Post
autor: Aleksander2560 » 22 lut 2011, 22:40
Po lekturze postów powyższych, w szczególności Kolegów Adama G. i Gregorego5576 chciałem zauważyć taką sprawę.
Adamie, pomstujesz nad tym, że w wozach wysyłanych na Rezerwę Nocną wgrane winny być wszystkie brygady linii nocnych ruszających z dw. Centralnego, brawo, bardzo mądre, tylko w takim wypadku na RN powinny wyjeżdżać wozy na stałe.... U12 lub M121...dajmy na to, że R-1 wytypuje np. 1100, R-2 1800, R-3 1826, R-4 4900 a R-5 4802. Zdajesz sobie sprawę, że w momencie niesprawności w/w (PRZYKŁADOWYCH) wozów dyspozytorzy wysyłają to co jest sprawne. Tak więc co? Wgrywamy w KAŻDY sterownik 100% rozkładów nocnych? Bezsens...
Kolejna sprawa, jeśli wg Ciebie rezerwa ma stać gdzieś na Emilii Plater, to wskaż mi miejsce gdzie kierowca ma tam załatwić swe potrzeby fizjologiczne, czy przy temperaturze -15, -20 stopni celsjusza posiedzieć w cieple? Gwarantuje Ci, że nawet najnowsze Solarisy wychładzają się podczas postoju, nawet z zapalonym silnikiem. Poza tym, zaraz podniosłyby się protesty ludzi zamieszkujących ulicę bowiem "autobus smrodzi mi nawet w nocy".... Biurowiec i dyspozytornia zakładu R-5 jest w tym momencie najlepszym miejscem do oczekiwania i bycia "w stanie gotowości do wyjazdu".
Zauważasz, że doajzd z Redutowej na Centralny uniemożliwi włączenie rezerwy na pełny kurs w zamian za zdefektowany/zdewastowany wóz... a co w momencie gdy np. wóz zepsuje się w Falenicy, Strudze, Piasecznie czy Legionowie.... i tak rezerwa na pusto musi jechać do miejsca gdzie CR go włączy do ruchu... nie popadaj w paranoje, że większość awarii/zdarzeń wydarza się w ok. Centrum czy Dw. Centralnego.
Uważasz, że brak tablicy bocznej czy tylnej to duperel? Hmm, ciekawe...po to one są by słuzyły pasażerom, pomijam tu najnowsze MANy z MZA czy U12/U18 z Mobilisu z elektorniczną informacją pasażerską. Skąd niby byś wiedział jaka to linia skoro nie byłoby żadnej informacji pasażerskiej?
Dalej, wymóg wożenia koncesji absurdalny wcale nie jest, bo jak zapewne przeczytałeś, kontrola ITD może zdarzyć się w każdej porze dnia i nocy... i nigdy nie wiesz kiedy się ona może trafić, nawet o 2:30 na ul. Conrada ITD ma prawo skontrolować autobus kursujący na linii N43.... takie zadania daje im ustawa i Ty swoimi narzekaniami, że to absurd nie zmienisz....tak samo jak żaden z nas tego nie zmieni, takie jest prawo i mamy go przestrzegać. Jest wymóg by wozić koncesje na każdą linię jaką dany wóz obsługuje w danym dniu, to masz psi obowiązek ją wozić.
A tak na marginesie, nie zjadłeś wszystkich rozumów i na szczeście Twoje zdanie nie jest tutaj dla nikogo wiążące, a taką postawę przywierasz.... WszystkoNajlepiejWiedzącego.... zejdź na ziemię i odrobinę pokory.
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa