Strona 4 z 4

: 05 wrz 2006, 22:44
autor: R-9 Chełmska
jacek pisze:Te specjalista to BENI,bo się napracował nad sześciobiegówkami ,a tu sie okazuje,że jakaś część tych wozów podczas wizyty w cwsie straciła swe originalne skrzynie.
Ależ wielki respekt dla beniego! Zapodał nam wszystkie wozy, które z założenia były sześciobiegami, jednak niestety nie uwzględnił tego, że wszystkie chełmy i kilka innych wozów tego ustrojstwa się pozbyły. Jeżeli nie chcesz być pasożytem na tym forum, to zrób coś pożytecznego, a nie tylko krytykuj ](*,)

: 05 wrz 2006, 22:49
autor: jacek
R-9 Chełmska pisze:
jacek pisze:Te specjalista to BENI,bo się napracował nad sześciobiegówkami ,a tu sie okazuje,że jakaś część tych wozów podczas wizyty w cwsie straciła swe originalne skrzynie.
Ależ wielki respekt dla beniego! Zapodał nam wszystkie wozy, które z założenia były sześciobiegami, jednak niestety nie uwzględnił tego, że wszystkie chełmy i kilka innych wozów tego ustrojstwa się pozbyły. Jeżeli nie chcesz być pasożytem na tym forum, to zrób coś pożytecznego, a nie tylko krytykuj ](*,)
Przeciez to ty mnie skrytykowałeś,nazywając mnie specjalistą.
Ja podobnie jak beni sugerowałem się pierwotnymi skrzynkami z którymi te wozy przybyły,a to że w nieszczesnym cwsie je podmieniono dowiedziałem się w ciagu ostatnich godzin.Zastanawia mnie fakt,co w tych skrzyniach było nie tak,że aż w tylu wozach je wymienili?

: 05 wrz 2006, 23:07
autor: Jožin z bažin
jacek pisze:Przeciez to ty mnie skrytykowałeś,nazywając mnie specjalistą.
A co? Jesteś starszym specjalistą? Nawiasem mówiąc tekst nadaje się do sygnaturki.

: 05 wrz 2006, 23:10
autor: jacek
Hieronim pisze:
jacek pisze:Przeciez to ty mnie skrytykowałeś,nazywając mnie specjalistą.
A co? Jesteś starszym specjalistą? Nawiasem mówiąc tekst nadaje się do sygnaturki.
Znów jakis adwokacina na wokandzie?
Przecież wszystkie kwestie zostały wyjaśnione dotyczace sześciobiegówek i twoje pieć groszy nie jest tu potrzebne.

: 05 wrz 2006, 23:13
autor: Jožin z bažin
jacek pisze:Znów jakis adwokacina na wokandzie?
Nie, przykro mi, ale adwokatem nie jestem. I raczej nie będę.

: 05 wrz 2006, 23:18
autor: jacek
Hieronim pisze:
jacek pisze:Znów jakis adwokacina na wokandzie?
Nie, przykro mi, ale adwokatem nie jestem. I raczej nie będę.
To po co się wcinasz?
Poczytaj dokładnie posty i zorientuj się o co chodzi,a nie od razu chcesz na forum sprowokować kłotnie.Mam wrażenie że o to ci chodzi,ale też mam nadzieje że się myle?
Pzdr.

: 05 wrz 2006, 23:19
autor: JacekM
jacek pisze:ale też mam nadzieje że się myle?
zdecydowanie.

: 05 wrz 2006, 23:23
autor: jacek
jacek2357 pisze:
jacek pisze:ale też mam nadzieje że się myle?
zdecydowanie.
Na jakie pytanie czternastolatek o imieniu Jacek odpowiada ZDECYDOWANIE?
Mam wrażenie, że forumowicze dążą na forum bardziej do konfliktów, aniżeli do jakich kolwiek wspólnych rozwiązan technicznych.
Jako przykład podam swoje pytanie z tego tematu: dlaczego w ikarusach szesciobiegowych podczas remontu w cwsie wymieniono skrzynie biegów na pięciobiegowe. Na te pytanko jak na razie nikt mi nie odpowiedział, ale za to krzykaczy zza monitorków odnośnie mojej krytki było ze trzech, którzy próbują pokazać swoje JA na forum.
Panowie chyba nie o to chodzi?

Popr. wielkie litery.

: 06 wrz 2006, 18:41
autor: beni
Nie które szóstki przemianowano na 5 podczas pierwszego cws ponieważ brakowało kasy na zakup części do skrzyń to stwierdzono że tyle wozów wtedy się kasowało że można po przerabiać w najliższym czasie podam liste przerobionych bo orginalnych już podałem wozy 2851 2852 2854 2855 2856 z roku 1989 pierwsze szóstki i wszystkie lewary już z dostaw 1990 / 1991 miały skrzynie sześciobiegową cała filozofiA TROCHE HISTORI O TABORZE I JUż BęDZIECIE WIEDZIEć .

na przykład taka ciekawostka
chełmski 2934 z 1990 roku miał być jako 7505 a 2943 2944 miały trafić do piaseczna oraz to że wozy 5290 i 5291 wczesne przed akpolem 2930 2960 miały trafić do stalowej

2934 - 7505
2943 - 5123
2944 - 5124
5290 - 5232
5291 - 5233

Wiele rzeczy jest pięknych i ciekawych tylko grzebać w archiwach mzk czy mza.

: 06 wrz 2006, 20:59
autor: Plesim
Beni - chwała Ci za te informację. =D>

: 06 wrz 2006, 21:45
autor: jacek
beni pisze:Nie które szóstki przemianowano na 5 podczas pierwszego cws ponieważ brakowało kasy na zakup części do skrzyń to stwierdzono że tyle wozów wtedy się kasowało że można po przerabiać w najliższym czasie podam liste przerobionych bo orginalnych już podałem wozy 2851 2852 2854 2855 2856 z roku 1989 pierwsze szóstki i wszystkie lewary już z dostaw 1990 / 1991 miały skrzynie sześciobiegową cała filozofiA TROCHE HISTORI O TABORZE I JUż BęDZIECIE WIEDZIEć .

na przykład taka ciekawostka
chełmski 2934 z 1990 roku miał być jako 7505 a 2943 2944 miały trafić do piaseczna oraz to że wozy 5290 i 5291 wczesne przed akpolem 2930 2960 miały trafić do stalowej

2934 - 7505
2943 - 5123
2944 - 5124
5290 - 5232
5291 - 5233

Wiele rzeczy jest pięknych i ciekawych tylko grzebać w archiwach mzk czy mza.
Tak Beni,masz rację,ale nie kazdy ma dostęp do tajnych akt mza.