Strona 4 z 7

: 16 wrz 2009, 23:56
autor: Krzysiek_S
Bastian pisze:
Krzysiek_S pisze:ktoś "decyzyjny" wydał pozwolenie na budowę stacji diagnostycznej z głębokim fundamentem, dokładnie w miejscu tunelu. ](*,)
Gdzie ona ma powstać?
Na północ od stacji benzynowej[ zachodnia strona], w zasadzie już jest , tylko nie wiem czy przyjmuje, powstała w tym roku, ku zdziwieniu ogółu.
A planów miejscowych ten rejon raczej nie ma, przynajmniej nic mi nie wiadomo.

: 17 wrz 2009, 0:32
autor: humptyangel
Jarek pisze:To pisz o budowę przystanków w tunelu. Olano to.
Właśnie dziś oglądałem ten projekt (obecny) i pierwotny (z tunelem na wprost) i brak powiązania ciągu poprzecznego z koleją bije po oczach. Ale to ZMID... tu nie chodzi o poprawność i funkcjonalność, tu chodzi o plan.

Jeśli prawdą jest to, co pisze Krzysiek, to dziwi mnie, że opłaca się wyginać tunel, wydłużać go, robić więcej wyburzeń, niż pozbyć się tej stacji diagnostycznej. Głupi jestem #-o

: 17 wrz 2009, 0:44
autor: Bastian
Mam wrażenie, że Krzysiek pisze o stacji diagnostycznej położonej w śladzie wygiętego tunelu. Przebieg na wprost został utrudniony przez stację benzynową. Chyba, że coś poplątałem? :>

Ech, całemu Wawrowi wyszłoby na zdrowie (podobnie jak Ursusowi i Włochom ;)), gdyby to tory zagłębić w ziemię. Tylko koszty...

: 17 wrz 2009, 0:50
autor: Krzysiek_S
Bastian pisze:Mam wrażenie, że Krzysiek pisze o stacji diagnostycznej położonej w śladzie wygiętego tunelu. Przebieg na wprost został utrudniony przez stację benzynową. Chyba, że coś poplątałem? :>
Tak wygięli m.in z powodu stacji benzynowej. A w tym roku na północ od stacji, na sąsiedniej działce, zaczęto budować stacje diagnostyczną, . No i mogiła. :-s

: 17 wrz 2009, 9:20
autor: Solaris U10
Bastian pisze:Tylko koszty...
Czy wybudowanie przejazdu pod torami, gdzie obciążenie jest większe, jest tańsze od zagłębienia torów (w wykopie) i zrobienie przejazdu dla pojazdów lekkich? Typuję, że problemem jest długość pochylni.

: 17 wrz 2009, 9:56
autor: Bastian
Może inaczej: kto inny te koszty ponosi.

: 17 wrz 2009, 13:01
autor: tarantula01
Solaris U10 pisze:
Bastian pisze:Tylko koszty...
Czy wybudowanie przejazdu pod torami, gdzie obciążenie jest większe, jest tańsze od zagłębienia torów (w wykopie) i zrobienie przejazdu dla pojazdów lekkich? Typuję, że problemem jest długość pochylni.
Tak, chodzi o spadki maksymalne. Dla torów kolejowych są tak z 10x mniejsze niż dla dróg. Poza "płacącym" w grę wchodzą obostrzenia środowiskowe. zagłębienie torowiska daje nieporównywalnie dłuższą rynnę (i strefę nieprzepuszczającą wód gruntowych) niż tunel drogowy. A zagłębienie torów w całym Wawrze dałoby praktycznie tamę dla wody na długości kilku kilometrów. Ciekawe czy MPK by przeżył gdyby został odcięty od Wisły (w sensie wody gruntowe) lub, czy przypadkiem nie stworzonoby wtedy bagien na całym terenie MPK (ze względu na odcięcie odpływu wód w stronę Wisły na długim odcinku)

: 17 wrz 2009, 13:16
autor: Bastian
Fakt :-k

: 17 wrz 2009, 21:47
autor: Gdabski
Krzysiek_S pisze: A planów miejscowych ten rejon raczej nie ma, przynajmniej nic mi nie wiadomo.
Akurat jest - mpzp obszaru UM-4 i rej. ul. Zwoleńskiej.
http://www.mapa.um.warszawa.pl/Dane/Pla ... /13.01.pdf
http://www.mapa.um.warszawa.pl/Dane/Pla ... 2_plan.pdf

Stacja benzynowa i diagnostyczna w obszarze o funkcji obsługa komunikacji jak najbardziej pasują. Za to o tunelu ani słowa ;)

: 18 wrz 2009, 11:46
autor: Krzysiek_S
stanowisko dzielnicy w sprawie tunelu pisze:Stanowisko RD w sprawie planowanych inwestycji drogowych w Międzylesiu.
STANOWISKO NR 11 Rady Dzielnicy Wawer m. st. Warszawypodjęte na XXXV sesji w dniu 15 września 2009 r.

1. Rada Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy podtrzymuje swoje stanowisko wyrażone w podjętym w dniu 18.04.2007 r. stanowisku nr 3 i stwierdza,
że priorytetem pozostaje wybudowanie bezkolizyjnego przejazdu przez tory kolejowe w Międzylesiu z uwzględnieniem lokalnego charakteru trasy
z ograniczeniem ruchu ciężarowego i skrajni poziomej drogowej przy zachowaniu 2 pasów ruchu w każdą stronę.


1. Rada Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy postuluje do Zarządu Dróg Miejskich
o wykonanie remontu nawierzchni ulicy Al. Dzieci Polskich oraz wybudowanie ścieżki rowerowej w szerokości obecnego trawnika i chodnika.



1. Rada Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy nie wyraża zgody na przekształcenie
Al. Dzieci Polskich do granic Dzielnicy w przekroju po dwa pasy jezdne
w jednym kierunku.



1. Rada Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy wnioskuje o ograniczenie do minimum szerokości planowanej do przebudowy ul. Zwoleńskiej oraz Trasy na Zaporze przy zachowaniu dwóch pasów ruchu w każdą stronę (2+2) z uwzględnieniem wybudowania ścieżki rowerowej.



1. Rada Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy popiera wniosek Burmistrza Dzielnicy Wawer do Zarządu Miejskich Inwestycji Drogowych o kolejne przeprowadzenie konsultacji społecznych w sprawie budowy tunelu pod torami PKP
w Międzylesiu.

Przewodniczący RadyDzielnicy Wawer m. st. Warszawy Norbert Szczepański

: 19 wrz 2009, 18:33
autor: Andrzej
Krzysiek_S pisze:
Bastian pisze:Mam wrażenie, że Krzysiek pisze o stacji diagnostycznej położonej w śladzie wygiętego tunelu. Przebieg na wprost został utrudniony przez stację benzynową. Chyba, że coś poplątałem? :>
Tak wygięli m.in z powodu stacji benzynowej. A w tym roku na północ od stacji, na sąsiedniej działce, zaczęto budować stacje diagnostyczną, . No i mogiła. :-s
Czy choć raz Polak nie może być mądry przed szkodą, aby poraz kolejny gruba kasa na inwestycję nie poszła w błoto i nie powstały "dogodne przesiadki" przystanek - stacja w stylu Słodowca?

: 21 wrz 2009, 8:39
autor: Glonojad
Dzieci Polskich to ulica miejska, czy dzielnicowa?

: 21 wrz 2009, 16:29
autor: Plesim
Glonojad pisze:Dzieci Polskich to ulica miejska, czy dzielnicowa?
Miejska.

: 21 wrz 2009, 17:49
autor: Glonojad
To czy Rada Dzielnicy w ogóle może "nie wyrazić zgody" na jej przebudowę?

: 21 wrz 2009, 19:24
autor: Bastian
A czy przypadkiem al. Dzieci Polskich nie ma przekroju 2x2? :-k