I na Kleszczową mają być dostarczone.Kozik pisze:W najbliższych dniach ma dojechać kilkanaście następnych a do końca grudnia mają być już wszystkie 50. Będą na Stalowej i ... nadal nie wiadomo gdzie jeszcze.
Nowe Mastero dla Warszawy
Widziałem dziś wieczorem 4902.
Na pierwszy rzut oka, wygląda tak jak wszystkie gnioty po odbudowie.
Dopiero po dokładnym przyjrzeniu się widać, że jest szeroki czerwony pas powyżej linii okien na całej długości (trochę jak w solarisach) i równa linia okien, co poprawia nieco wygląd zewnętrzny.
Także numery taborowe są wyklejane tak jak na nowych wozach: duże numery, również z przodu, z tyłu żółte numery bez podkładu z folii...
Na pierwszy rzut oka, wygląda tak jak wszystkie gnioty po odbudowie.
Dopiero po dokładnym przyjrzeniu się widać, że jest szeroki czerwony pas powyżej linii okien na całej długości (trochę jak w solarisach) i równa linia okien, co poprawia nieco wygląd zewnętrzny.
Także numery taborowe są wyklejane tak jak na nowych wozach: duże numery, również z przodu, z tyłu żółte numery bez podkładu z folii...
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 29 maja 2007, 13:16
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 29 maja 2007, 13:16
No to chyba podalismy sobie reke niechcacy. Kojarzysz tego klienta co powiedzial kierowcy ze jak bedzie na Hucie to zeby go od razu tam zostawil? Wsiadlem na Stalowej jako ostatni, najostatniejszyKozik pisze:Jechałem wczoraj 4901 na 6/156.
NA ZEWNĄTRZ: dużo ładniejszy od poprzedników z przed 10 lat. Równa linia okien, nowe ładniejsze malowanie, szczególnie nad oknami, nowy przód (taki jak w np. 4773) nowy tył inny niż w 4773 naprawdę bardzo fajny, gorące guziki do otwierania drzwi, nowe nadkola, okrągłe, wąskie, już nie te kanciaste ala berliet.
WEWNĄTRZ: wykończenie takie samo jak w modernizacjach, wyróżniają się tylko zmodernizowana deska rozdzielcza, nowy fotel kierowcy (wreszcie porządny) taki jak w Lionsach czy SU '07, zupełnie inne wreszcie porządne ogrzewanie, przyciski do otwierania drzwi, sygnalizacja głosowa zamykania drzwi i po wciśnięciu przycisku na żądanie oraz gorącego guzika (wtedy po zatrzymaniu autobusu i uaktywnieniu przez kiermana funkcji gorący guzik drzwi, przy których został on wciśnięty otworzą się automatycznie. Do największych zalet zaliczyć możną nowe wyższe a w przedniej części wozu dużo wyższe przesuwane okna (na pół okna). Nowe szklane, przezroczyste, otwierane przez kiermana szyberdachy.
POD MASKĄ: nowej generacji silnik spełniający normę EURO-4 marki Iveco (250 KM) z Ad-Blue, sporo cichszy.
A oto uroczyście przedstawiam 4901:
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Złośliwiec i zadziora - od urodzenia!
ITS, Veolia, PKS, Mobilis - Wszystkim mówie stanowcze NIE!
ZTM =![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
http://www.youtube.com/watch?v=9BV4OGqnuiQ
Sajlens...
Aj kil ju ![hahaha :hahaha:](./images/smilies/hahaha.gif)
http://pl.youtube.com/watch?v=McjV6Ynz1Hc
KOZAK![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ITS, Veolia, PKS, Mobilis - Wszystkim mówie stanowcze NIE!
ZTM =
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
http://www.youtube.com/watch?v=9BV4OGqnuiQ
Sajlens...
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![hahaha :hahaha:](./images/smilies/hahaha.gif)
http://pl.youtube.com/watch?v=McjV6Ynz1Hc
KOZAK
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mówię o wewnętrznych... Wyglądają, jak ociosane kamienie...Kozik pisze:Kolego przednie nadkola są takie same jak tylne. Wąskie czarne, w kształcie łuku.
Ale wciąż ta sama głośna i awaryjna pneumatyka...Kozik pisze:Ale nowe i szczelne, poza tym wyposażone w funkcję ciepłego guzika (chociaż mogłyby być po obu stronach drzwi, po ludzie się mylą, wciskają inwalidę i dziwią się, że drzwi się nie otwierają) i przycisk dla niepełnosprawnych.
Nie, zobacz jak jest to rozwiązane choćby w Neoplanach N4016...Kozik pisze:A co lepsza jest krzywa łamana linia okien na dole i uskok nagle u góry
Jedyną zaletą jest niska cena. Nie oszukujmy się, ale te autobusy są konstrukcyjnie kilkunastoletnie.Kozik pisze:A może byś tak nad zaletami się zastanowił![]()
Nie, wolę autobusy spełniające kryteria XXI wieku, typu MAN, czy Solaris...Kozik pisze:A może Ty wolisz 25 letnie rozpadające się Ikarusy, w ktorych teraz wewnątrz jest taki sam mróz jak na zewnątrz, co![]()
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Dodam tylko tyle że w jelczu stoją gotowe do odbioru wozy 4903 4904 4905 4906 oraz 4100 4101 4102 dla zakładu ostrobramska . Pozdrawiam . Dostawa w najbliższym tygodniu .
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.