Strona 4 z 152

: 18 gru 2008, 14:09
autor: Glonojad
Jak tylko Grażyna L. zwolni Mieczysława K. z roboty? :p

: 18 gru 2008, 14:26
autor: MisiekK
Glonojad pisze:Jak tylko Grażyna L. zwolni Mieczysława K. z roboty? :p
Jak Jacek W. przestanie go uwalać pod wpłytem betonowego Miecia.

: 18 gru 2008, 17:32
autor: Tm
na Puławskiej (od Karczunkowskiej do Poleczki).
Dobrze. Dobrze. Tylko czemu dopiero od Karczunkowskiej? Obecnie korek zaczyna się między Mysiadłem, a Dąbrówką. Tam buspas byłby bardziej potrzebny niż na północnym końcu.

: 18 gru 2008, 19:03
autor: humptyangel
Tm pisze:Dobrze. Dobrze. Tylko czemu dopiero od Karczunkowskiej? Obecnie korek zaczyna się między Mysiadłem, a Dąbrówką. Tam buspas byłby bardziej potrzebny niż na północnym końcu.
Bo miedzy Mysiadłem a Dąbrówką swoje rządy zaczyna GDDKiA - nikt do tej pory nie odważył się pisać do Generalnej aby wyznaczyła buspas. Karczubnkowska to ostatnie większe skrzyżowanie w granicach Warszawy, od którego można rozpocząć/zakończyć buspas. ZTM do ZDM - zabawa w sosie własnym, zaś Gdaka... :-k
Właściwie będąc konsekwentnym, to winno się wyznaczyć bus pas od początku odcinka 2x3 czyli as far as i remember do Energetycznej.

MisiekK:
TRASA AK - KIEDY??????
Nie wiem czy było to pisane, ale Transeko zrobiło na zlecenie ZTM analizę wyznaczenia bus pasa na Trasie AK - odcinka nie pamiętam, ale chodziło o ten co SISKOM na czele z naszym rzecznikiem Wojtkiem "tarantula01" wiercił. Teraz ZTCW przez to opracowanie przegryza się inż. Janusz Galas, gdyż on przy pierwszym wniosku był tej idei przeciwny z paru, wg mnie niesłusznych względów.

: 18 gru 2008, 19:14
autor: Bastian
humptyangel pisze:Transeko zrobiło na zlecenie ZTM analizę
Jak to, podobno ZTM palcem w tej sprawie nie ruszył? :P

: 18 gru 2008, 19:20
autor: MisiekK
humptyangel pisze:Nie wiem czy było to pisane, ale Transeko zrobiło na zlecenie ZTM analizę wyznaczenia bus pasa na Trasie AK - odcinka nie pamiętam, ale chodziło o ten co SISKOM na czele z naszym rzecznikiem Wojtkiem "tarantula01" wiercił. Teraz ZTCW przez to opracowanie przegryza się inż. Janusz Galas, gdyż on przy pierwszym wniosku był tej idei przeciwny z paru, wg mnie niesłusznych względów.
Kiedy?? Jeśli to to sama analiza z księżyca, którą cały czas podpiera się ZDM, to na 100% Galas się nie zgodzi.

: 18 gru 2008, 20:59
autor: humptyangel
Bastian pisze:Jak to, podobno ZTM palcem w tej sprawie nie ruszył? :P
Początkowo wrażenie było takie, że ZTM nic nie zrobił, ale... się poprawił. Zwracam honor za pójście po rozum do głowy. A wrażenie wynikło z opisu przebiegu spotkania, w telegraficznym skrócie: ZDM: nie, IR: nie, ZTM: przyjmujemy do wiadomości, Wojciechowicz: ok, sprawy nie ma, pozamiatane.
MisiekK pisze:Kiedy?? Jeśli to to sama analiza z księżyca, którą cały czas podpiera się ZDM, to na 100% Galas się nie zgodzi.
Oł nie Panie, tosz ten płód powstał w czasach obecnych i wspólnoty żadnej nie ma z tym gniotem ZDM.
Kiedy: niedawno, wskazówka: kiedy to kierowcy autobusów na Trasie AK jeździli zgodnie z przepisami, nie korzystając jak to bywa często z pasów awaryjnych czy pasów wydzielonych z ruchu - taki ukaz na czas pomiaru wyszedł. W sumie to na plus wyszło.

(jakoś tak mnie w staropolszczyznę ciągnie ;-) )

: 18 gru 2008, 21:01
autor: Andrzej
Życie Warszawy pisze:Tymczasem odpowiedzialni za komunikację nabrali wiatru w żagle. ZTM przygotowuje kolejne projekty buspasów: w Al. Jerozolimskich (między pl. Zawiszy i mostem Poniatowskiego – w obu kierunkach),
A tu po co, skoro jest dobry ponoć tramwaj? Bo się jeszcze takie 521 rozpędzi i będzie problem:P

: 18 gru 2008, 21:47
autor: Bastian
Andrzej pisze:A tu po co, skoro jest dobry ponoć tramwaj?
Też bym to chciał wiedzieć. Choć po prawdzie, to takim liniom, jak 171, 501, 175, 111 i paru innym by się on przydał.

: 18 gru 2008, 21:56
autor: Rosa
111 to chyba zbyt wiele nie zyska na tych nowych buspasach :D

: 18 gru 2008, 22:34
autor: MisiekK
humptyangel pisze:Oł nie Panie, tosz ten płód powstał w czasach obecnych i wspólnoty żadnej nie ma z tym gniotem ZDM.
Kiedy: niedawno, wskazówka: kiedy to kierowcy autobusów na Trasie AK jeździli zgodnie z przepisami, nie korzystając jak to bywa często z pasów awaryjnych czy pasów wydzielonych z ruchu - taki ukaz na czas pomiaru wyszedł. W sumie to na plus wyszło.
OK - Chętnie bym to zobaczył.

: 19 gru 2008, 17:08
autor: Tm
humptyangel pisze:Bo miedzy Mysiadłem a Dąbrówką swoje rządy zaczyna GDDKiA - nikt do tej pory nie odważył się pisać do Generalnej aby wyznaczyła buspas.
To mogliby chociaż od granicy Warszawy zacząć (lub od Kuropatwy jeśli konieczne jest skrzyżowanie). Jak przy Karczunkowskiej zwężą jezdnię to się obawiam, że korek wydłuży się na południe.

: 19 gru 2008, 20:58
autor: Andrzej
Rosa pisze:111 to chyba zbyt wiele nie zyska na tych nowych buspasach :D
171 także.
Najdłuższy odcinek byłby dla 517, 521, 158..

: 20 gru 2008, 0:18
autor: pawcio
171 zyska wiele. Korek przed Pl. Bankowym jej wyjątkowo nie służy. Podobnie jak E2 i 522.

: 20 gru 2008, 0:36
autor: humptyangel
MisiekK pisze:OK - Chętnie bym to zobaczył.
Jak będzie dostępny oficjalnie na stronie SISKOM dostaniesz pierwszy informacje :smile: