: 18 gru 2008, 14:09
Jak tylko Grażyna L. zwolni Mieczysława K. z roboty? 

Jak Jacek W. przestanie go uwalać pod wpłytem betonowego Miecia.Glonojad pisze:Jak tylko Grażyna L. zwolni Mieczysława K. z roboty?
Dobrze. Dobrze. Tylko czemu dopiero od Karczunkowskiej? Obecnie korek zaczyna się między Mysiadłem, a Dąbrówką. Tam buspas byłby bardziej potrzebny niż na północnym końcu.na Puławskiej (od Karczunkowskiej do Poleczki).
Bo miedzy Mysiadłem a Dąbrówką swoje rządy zaczyna GDDKiA - nikt do tej pory nie odważył się pisać do Generalnej aby wyznaczyła buspas. Karczubnkowska to ostatnie większe skrzyżowanie w granicach Warszawy, od którego można rozpocząć/zakończyć buspas. ZTM do ZDM - zabawa w sosie własnym, zaś Gdaka...Tm pisze:Dobrze. Dobrze. Tylko czemu dopiero od Karczunkowskiej? Obecnie korek zaczyna się między Mysiadłem, a Dąbrówką. Tam buspas byłby bardziej potrzebny niż na północnym końcu.
Nie wiem czy było to pisane, ale Transeko zrobiło na zlecenie ZTM analizę wyznaczenia bus pasa na Trasie AK - odcinka nie pamiętam, ale chodziło o ten co SISKOM na czele z naszym rzecznikiem Wojtkiem "tarantula01" wiercił. Teraz ZTCW przez to opracowanie przegryza się inż. Janusz Galas, gdyż on przy pierwszym wniosku był tej idei przeciwny z paru, wg mnie niesłusznych względów.TRASA AK - KIEDY??????
Jak to, podobno ZTM palcem w tej sprawie nie ruszył?humptyangel pisze:Transeko zrobiło na zlecenie ZTM analizę
Kiedy?? Jeśli to to sama analiza z księżyca, którą cały czas podpiera się ZDM, to na 100% Galas się nie zgodzi.humptyangel pisze:Nie wiem czy było to pisane, ale Transeko zrobiło na zlecenie ZTM analizę wyznaczenia bus pasa na Trasie AK - odcinka nie pamiętam, ale chodziło o ten co SISKOM na czele z naszym rzecznikiem Wojtkiem "tarantula01" wiercił. Teraz ZTCW przez to opracowanie przegryza się inż. Janusz Galas, gdyż on przy pierwszym wniosku był tej idei przeciwny z paru, wg mnie niesłusznych względów.
Początkowo wrażenie było takie, że ZTM nic nie zrobił, ale... się poprawił. Zwracam honor za pójście po rozum do głowy. A wrażenie wynikło z opisu przebiegu spotkania, w telegraficznym skrócie: ZDM: nie, IR: nie, ZTM: przyjmujemy do wiadomości, Wojciechowicz: ok, sprawy nie ma, pozamiatane.Bastian pisze:Jak to, podobno ZTM palcem w tej sprawie nie ruszył?
Oł nie Panie, tosz ten płód powstał w czasach obecnych i wspólnoty żadnej nie ma z tym gniotem ZDM.MisiekK pisze:Kiedy?? Jeśli to to sama analiza z księżyca, którą cały czas podpiera się ZDM, to na 100% Galas się nie zgodzi.
A tu po co, skoro jest dobry ponoć tramwaj? Bo się jeszcze takie 521 rozpędzi i będzie problem:PŻycie Warszawy pisze:Tymczasem odpowiedzialni za komunikację nabrali wiatru w żagle. ZTM przygotowuje kolejne projekty buspasów: w Al. Jerozolimskich (między pl. Zawiszy i mostem Poniatowskiego – w obu kierunkach),
Też bym to chciał wiedzieć. Choć po prawdzie, to takim liniom, jak 171, 501, 175, 111 i paru innym by się on przydał.Andrzej pisze:A tu po co, skoro jest dobry ponoć tramwaj?
OK - Chętnie bym to zobaczył.humptyangel pisze:Oł nie Panie, tosz ten płód powstał w czasach obecnych i wspólnoty żadnej nie ma z tym gniotem ZDM.
Kiedy: niedawno, wskazówka: kiedy to kierowcy autobusów na Trasie AK jeździli zgodnie z przepisami, nie korzystając jak to bywa często z pasów awaryjnych czy pasów wydzielonych z ruchu - taki ukaz na czas pomiaru wyszedł. W sumie to na plus wyszło.
To mogliby chociaż od granicy Warszawy zacząć (lub od Kuropatwy jeśli konieczne jest skrzyżowanie). Jak przy Karczunkowskiej zwężą jezdnię to się obawiam, że korek wydłuży się na południe.humptyangel pisze:Bo miedzy Mysiadłem a Dąbrówką swoje rządy zaczyna GDDKiA - nikt do tej pory nie odważył się pisać do Generalnej aby wyznaczyła buspas.
171 także.Rosa pisze:111 to chyba zbyt wiele nie zyska na tych nowych buspasach
Jak będzie dostępny oficjalnie na stronie SISKOM dostaniesz pierwszy informacjeMisiekK pisze:OK - Chętnie bym to zobaczył.