: 26 maja 2008, 12:01
Miasto wydało zgodę? Racja. A czy miasto zapewniło infrastrukturę drogową?
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
W czym problem ?R-11 Kleszczowa pisze:105 powinno być połączone ze 125 w jedną silną linię. Tylko wtedy trzeba czymś załatać Anin
Miała być silna.Ostry606 pisze:[ 105+125 ] Stare Bemowo Międzylesie 10/20/20
Powstanie linia, której czas przejazdu bez korków (co jest niemal niemożliwe) wyniesie tyle samo co przejazd pociąglem z Warszawy Zachodniej do Łodzi FabrycznejOstry606 pisze:W czym problem ?R-11 Kleszczowa pisze:105 powinno być połączone ze 125 w jedną silną linię. Tylko wtedy trzeba czymś załatać Anin
Tak, ale czy silna jest akurat potrzebna w tym przypadku - zważ, że w relacji Os. Górczewska - Rondo ONZ mamy jeszcze 506 + E-6Fikander pisze:Miała być silna.Ostry606 pisze:[ 105+125 ] Stare Bemowo Międzylesie 10/20/20
Rozumiem, że sugerujesz przystanki takie jak Rondo Daszyńskiego czy Karolkowa również dla linii E6Ostry606 pisze:Tak, ale czy silna jest akurat potrzebna w tym przypadku - zważ, że w relacji Os. Górczewska - Rondo ONZ mamy jeszcze 506 + E-6Fikander pisze: Miała być silna.
Skądże znowu, przecież 105, 125, 506, oraz E-6 się wzajemnie uzupełniają. Moja wątpliwość polega na tym, że 105 oraz 125 zatrzymują się na słabo wykorzystanych przystankach - na odcinku Ciepłownia Wola - PKP Kasprzaka jakby nie było [ no może poza Fort Wola ]Rozumiem, że sugerujesz przystanki takie jak Rondo Daszyńskiego czy Karolkowa również dla linii E6
To raz. A dwa, to Lazurowa na południowym odcinku, gdzie do dyspozycji jest oprócz 105 i 125 tylko 408 (do miasta). Trzebaby tę linię ucałodziennić i wzmocnić w szczycie, żeby móc majdrować tak radykalnie przy duecie 105/125. Poza tym konieczne jest zachowanie obsługi potoków lokalnych, więc kasacja 105 nie wchodzi w grę /możnaby ją jednak sprowadzić do trasy np. NOWE BEMOWO - Lazurowa - CM. WOLSKI/.pawcio pisze:Jest, by osłaniać 506 przed dodatkowymi przystankami.
Oczywiście Dennis, zgadzam się z tym ucałodziennieniem 408 - to warunek konieczny dla południowego odcinka Lazurowej. Zwłaszcza, że i Rembertów na tym by coś niecoś przy okazji zyskał.Dennis pisze:To raz. A dwa, to Lazurowa na południowym odcinku, gdzie do dyspozycji jest oprócz 105 i 125 tylko 408 (do miasta). Trzebaby tę linię ucałodziennić i wzmocnić w szczycie, żeby móc majdrować tak radykalnie przy duecie 105/125. Poza tym konieczne jest zachowanie obsługi potoków lokalnych, więc kasacja 105 nie wchodzi w grę /możnaby ją jednak sprowadzić do trasy np. NOWE BEMOWO - Lazurowa - CM. WOLSKI/.pawcio pisze:Jest, by osłaniać 506 przed dodatkowymi przystankami.