Strona 4 z 33

: 20 kwie 2008, 22:09
autor: fraktal
Misiek997 pisze:a co ze 132? Bo o tym się też mówi że z tego schodzimy?
A na rzecz jakiego przewoźnika? Redutowa 132 nie weźmie, bo będzie musiała w takim razie wziąć całe 121 i być może częściowo 106...
Dęboszczak pisze:ITS mega na 409,
Ciekawe z czego zejdzie ITS, bo liczba całek w DS raczej mu się nie zwiększy...

: 20 kwie 2008, 22:14
autor: jacek
fraktal pisze:A na rzecz kogo? Redutowa 132 nie weźmie, bo będzie musiała w takim razie wziąć 121 i być może częściowo 106
Moze calosc wezmie ITS, oddajac część 170 PKSowi i kolejne brygady, lub brygade rowniez PKSowi, przejmujac jedynie 2+1 od Mobilisu na 120 :-k

[ Dodano: 2008-04-20, 22:14 ]
Misiek997 pisze: i co z 716
Tu chyba sprawa otwarta ze wskazaniem na R11 (-(

[ Dodano: 2008-04-20, 22:16 ]
fraktal pisze:Ciekawe z czego zejdzie ITS, bo liczba całek w DS raczej mu się nie zwiększy...
Tu wlasnie jest zagwostka najwieksza :idea:

: 20 kwie 2008, 22:36
autor: gregory5576
jacek pisze:Zawsze bliżej anizeli z Olesina, czy Wschodniego do Ursusa (-o<
:arrow: Ewentualnie wyjazdy na "MOKRY ŁUG" na pusto i jako 153 do Rembertowa kolonii. :D (wyjazd na 168).

: 21 kwie 2008, 11:12
autor: Misiek997
fraktal pisze:A na rzecz jakiego przewoźnika? Redutowa 132 nie weźmie, bo będzie musiała w takim razie wziąć całe 121 i być może częściowo 106...
Mówi się o ITS-ie który weźmie całość 132

: 21 kwie 2008, 12:56
autor: dzidek
Santos pisze:
Dęboszczak pisze: Dokładnie!
Nie wiem, bo woronicza musi mieć wozy na zetki (Puławska) więc na wymianę R11->R7 jeszcze chyba poczekamy.
chyba chciałeś zacytować mój post ale spoko ;-) A jest szansa w przyszłość,żeby takie 188 czy 504 były Woroniczańskie ? :P
Pragnę zauważyć, że tak samo jak wymiana R11->R7 powinna wystąpić wymiana R6->R7 bo w końcu to Redutowa powinna najwięcej nowych zadań przyjąć. Co do propozycji Santosa to pragnę zauważyć, że wszystkie (lub jak najwięcej) zajezdnie powinny obsługiwać Lotnisko Okęcie bo inaczej kierowcy nie będą mieli pojęcia jak się poruszać po terenie Lotniska. Dzięki Bogu na 148 i 175 R7 już wystarczy, R13 także na 175 i R10 na 188, 148 więc obsługa linii 188 w mojej opinii jest idealna. Tym bardziej, że czasowo przejazd z R7 i R11 na Lotnisko zajmuje mniej więcej tyle samo czasu. Co do 504 to obawiam się, że związki zawodowe na R7 gdyby zajezdnia dostała tę linie znowu zaczęłyby napierać o wydłużenie czasu przejazdu bo biedni kierowcy się nie wyrabiają (tak jak podobno próbowano wydłużyć czas przelotu 512 i 154 na starej trasie na Cargo).

: 21 kwie 2008, 13:20
autor: Kozik
Ciekawy jestem, czy Mobilis na rzecz PKS'u zejdzie ze 168 na inną linię. Moim zdaniem powinno tak być, gdyż w SIWZ przetargu na 12m, który wygrał Mobilis wyraźnie było napisane, że będzie obsługiwał linie, których cała lub co najmniej większa część trasy przebiega po północnej stronie kolei średnicowej. A jak by nie patrzeć trasa linii 168 cała przebiega po południowej stronie średniocówki. Ponadto nawet do Rakowieckiej Mobilis blisko z dojazdem nie ma już nie mówię o Rembertowie. Czy coś wiecie o zmianach obsługowych na 168?

Ciekawy też jestem, czy Grodzio nowymi Scaniami po dostawie którejś transzy obejmie jakieś brygady na linii 406?

Albo może niech ITS odda Grodziowi wszystkie swoje brygady na 170 (bo Grodzio ma zajezdnię tuż przy pętli 170 na Utracie) a ITS niech wzamian obsłuży kilka brygad na 406 oprócz 2, które już ma na tej linii. Co wy na to?

