Tunel w Międzylesiu

Moderator: Wiliam

Krzysiek_S
Posty: 5090
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 16 wrz 2009, 23:56

Bastian pisze:
Krzysiek_S pisze:ktoś "decyzyjny" wydał pozwolenie na budowę stacji diagnostycznej z głębokim fundamentem, dokładnie w miejscu tunelu. ](*,)
Gdzie ona ma powstać?
Na północ od stacji benzynowej[ zachodnia strona], w zasadzie już jest , tylko nie wiem czy przyjmuje, powstała w tym roku, ku zdziwieniu ogółu.
A planów miejscowych ten rejon raczej nie ma, przynajmniej nic mi nie wiadomo.

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 17 wrz 2009, 0:32

Jarek pisze:To pisz o budowę przystanków w tunelu. Olano to.
Właśnie dziś oglądałem ten projekt (obecny) i pierwotny (z tunelem na wprost) i brak powiązania ciągu poprzecznego z koleją bije po oczach. Ale to ZMID... tu nie chodzi o poprawność i funkcjonalność, tu chodzi o plan.

Jeśli prawdą jest to, co pisze Krzysiek, to dziwi mnie, że opłaca się wyginać tunel, wydłużać go, robić więcej wyburzeń, niż pozbyć się tej stacji diagnostycznej. Głupi jestem #-o
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36646
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 17 wrz 2009, 0:44

Mam wrażenie, że Krzysiek pisze o stacji diagnostycznej położonej w śladzie wygiętego tunelu. Przebieg na wprost został utrudniony przez stację benzynową. Chyba, że coś poplątałem? :>

Ech, całemu Wawrowi wyszłoby na zdrowie (podobnie jak Ursusowi i Włochom ;)), gdyby to tory zagłębić w ziemię. Tylko koszty...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Krzysiek_S
Posty: 5090
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 17 wrz 2009, 0:50

Bastian pisze:Mam wrażenie, że Krzysiek pisze o stacji diagnostycznej położonej w śladzie wygiętego tunelu. Przebieg na wprost został utrudniony przez stację benzynową. Chyba, że coś poplątałem? :>
Tak wygięli m.in z powodu stacji benzynowej. A w tym roku na północ od stacji, na sąsiedniej działce, zaczęto budować stacje diagnostyczną, . No i mogiła. :-s

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 17 wrz 2009, 9:20

Bastian pisze:Tylko koszty...
Czy wybudowanie przejazdu pod torami, gdzie obciążenie jest większe, jest tańsze od zagłębienia torów (w wykopie) i zrobienie przejazdu dla pojazdów lekkich? Typuję, że problemem jest długość pochylni.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36646
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 17 wrz 2009, 9:56

Może inaczej: kto inny te koszty ponosi.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 17 wrz 2009, 13:01

Solaris U10 pisze:
Bastian pisze:Tylko koszty...
Czy wybudowanie przejazdu pod torami, gdzie obciążenie jest większe, jest tańsze od zagłębienia torów (w wykopie) i zrobienie przejazdu dla pojazdów lekkich? Typuję, że problemem jest długość pochylni.
Tak, chodzi o spadki maksymalne. Dla torów kolejowych są tak z 10x mniejsze niż dla dróg. Poza "płacącym" w grę wchodzą obostrzenia środowiskowe. zagłębienie torowiska daje nieporównywalnie dłuższą rynnę (i strefę nieprzepuszczającą wód gruntowych) niż tunel drogowy. A zagłębienie torów w całym Wawrze dałoby praktycznie tamę dla wody na długości kilku kilometrów. Ciekawe czy MPK by przeżył gdyby został odcięty od Wisły (w sensie wody gruntowe) lub, czy przypadkiem nie stworzonoby wtedy bagien na całym terenie MPK (ze względu na odcięcie odpływu wód w stronę Wisły na długim odcinku)
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36646
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 17 wrz 2009, 13:16

