A dlatego że znacznie większa ilość miejsc pracy zarówno obecnej jak i przyszłej jest w ciągu al. Niepodległości, Rakowiecka, św. Boboli, Wołoska, Marynarska niż w ciągu Nowowiejska, Puławska.Bastian pisze:]Doman napisał/a:
mkm101 napisał/a:
10 ...al. N-Nowowiejska-Marszałkowska-Puławska-Wyścigi
Myślę, że mieszkańcy Woli oraz Jelonek z wielką niechęcią przyjeliby ten postulat zmiany.
Dlaczego?
(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych
Moderator: Wiliam
Bez 3-go toru na Służewcu zapomnijcie o wciśnięciu tam 4-ki z tą częstotliwością którą ma , na stałe. Zator do wjazdu na pętle będzie sięgać Postępu.Doman pisze:4. ANNOPOL... Puławska - Woronicza - Wołoska - Marynarska SŁUŻEWIEC
44. METRO WILANOWSKA - Pulawska - Woronicza - Wołoska - Marynarska SŁUŻEWIEC
W przypadku 4 i 44 częstotliwość do uzgodnienia, w przyoadku pozostałych linii częstotliwość się nie zmienia.
Stał linia 44 w godzinach szczytu nie wiem czy w tym przypadku się sprawdzi. Tam jest ta specyfika że rano w kierunku Metra Wilanowska składy by jeździły puste a po południu w odwrotnym kierunku. Specyfika Służewca polega na tym że na 9-tą rano potrzebuje się tam dostać masa ludzi a nikt nie wydostaje się z powrotem , a po południu odwrotnie.
Niech 4-ka jedzie wszystkimi kursami na Wyścigi , a 19-tka w godzinach szczytowych wszystkimi kursami zamiast na Metro Wilanowska jedzie na Służewiec. 19-tkę z jej częstotliwością na Służewcu może by się jeszcze upchnęło.
Dopóki nie ma częstotliwości co 4 minuty to faktycznie na Okęciu postoje są dość znaczne. Potem już się robią na 8 i 10 minut, czyli najwyżej akurat.inż. Glonojad pisze:pawcio pisze:Wiem skąd można by wytrzasnąć wozy na dodatkową brygadę. Wystarczy zlikwidować trójskłady na 36.
Chociaż naprawdę uważam, że skrócenie o 4 minuty postoju 9 na Okęciu wyszłoby mu tylko na dobre - 4 składy oczekujące na odjazd (5, jeśli doliczyć jeden na żeberku) mnie rozwaliło.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jest jeszcze inne wyjście - można zrobić 25 co 8, nie co 6. W szczycie koordynacja jest mniej istotna, a Bródno i tak dostanie sporo kursów z 23ki.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Aczkolwiek "pięć dziewiątek" widziałem na Okęciu już koło 17, czyli w godzinach kursowania co 4...pawcio pisze: Dopóki nie ma częstotliwości co 4 minuty to faktycznie na Okęciu postoje są dość znaczne. Potem już się robią na 8 i 10 minut, czyli najwyżej akurat.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ostatnio przez to sie spóźniłem na autobus. Skandal i tyle niby mógłbym otworzyć drzwi awaryjnie ale ja nie z tych co sie wybitnie spieszą. Po prostu zrobiło sie za dużo 9 i 15. (a tor 7 był w połowie wolny)Ryoga pisze:Chociaż naprawdę uważam, że skrócenie o 4 minuty postoju 9 na Okęciu wyszłoby mu tylko na dobre - 4 składy oczekujące na odjazd (5, jeśli doliczyć jeden na żeberku) mnie rozwaliło.
-
- (XXXX)
- Posty: 865
- Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
- Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny
na Mokotowie:
Zmiany na terenie Mokotowa umożliwią lepsze skomunikowanie Służewca Przemysłowego z Centrum. Dotrą tam dwie bardzo często kursujące linie - 4 i 17 ( co 5 minut każda ).
Linia 10 zastąpi linię 33 na Dolnym Mokotowie. Powstanie nowe połączenie między rejonem Wyścigów a Wolą. Linia 18 zastąpi linię 4 w rejonie Wyścigów. Z Żerania FSO w rejon skrzyżowania Wołoskiej z Woronicza będzie można dojechać linią 16. Krótka trasa linii
33 umożliwi uzyskanie wysokiej częstotliwości: 5-15-15.
4 - SŁUŻEWIEC - Marynarska - Wołoska - Woronicza - Puławska (...) ŻERAŃ WSCH.
10 - WYŚCIGI - Puławska - Woronicza - Wołoska (...) OS. GÓRCZEWSKA
16 - WORONICZA - Wołoska - Boboli - Rakowiecka (...) ŻERAŃ FSO
18 - WYŚCIGI - Puławska (...) ŻERAŃ FSO
19 - WYŚCIGI - Puławska (...) Broniewskiego - Wólczyńska - Nocznickiego - HUTA
33 - PIASKI (...) KIELECKA
na Pradze:
Połączenie linii 7 i 25 oraz 13 i 23 umożliwi uzyskanie dwóch bardzo często kursujących linii.
Uproszczona zostaje jednocześnie trasa linii 22. Po zmianie trasy zapewni szybkie połączenie między Pragą Płd. i Bielanami.
7 - połączenie z linią 25 w jedną linię 7 - ANNOPOL - OKĘCIE
13 - połączenie z linią 23 w jedną linię 23 - NOWE BEMOWO - KAWĘCZYŃSKA-BAZYLIKA
22 - WIATRACZNA - Waszyngtona - al. Zieleniecka - Targowa - Ratuszowa -
Jagiellońska - Starzyńskiego - most Gdański - Słomińskiego - al. Jana Pawła II -
Broniewskiego - Wólczyńska - Nocznickiego - HUTA
23,25,28 - Kasacja linii
na Ochocie:
Nowa linia 11 zastąpiłaby linię 22, która obecnie charakteryzuje się okrężną trasą w relacjach: Bielany - Praga Płd. i Bielany - Śródmieście. Krótka trasa linii 11 umożliwi
uzyskanie wysokiej częstotliwości - 5-7,5-7,5.
11 - PL. NARUTOWICZA - Grójecka - Towarowa - Okopowa - al. Jana Pawła II -
Broniewskiego - PIASKI
na Bielanach:
Zastąpienie linii 13 w relacji: NOWE BEMOWO - HUTA oraz 22 w relacji: Al. Jerozolimskie -
Bielany. Częstotliwość: 5-7,5-15
24 - HUTA - Nocznickiego - Wólczyńska - al. Reymonta - Powstańców Śląskich -
Radiowa (...) GOCŁAWEK
w Śródmieściu
Zasilenie linii 35 na najbardziej obciążonym odcinku. Wprowadzenie dodatkowej linii
na ciągu ulic: Filtrowa - Nowowiejska.
Uruchomienie linii 45:
PIASKI - Broniewskiego - al. Jana Pawła II - Stawki - Andersa - pl. Bankowy - Marszałkowska - Nowowiejska - Krzywickiego - Filtrowa - PL. NARUTOWICZA
Zmiany na terenie Mokotowa umożliwią lepsze skomunikowanie Służewca Przemysłowego z Centrum. Dotrą tam dwie bardzo często kursujące linie - 4 i 17 ( co 5 minut każda ).
Linia 10 zastąpi linię 33 na Dolnym Mokotowie. Powstanie nowe połączenie między rejonem Wyścigów a Wolą. Linia 18 zastąpi linię 4 w rejonie Wyścigów. Z Żerania FSO w rejon skrzyżowania Wołoskiej z Woronicza będzie można dojechać linią 16. Krótka trasa linii
33 umożliwi uzyskanie wysokiej częstotliwości: 5-15-15.
4 - SŁUŻEWIEC - Marynarska - Wołoska - Woronicza - Puławska (...) ŻERAŃ WSCH.
10 - WYŚCIGI - Puławska - Woronicza - Wołoska (...) OS. GÓRCZEWSKA
16 - WORONICZA - Wołoska - Boboli - Rakowiecka (...) ŻERAŃ FSO
18 - WYŚCIGI - Puławska (...) ŻERAŃ FSO
19 - WYŚCIGI - Puławska (...) Broniewskiego - Wólczyńska - Nocznickiego - HUTA
33 - PIASKI (...) KIELECKA
na Pradze:
Połączenie linii 7 i 25 oraz 13 i 23 umożliwi uzyskanie dwóch bardzo często kursujących linii.
Uproszczona zostaje jednocześnie trasa linii 22. Po zmianie trasy zapewni szybkie połączenie między Pragą Płd. i Bielanami.
7 - połączenie z linią 25 w jedną linię 7 - ANNOPOL - OKĘCIE
13 - połączenie z linią 23 w jedną linię 23 - NOWE BEMOWO - KAWĘCZYŃSKA-BAZYLIKA
22 - WIATRACZNA - Waszyngtona - al. Zieleniecka - Targowa - Ratuszowa -
Jagiellońska - Starzyńskiego - most Gdański - Słomińskiego - al. Jana Pawła II -
Broniewskiego - Wólczyńska - Nocznickiego - HUTA
23,25,28 - Kasacja linii
na Ochocie:
Nowa linia 11 zastąpiłaby linię 22, która obecnie charakteryzuje się okrężną trasą w relacjach: Bielany - Praga Płd. i Bielany - Śródmieście. Krótka trasa linii 11 umożliwi
uzyskanie wysokiej częstotliwości - 5-7,5-7,5.