: 21 kwie 2008, 13:22
autor: pawcio
Kozik pisze:Moim zdaniem powinno tak być, gdyż w SIWZ przetargu na 12m, który wygrał Mobilis wyraźnie było napisane, że będzie obsługiwał linie, których cała lub co najmniej większa część trasy przebiega po północnej stronie kolei średnicowej.
W SIWZ-ie była tylko mowa, że przynajmniej jeden kraniec powinien się znajdować po północnej stronie średnicy.

: 21 kwie 2008, 13:47
autor: Santos
dzidek pisze:powinna wystąpić wymiana R6->R7 bo w końcu to Redutowa powinna najwięcej nowych zadań przyjąć.
Konkrety Dzidek,konkrety i w miarę racjonale uzasadnienia czemu to Redutowa powinna dostać najwięcej linii :lol: :lol:

[ Dodano: 2008-04-21, 13:49 ]
dzidek pisze:bo inaczej kierowcy nie będą mieli pojęcia jak się poruszać po terenie Lotniska.
Dobre sobie :lol: Opcjonalnie,jak kierowcy z R11 nie będą obsługiwać żadnej linii na Porcie to po co im znajomość układu Lotniska ? :lol: A obiektywnie patrząc(mimo tego,że zajeżdzą od ciebie prywatą)504 i tak prędzej czy później przejdzie na R7(choć pewnie i tak nie w 100%).Bo jak nawet potwierdził Dęboszczak wymiana R11>R7 nastąpi :smile: :smile:

Pozdrawiam

: 21 kwie 2008, 13:57
autor: dzidek
Jak dla mnie to Redutowa ma najbliżej na Bemowo i Żoliborz ale może się mylę ;)

Co do prywaty to masz rację no ale po rozmowie kiedyś na Cargo z przesympatycznym kierowcą z R7 obsługującym 154 nie chcę aby linia 504 miała wydłużony czas przejazdu :P

: 21 kwie 2008, 14:13
autor: PE
Dęboszczak pisze:Nie można zmienić SIWZ!
:-k
Ustawa Prawo zamówień publicznych pisze:Art. 144. 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego.
Tylko trzeba pamiętać o tym:
Ustawa Prawo zamówień publicznych pisze:Art. 140. 3. Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jeśliby rzeczywiście nie można było zmienić nic, to Veolia po dziś dzień mogłaby jeździć tylko na 171 i 167...
Przepraszam za OT.

: 21 kwie 2008, 14:22
autor: Santos
dzidek pisze:Jak dla mnie to Redutowa ma najbliżej na Bemowo i Żoliborz ale może się mylę ;)
no masz rację w całej rozciągłości,ale czy starczy jej wozów na te linie po-conexowskie :P

[ Dodano: 2008-04-21, 14:26 ]
dzidek pisze:Co do prywaty to masz rację no ale po rozmowie kiedyś na Cargo z przesympatycznym kierowcą z R7 obsługującym 154 nie chcę aby linia 504 miała wydłużony czas przejazdu :P
też cię rozumiem,że chcesz mieć jak najkrótszy czas przejazdu...no ale jak ma nastąpić ta zamiana to która linia z Kleszczowej jak nie 504 bardziej pasuje do R7 ;-) Dzidek 436 było w 100% z Woronicza,a to,że teraz 504 ten oddział nie obsługuje to i wyłącznie skutek tego,że przyszły inne zadania przewozowe :P A teraz jednak będzie okazja,aby chociaż z połowę 504 oddać,jakby nie patrzeć macierzystej zajezdni dla tej linii ;-)

: 21 kwie 2008, 14:40
autor: Lukasz436
504 zostaje na Kleszczowej z mała niespodzianką:)

: 21 kwie 2008, 15:25
autor: MANiek
Misiek997 pisze:
fraktal pisze:A na rzecz jakiego przewoźnika? Redutowa 132 nie weźmie, bo będzie musiała w takim razie wziąć całe 121 i być może częściowo 106...
Mówi się o ITS-ie który weźmie całość 132
A ja słyszałem,że odwrotnie, całość 132 oddaje,a dostaje 120.

: 21 kwie 2008, 15:51
autor: dzidek
Santos pisze:
dzidek pisze:Jak dla mnie to Redutowa ma najbliżej na Bemowo i Żoliborz ale może się mylę ;)
no masz rację w całej rozciągłości,ale czy starczy jej wozów na te linie po-conexowskie :P
Nie ;) I dlatego jak wcześniej pisałem część linii powinna oddać zajezdni Woronicza i Kleszczowa ;)

: 21 kwie 2008, 18:35
autor: Filozof
Podzielono już torcik po Veolii.Jeśli nic się nie zmieni to najwięcej brygad dostaną Kleszczowa (10) i Redutowa (8).Wykazu linii póki co nie dostarczono.