktoś chciec wysiąsc. Jednak czasem ktoś mimo wszystko korzystał.dzidek pisze:oczywiście, że przystanek jest potrzebny. Jednak powinien być on warunkowy i wyłącznie dla linii zwykłych miejskich (bez 405, 517, E5, 717)
Może teraz wreszcie da się coś puscic Włodarzewską po otwarciu w całości estakad w Alejach nad Włodarzewską?
Tak, ten temat już był przerabiany. Masz racje. Natomiast częśc problemu stanowił wjazd na Włodarzewską, m.in. ten przy alejach. Teraz sytuacja się znacznie poprawiła i można jechac z każdej strony pod estakadą.MZ pisze:Problem leży bardziej w samej szerokości Włodarzewskiej niż w jej wlocie do Alej.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7767
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
W ten sposób linia stanie się widmem, gdyż w obecnych warunkach drogowych w szczycie B przejazd ten zajmuje ponad 10 minut.Proboszcz pisze:Wg starego rozkładu czas przejazdu w szczycie na odcinku R10 - Płowiecka to 10 minut. Od grudnia ten czas się zmienia i będzie wynosił w szczycie 3 minuty
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
akurat 128 zawraca przy Lechickiej więc nowa linia spokojnie mogłaby zawracać na wysokości stacji BP.MZ pisze:Ale z drugiej strony wjazd i wyjazd odbywa się nadal tylko na zasadzie prawoskrętów.djmc100 pisze:Natomiast częśc problemu stanowił wjazd na Włodarzewską, m.in. ten przy alejach. Teraz sytuacja się znacznie poprawiła i można jechac z każdej strony pod estakadą.
co z tego, że zrobili odpowiedni wjazd na al. Jerozolismkie jeśli problem szerokości ulicy Włodarzeskiej nadal występuje i długo nie będzie rozwiązany !? a to przekreśla szanse na autobus komunikacji miejskiej na Włodarzewskiej.djmc100 pisze:Tak, ten temat już był przerabiany. Masz racje. Natomiast częśc problemu stanowił wjazd na Włodarzewską, m.in. ten przy alejach. Teraz sytuacja się znacznie poprawiła i można jechac z każdej strony pod estakadą.MZ pisze:Problem leży bardziej w samej szerokości Włodarzewskiej niż w jej wlocie do Alej.
O, to też dobre. Zwłaszcza, że 141 ma tam 3 minuty w szczycie. Doskonałe. Też raczej bez większego zastanowienia poczynione, uzasadnienie pewno ściśle tajne.Proboszcz pisze:Wg starego rozkładu czas przejazdu w szczycie na odcinku R10 - Płowiecka to 10 minut. Od grudnia ten czas się zmienia i będzie wynosił w szczycie 3 minutyR-11 Kleszczowa pisze:O właśnie- jak to jest z rozkładem 143. Jechałem ostatnimi dniami tą linią i kierowca stojąc w korku na Moście Siekierkowskim złapał -20. Przy R10 miał -22, a potem nagle przy Płowieckiej wyswietliło się -11
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.