Moderator: Wiliam
-
mkm101
- Posty: 1015
- Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
-
Kontakt:
Post
autor: mkm101 » 06 paź 2007, 18:42
robert-c pisze: Stronę tramwaru nie trudno pomylić z oficjalną stroną TW sp. z o.o.
Na upartego można ale łatwo nie jest
robert-c pisze:A teraz proszę mnie rozstrzelać.
Nikt nie zamierza.
Poszedł mail do yasia7 z pewnymi sugestiami w tej sprawie i zobaczymy jak się to rozwinie.
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27028
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 06 paź 2007, 19:26
Tarchominianie? Żartujesz, wołają na czele z UD i Radą o obiecane przez Panią Prezydent i Dyrektora ZTM metro... zresztą pomysł ten odpowiedzialny jest za co najmniej 6 miesięcy z tego opóźnienia...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 06 paź 2007, 22:42
Jak od strony technicznej będzie wyglądał przejazd tramwajowy pod Wisłostradą
Czy w związku z budową tej "przekopki" trzeba będzie zamknąć wiadukty i postawić je od nowa czy przekopią się bezboleśnie 
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27028
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 06 paź 2007, 23:27
Cały węzeł drogowy będzie robiony od nowa...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14828
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 07 paź 2007, 9:57
Miejmy nadzieję, że zrobią to dosyć szybko i logicznie, żeby paraliż nie trwał za długo... No i wydaje mi się, że wtedy skrócą linie tramwajowe do pętli przy AWF-ie, więc jest szansa, że jej nie potną...

S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43
-
Piotrek
- Posty: 6108
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 07 paź 2007, 10:08
inż. Glonojad pisze:Cały węzeł drogowy będzie robiony od nowa...
Ojojoj...To objazdy Marymoncką? Będzie sajgon...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14828
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 07 paź 2007, 10:16
Piotrek pisze:To objazdy Marymoncką?
Ale Marymoncka też chyba będzie przebudowywana...

S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27028
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 07 paź 2007, 10:34
Cięcie pętli zależy głównie od tego, co jest zapisane w planach miejscowych oraz kto jest właścicielem gruntu pod nią.
-
Piotrek
- Posty: 6108
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 07 paź 2007, 10:46
Ale Marymoncka też chyba będzie przebudowywana...

Nie może być. Przecież Żeromskiego i Arkuszowa teraz jest zapchana na maxa, a Kasprowicza raczej też wiele nie pomoże

Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14828
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 07 paź 2007, 10:49
Piotrek pisze:Nie może być.
Ale tam będzie budowany cały węzeł, więc siłą rzeczy ruszą Marymoncką.

Z tym, że pewnie będą to robili etapami...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 07 paź 2007, 10:50
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27028
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 07 paź 2007, 10:59
Odpowiedź poszła w odpowiednim wątku.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 07 paź 2007, 14:31
inż. Glonojad pisze:Odpowiedź poszła w odpowiednim wątku.
Dzięki
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: tarantula01 » 08 paź 2007, 22:31
Piotrek pisze:Kasprowicza raczej też wiele nie pomoże
No cóż, mieszkańcy mogliby skorzystać z metra i istniejących linii tramwajowych. Trzy linie szynowe doskonale komunikują dzielnicę. A przyjezdni? Hm

-
MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Post
autor: MeWa » 18 paź 2007, 0:55
Na Tarchominie prędko tramwaju nie będzie
Krzysztof Śmietana2007-10-17, ostatnia aktualizacja 2007-10-17 22:13
Nie czekając na budowę mostu Północnego, na Tarchomin mieliśmy jeździć tramwajem z Żerania. Niestety, nic z tego nie będzie. Linia prędko nie powstanie.
Jeszcze rok temu ratusz miał plan szybkiej poprawy komunikacji z Tarchominem. W sytuacji, gdy rozpoczęcie budowy mostu Północnego wciąż się przesuwało, wcześniej miała powstać linia szybkiego tramwaju z Żerania. Dla mieszkańców Tarchomina i Nowodworów byłaby to atrakcyjna alternatywa dla jazdy autobusem lub samochodem zakorkowaną Modlińską. Planowano, że wzdłuż tej arterii powstaną tory od pętli na Żeraniu do planowanej trasy mostu Północnego, a dalej ul. Światowida do osiedla Winnica.
Tramwajem można by dojechać bezpośrednio do centrum. W optymistycznym wariancie pierwszy odcinek trasy do skrzyżowania Światowida z Myśliborską miał powstać już w 2008 roku. Te plany, niestety, pozostaną tylko na papierze. Inwestycja opóźni się o kilka lat. - Budowa trasy tramwajowej wzdłuż Modlińskiej nie będzie łatwa. Tory będą przecinać wiele wyjazdów z posesji. Trzeba też zbudować nowy most nad Kanałem Żerańskim. Musimy w tej sprawie porozumieć się z Zarządem Dróg Miejskich - mówi Krzysztof Karos, prezes Tramwajów Warszawskich. Czeka on także na decyzję ratusza w sprawie finansowania tej inwestycji. Twierdzi, że więcej o budowie tej linii będzie można powiedzieć najwcześniej pod koniec roku, gdy miasto podpisze wieloletnią umowę z Tramwajami Warszawskimi, która m.in. umożliwi zaciąganie ogromnych kredytów.
Zaś Zarząd Dróg Miejskich dopiero teraz chce zlecić wykonanie dokumentacji przebudowy ul. Modlińskiej, która ma za kilka lat m.in. krzyżować się bezkolizyjnie z ul. Światowida. Projektanci muszą uwzględnić wytyczenie wzdłuż ulicy trasy tramwajowej.
- Spodziewam się, że plany budowy linii tramwajowej wzdłuż Modlińskiej napotka sprzeciw okolicznych mieszkańców. Wiele osób prowadzi tam przeróżne warsztaty oraz punkty usługowe i tramwaje mogą im przeszkadzać - mówi Andrzej Brzeziński z Politechniki Warszawskiej, autor wstępnej koncepcji linii tramwajowej na Tarchomin. Spodziewa się, że wcześniej będzie można dojechać tramwajem na Tarchomin przez most Północny. Na razie powstaje szczegółowy projekt trasy mostu Północnego i biegnących wzdłuż niej torów. Ma być gotowy na wiosnę. Władze miasta zarzekają się, że przeprawa będzie gotowa w 2010 roku. Czy do tego czasu uda zbudować dalszy odcinek torów wzdłuż ul. Światowida do osiedla Winnica? - To będzie o wiele łatwiejsze niż wytyczenie linii wzdłuż Modlińskiej. Przy ul. Światowida jest zostawiona rezerwa pod tramwaj. Powinniśmy zdążyć do 2010 roku - twierdzi prezes Karos.
Terminu budowy odnogi na Żerań nie podaje. W Tramwajach Warszawskich mają teraz trochę inne priorytety - związane z Euro 2012. Do tego czasu mają być m.in. gruntownie zmodernizowane tory na Trasie W-Z i w okolicach przyszłego Stadionu Narodowego - na Targowej i w al. Zielenieckiej.
Źródło: Gazeta Wyborcza Stołeczna
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]