11 - PL. NARUTOWICZA - Grójecka - Towarowa - Okopowa - al. Jana Pawła II -
Broniewskiego - PIASKI
na Bielanach:
Zastąpienie linii 13 w relacji: NOWE BEMOWO - HUTA oraz 22 w relacji: Al. Jerozolimskie -
Bielany. Częstotliwość: 5-7,5-15
24 - HUTA - Nocznickiego - Wólczyńska - al. Reymonta - Powstańców Śląskich -
Radiowa (...) GOCŁAWEK
w Śródmieściu
Zasilenie linii 35 na najbardziej obciążonym odcinku. Wprowadzenie dodatkowej linii
na ciągu ulic: Filtrowa - Nowowiejska.
Uruchomienie linii 45:
PIASKI - Broniewskiego - al. Jana Pawła II - Stawki - Andersa - pl. Bankowy - Marszałkowska - Nowowiejska - Krzywickiego - Filtrowa - PL. NARUTOWICZA
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
I to ma być mniej naokoło, tak? Nie znudziło ci się jeszcze proponowanie kretynizmów i jeżdżenie palcem po mapie?XXXX pisze:linię 22, która obecnie charakteryzuje się okrężną trasą w relacjach: Bielany - Praga Płd. i Bielany - Śródmieście. Krótka trasa linii 11 umożliwi
uzyskanie wysokiej częstotliwości - 5-7,5-7,5.(...)
24 - HUTA - Nocznickiego - Wólczyńska - al. Reymonta - Powstańców Śląskich -
Radiowa (...) GOCŁAWEK
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
komu sie bedzie chcialo jezdzic z Bielan przez bemowo do Centrum za duża częstotliwość na odcinku bemowo - huta powrot do ukladu 23 i 13 za dużo zmian, niepotrzebnych do tego
The fire, baby. It'll burn us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine.
Always
...and never.
Always
...and never.
-
- (XXXX)
- Posty: 865
- Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
- Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Fikander pisze:I to ma być mniej naokoło, tak? Nie znudziło ci się jeszcze proponowanie kretynizmów i jeżdżenie palcem po mapie?XXXX pisze:linię 22, która obecnie charakteryzuje się okrężną trasą w relacjach: Bielany - Praga Płd. i Bielany - Śródmieście. Krótka trasa linii 11 umożliwi
uzyskanie wysokiej częstotliwości - 5-7,5-7,5.(...)
24 - HUTA - Nocznickiego - Wólczyńska - al. Reymonta - Powstańców Śląskich -
Radiowa (...) GOCŁAWEK
Jakbyś przeczytał nieco dokładniej mój projekt to byś zauważył, że z Pragi Płd. na Bielany będzie można dojechać szybką linią 22. Linia 24 ma być substytutem dla tych najbardziej upartych, którzy chcą koniecznie dojechać bezpośrednio z al. Jerozolimskich na Bielany.
Dlatego napiszę to bardziej łopatologicznie:
22 - ma jechać prostszą trasę
24 - ma zastąpić głównie, wycofaną z Bielan "trzynastkę"
Rada na przyszłość: Najpierw warto u w a ż n i e przeczytać projekt, a później komentować.
[ Dodano: 2007-11-02, 20:53 ]
groov pisze:komu sie bedzie chcialo jezdzic z Bielan przez bemowo do Centrum za duża częstotliwość na odcinku bemowo - huta powrot do ukladu 23 i 13 za dużo zmian, niepotrzebnych do tego
Linia 13 obecnie łączy Śródmieście i Bielany ( przez Bemowo ). Nie które linie mają być przydatne na konkretnych odcinkach, a nie na całej trasie. Przykład:
Czy ktoś o zdrowych zmysłach jechałby linią 504 z Ursynowa do Śródmieścia przez Ochotę?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Faktycznie, trzeba być bardzo upartym, żeby chcieć dojechać z jednego z dwóch najważniejszych ciągów w mieście na wielkie osiedla mieszkaniowe.XXXX pisze: Jakbyś przeczytał nieco dokładniej mój projekt to byś zauważył, że z Pragi Płd. na Bielany będzie można dojechać szybką linią 22. Linia 24 ma być substytutem dla tych najbardziej upartych, którzy chcą koniecznie dojechać bezpośrednio z al. Jerozolimskich na Bielany.
Ty tak serio, czy tylko trollujesz? W obu przypadkach najszczersze wyrazy współczucia.
Najpierw warto mieć chociaż cień pojęcia na temat potrzeb transportowych mieszkańców danej dzielnicy, a potem w kretyński sposób uzasadniać likwidację niebywale ważnego połączenia, dając tylko po raz kolejny dowód swojej ignorancji, aby nie użyć mocniejszego słowa.XXXX pisze:Najpierw warto u w a ż n i e przeczytać projekt
[ Dodano: 2007-11-02, 20:57 ]
Tak, ja.XXXX pisze:Czy ktoś o zdrowych zmysłach jechałby linią 504 z Ursynowa do Śródmieścia przez Ochotę?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?