: 15 paź 2007, 18:31
Nazywało się to ładnie - Koncepcja Bemowo 2000 +.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
I pokazywała termin uruchomienia BKD - 2026 rok...MeWa pisze:Jeszcze rok temu można było tę wizję zobaczyć na przystanku pod Rautszem dzielnicy na mapie. Nie wiem, czy uchowała się jeszcze...
Przynajmniej jasno stawiają sprawęROTFL!
Nie wiem, czy krańcowanie linii przy Włościańskiej jadących od strony Centrum ma sens...barluk pisze:....
185:URSYNÓW ZACH. - ... - Pl.Wilsona - Słowackiego - WŁOŚCIAŃSKA lub skierowanie dalej ul.Kasprowicza do krańca METRO MŁOCINY (zastąpienie linii 195)
195:NATOLIN PŁN - WŁOŚCIAŃSKA (linia zastąpiona na Bielanach przez 185 i Metro)
195 na swojej trasie na Bielanach i tak nie zostanie...Nie wiem, czy krańcowanie linii przy Włościańskiej jadących od strony Centrum ma sens...
Tak, ale warto byłoby tą końcówkę jakoś dobrze zagospodarować, bo wydaje mi się, że kraniec Włościańska, powinien być przeznaczony dla linii jadących z północy.Piotrek pisze:195 na swojej trasie na Bielanach i tak nie zostanie...Nie wiem, czy krańcowanie linii przy Włościańskiej jadących od strony Centrum ma sens...
"W następstwie wprowadzenia nowej trasy w istniejące zagospodarowanie pojawią się:inż. Glonojad pisze:Linia (nie bocznica!) kolejowa do Huty także ocaleje, ale szczegółów nie jestem pewien.
O! A chyba miała być przesunięta na Radiową?inż. Glonojad pisze:Przez chwilę był w sieci dostępny projekt S-8, ale zniknął... 20 zostaje gdzie jest, ale rozjazd od trasy nowobemowskiej zostanie przesunięty trochę na północ
To raczej jeszcze nie przy tej okazji.Bastian pisze:O! A chyba miała być przesunięta na Radiową?inż. Glonojad pisze:Przez chwilę był w sieci dostępny projekt S-8, ale zniknął... 20 zostaje gdzie jest, ale rozjazd od trasy nowobemowskiej zostanie przesunięty trochę na północ