Fakt :-k
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Gdabski
Posty: 38
Rejestracja: 03 sty 2009, 7:57

Post autor: Gdabski » 17 wrz 2009, 21:47

Krzysiek_S pisze: A planów miejscowych ten rejon raczej nie ma, przynajmniej nic mi nie wiadomo.
Akurat jest - mpzp obszaru UM-4 i rej. ul. Zwoleńskiej.
http://www.mapa.um.warszawa.pl/Dane/Pla ... /13.01.pdf
http://www.mapa.um.warszawa.pl/Dane/Pla ... 2_plan.pdf

Stacja benzynowa i diagnostyczna w obszarze o funkcji obsługa komunikacji jak najbardziej pasują. Za to o tunelu ani słowa ;)

Krzysiek_S
Posty: 5090
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 18 wrz 2009, 11:46

stanowisko dzielnicy w sprawie tunelu pisze:Stanowisko RD w sprawie planowanych inwestycji drogowych w Międzylesiu.
STANOWISKO NR 11 Rady Dzielnicy Wawer m. st. Warszawypodjęte na XXXV sesji w dniu 15 września 2009 r.

1. Rada Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy podtrzymuje swoje stanowisko wyrażone w podjętym w dniu 18.04.2007 r. stanowisku nr 3 i stwierdza,
że priorytetem pozostaje wybudowanie bezkolizyjnego przejazdu przez tory kolejowe w Międzylesiu z uwzględnieniem lokalnego charakteru trasy
z ograniczeniem ruchu ciężarowego i skrajni poziomej drogowej przy zachowaniu 2 pasów ruchu w każdą stronę.


1. Rada Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy postuluje do Zarządu Dróg Miejskich
o wykonanie remontu nawierzchni ulicy Al. Dzieci Polskich oraz wybudowanie ścieżki rowerowej w szerokości obecnego trawnika i chodnika.



1. Rada Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy nie wyraża zgody na przekształcenie
Al. Dzieci Polskich do granic Dzielnicy w przekroju po dwa pasy jezdne
w jednym kierunku.



1. Rada Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy wnioskuje o ograniczenie do minimum szerokości planowanej do przebudowy ul. Zwoleńskiej oraz Trasy na Zaporze przy zachowaniu dwóch pasów ruchu w każdą stronę (2+2) z uwzględnieniem wybudowania ścieżki rowerowej.



1. Rada Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy popiera wniosek Burmistrza Dzielnicy Wawer do Zarządu Miejskich Inwestycji Drogowych o kolejne przeprowadzenie konsultacji społecznych w sprawie budowy tunelu pod torami PKP
w Międzylesiu.

Przewodniczący RadyDzielnicy Wawer m. st. Warszawy Norbert Szczepański

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 19 wrz 2009, 18:33

Krzysiek_S pisze:
Bastian pisze:Mam wrażenie, że Krzysiek pisze o stacji diagnostycznej położonej w śladzie wygiętego tunelu. Przebieg na wprost został utrudniony przez stację benzynową. Chyba, że coś poplątałem? :>
Tak wygięli m.in z powodu stacji benzynowej. A w tym roku na północ od stacji, na sąsiedniej działce, zaczęto budować stacje diagnostyczną, . No i mogiła. :-s
Czy choć raz Polak nie może być mądry przed szkodą, aby poraz kolejny gruba kasa na inwestycję nie poszła w błoto i nie powstały "dogodne przesiadki" przystanek - stacja w stylu Słodowca?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 wrz 2009, 8:39

Dzieci Polskich to ulica miejska, czy dzielnicowa?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 21 wrz 2009, 16:29

Glonojad pisze:Dzieci Polskich to ulica miejska, czy dzielnicowa?
Miejska.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 wrz 2009, 17:49

To czy Rada Dzielnicy w ogóle może "nie wyrazić zgody" na jej przebudowę?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36646
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 21 wrz 2009, 19:24

A czy przypadkiem al. Dzieci Polskich nie ma przekroju 2x2? :-k
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