Strona 4 z 8

: 26 maja 2008, 12:01
autor: Bastian
Miasto wydało zgodę? Racja. A czy miasto zapewniło infrastrukturę drogową?

: 26 maja 2008, 12:37
autor: Yennefer
oj, nie róbmy wyrzutów co kto powinien...bo sie tylko wściekniemy
Jesli chodzi o puszczenie 180 Obrońców Tobruku to pętlę akurat można zrobić przy Księcia Janusza tam jest pustyteren równoległy do ulicy, na którym czesto kuczą się Lki, natomaist problem polega na tym,że ulica jest upstrzona progami zwalnaiającymi ;(

: 26 maja 2008, 12:47
autor: desert_eag
Myślę, że jak przekonasz wszystkich mieszkańców i działkowców co do wyższości autobusu nad progami poprawiającymi bepieczeństwo, to masz szanse na przeforsowanie tam jakiejś linii. Powodzenia 8-( Ups, nie wspomniałem chyba o obiektach i ośrodkach sportowych... Zawsze alternatywą sygnalizacja świetlna - tu też życzę powodzenia =P~

: 26 maja 2008, 13:50
autor: Ostry606
R-11 Kleszczowa pisze:105 powinno być połączone ze 125 w jedną silną linię. Tylko wtedy trzeba czymś załatać Anin :-k
W czym problem ?

[ 105+125 ] Stare Bemowo -> Międzylesie 10/20/20 ( trochę OffTop - sorka )

: 26 maja 2008, 13:52
autor: altar
Nie za bardzo przycięta ta częstotliwośc - przecież obecnie praktycznie każda z dwóch linii ma taką, więc będzie to ścięcie o połowę podaży, chociaż z drugiej strony Międzylesie więcej nie potrzebuje - problem będzie na odcinku bemowsko-wolskim

: 26 maja 2008, 13:53
autor: fik
Ostry606 pisze:[ 105+125 ] Stare Bemowo -> Międzylesie 10/20/20
Miała być silna.

: 26 maja 2008, 13:56
autor: dzidek
Ostry606 pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:105 powinno być połączone ze 125 w jedną silną linię. Tylko wtedy trzeba czymś załatać Anin :-k
W czym problem ?
Powstanie linia, której czas przejazdu bez korków (co jest niemal niemożliwe) wyniesie tyle samo co przejazd pociąglem z Warszawy Zachodniej do Łodzi Fabrycznej :shock:
Poza tym jak wygląda wykorzystanie 125 na Powiślu i Świętokrzyskiej?

: 26 maja 2008, 13:57
autor: Ostry606
Fikander pisze:
Ostry606 pisze:[ 105+125 ] Stare Bemowo -> Międzylesie 10/20/20
Miała być silna.
Tak, ale czy silna jest akurat potrzebna w tym przypadku - zważ, że w relacji Os. Górczewska - Rondo ONZ mamy jeszcze 506 + E-6

: 26 maja 2008, 13:59
autor: pawcio
Jesyt, by osłaniać 506 przed dodatkowymi przystankami.

: 26 maja 2008, 14:00
autor: dzidek
Ostry606 pisze:
Fikander pisze: Miała być silna.
Tak, ale czy silna jest akurat potrzebna w tym przypadku - zważ, że w relacji Os. Górczewska - Rondo ONZ mamy jeszcze 506 + E-6
Rozumiem, że sugerujesz przystanki takie jak Rondo Daszyńskiego czy Karolkowa również dla linii E6 ;)

: 26 maja 2008, 14:04
autor: Ostry606
Rozumiem, że sugerujesz przystanki takie jak Rondo Daszyńskiego czy Karolkowa również dla linii E6 ;)
Skądże znowu, przecież 105, 125, 506, oraz E-6 się wzajemnie uzupełniają. Moja wątpliwość polega na tym, że 105 oraz 125 zatrzymują się na słabo wykorzystanych przystankach - na odcinku Ciepłownia Wola - PKP Kasprzaka jakby nie było [ no może poza Fort Wola ]

: 26 maja 2008, 14:30
autor: Dennis
pawcio pisze:Jest, by osłaniać 506 przed dodatkowymi przystankami.
To raz. A dwa, to Lazurowa na południowym odcinku, gdzie do dyspozycji jest oprócz 105 i 125 tylko 408 (do miasta). Trzebaby tę linię ucałodziennić i wzmocnić w szczycie, żeby móc majdrować tak radykalnie przy duecie 105/125. Poza tym konieczne jest zachowanie obsługi potoków lokalnych, więc kasacja 105 nie wchodzi w grę /możnaby ją jednak sprowadzić do trasy np. NOWE BEMOWO - Lazurowa - CM. WOLSKI/.

: 26 maja 2008, 14:33
autor: Ostry606
A E-6 to mogliby skasować, bo czas przejazdu nie jest rewelacyjny w porównaniu z 506 ( oczywi ście zagęszczając 506 ).

: 26 maja 2008, 14:35
autor: Dennis
Albo inaczej: kasacja 506 (z odpowiednim ekwiwalentem na Bródnie) + ucałodziennienie E-6, z częstotliwością 7/20/10//20 :D

: 26 maja 2008, 14:37
autor: Ostry606
Dennis pisze:
pawcio pisze:Jest, by osłaniać 506 przed dodatkowymi przystankami.
To raz. A dwa, to Lazurowa na południowym odcinku, gdzie do dyspozycji jest oprócz 105 i 125 tylko 408 (do miasta). Trzebaby tę linię ucałodziennić i wzmocnić w szczycie, żeby móc majdrować tak radykalnie przy duecie 105/125. Poza tym konieczne jest zachowanie obsługi potoków lokalnych, więc kasacja 105 nie wchodzi w grę /możnaby ją jednak sprowadzić do trasy np. NOWE BEMOWO - Lazurowa - CM. WOLSKI/.
Oczywiście Dennis, zgadzam się z tym ucałodziennieniem 408 - to warunek konieczny dla południowego odcinka Lazurowej. Zwłaszcza, że i Rembertów na tym by coś niecoś przy okazji zyskał.

A kto mówi o kasacji 105 ? Chyba, że masz na myśli PTK ? No nad tym trzeba się - fakt - zastanowić.