Zmiany obsługowe - sierpień 2008
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Zmiany na Kleszczowej od 1.08.2008 r:
linia 105 (DŚ) - zawieszenie kursowania wtyczek: M8, M9, M10
linia 180 (DP) - zmiana rozkładów jazdy:
R-1: 4 całki + 1 popołudniowy dodatek
R-2: 1 całka + 1 maraton
Mobilis: 3 całki + 1 dodatek
PKS: 3 całki + 1 dodatek
linia 512 (DŚ) - zmiana obsługi br. 6 (z R-1 na R-2)
linia 514 (DŚ) - zmiana obsługi br. 1 (z R-1 na R-2)
linia 728 (DŚ) - zmiana obsługi br. 1 (z R-1 na R-2)
linia 105 (DŚ) - zawieszenie kursowania wtyczek: M8, M9, M10
linia 180 (DP) - zmiana rozkładów jazdy:
R-1: 4 całki + 1 popołudniowy dodatek
R-2: 1 całka + 1 maraton
Mobilis: 3 całki + 1 dodatek
PKS: 3 całki + 1 dodatek
linia 512 (DŚ) - zmiana obsługi br. 6 (z R-1 na R-2)
linia 514 (DŚ) - zmiana obsługi br. 1 (z R-1 na R-2)
linia 728 (DŚ) - zmiana obsługi br. 1 (z R-1 na R-2)
Przegubowiec pisze:31-07-2008 • Zastępcze Z3 uruchomione od 2.08 obsłuży Ostrobramska mozaiką taboru – w dp: solarisy, jelcze, krótkie ikarusy, w ds: jelcze i krótkie ikarusy. Znikną tym samym wtyczki z 188, 509 i 523.
Na 141 w tygodniu pojawią się 2 krótkie jelcze zamiast długich solarisów.
31-07-2008 • Od 1.08 Woronicza traci na rzecz Kleszczowej swoje jedyne świąteczne brygady na 512 514 oraz jedną świąteczną na 728. Przejmuje za to z Ostrobramskiej jedną brygadę 131 i wszystkie dwie ostrobramskie świąteczne brygady na 171.
Kleszczowa zawiesza świąteczne wtyczki-maratony na 105, a Stalowa wtyczki dodatki na 169.
31-07-2008 • W piątek popołudniu dla obsługi uroczystości rocznicowych na Powązkach zasilone zostaną linie 180 i 406. Na 180 liczba brygad się podwoi za sprawą 2 wozów z Woronicza, 6 z Mobilisu i 5 z PKS. Na 406 podwojenie nastąpi przy pomocy 8 wozów z ITS. W związku z tym tego dnia wyjątkowo na 511 będą jeździły Lionsy.
Na 922 wyjedzie 5 przegubów z Redutowej, a na 970 – 18 przegubów: 3 z Woronicza i po 5 z Ostrobramskiej, Kleszczowej i Stalowej. Wybrane wozy z 922 i 970 zostaną później przekierowane do obsługi 912.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Za pięć ekstra kursów dziennie i utrzymanie co 30 od wpół do dziewiątej? Nie przesadzajmypawcio pisze:Na stałe, stał po wsze czasy.
Jakiś pean pochwalny na cześć ZTM-u możesz zacząć szykować. Byle szybko, bo się rozmyślą!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ale robią zamotanie z tą obsługą Zamiast R7 wywalić całkowicie ze 171 i przekierować te brygady na 131,dzięki czemu Woronicza mogłaby tą linie w DS obsłużyć w całości A tak mamy ładny pierdolnik R10 tylko w DP na 171,zaś na 131 i 171 R7 tylko w świętomałpa pisze:Przegubowiec pisze:31-07-2008 • Zastępcze Z3 uruchomione od 2.08 obsłuży Ostrobramska mozaiką taboru – w dp: solarisy, jelcze, krótkie ikarusy, w ds: jelcze i krótkie ikarusy. Znikną tym samym wtyczki z 188, 509 i 523.
Na 141 w tygodniu pojawią się 2 krótkie jelcze zamiast długich solarisów.
31-07-2008 • Od 1.08 Woronicza traci na rzecz Kleszczowej swoje jedyne świąteczne brygady na 512 514 oraz jedną świąteczną na 728. Przejmuje za to z Ostrobramskiej jedną brygadę 131 i wszystkie dwie ostrobramskie świąteczne brygady na 171.
Kleszczowa zawiesza świąteczne wtyczki-maratony na 105, a Stalowa wtyczki dodatki na 169.
31-07-2008 • W piątek popołudniu dla obsługi uroczystości rocznicowych na Powązkach zasilone zostaną linie 180 i 406. Na 180 liczba brygad się podwoi za sprawą 2 wozów z Woronicza, 6 z Mobilisu i 5 z PKS. Na 406 podwojenie nastąpi przy pomocy 8 wozów z ITS. W związku z tym tego dnia wyjątkowo na 511 będą jeździły Lionsy.
Na 922 wyjedzie 5 przegubów z Redutowej, a na 970 – 18 przegubów: 3 z Woronicza i po 5 z Ostrobramskiej, Kleszczowej i Stalowej. Wybrane wozy z 922 i 970 zostaną później przekierowane do obsługi 912.
Zjazdy z 502 na Gocław tez miałaby wziąć Woronicza?Santos pisze:Zamiast R7 wywalić całkowicie ze 171 i przekierować te brygady na 131,dzięki czemu Woronicza mogłaby tą linie w DS obsłużyć w całości A tak mamy ładny pierdolnik R10 tylko w DP na 171,zaś na 131 i 171 R7 tylko w święto
Wiem. Ale TGM musi odszczekać, że ZTM Dolny Mokotów tylko gnębi.inż. Glonojad pisze:Za pięć ekstra kursów dziennie i utrzymanie co 30 od wpół do dziewiątej? Nie przesadzajmy
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Santos pisze:Na 141 w tygodniu pojawią się 2 krótkie jelcze zamiast długich solarisów.
To chociaż powinni przywrócić przeguby na 401. Te dwa wielkopojemne wozy na 141 to było akurat bardzo dobre posunięcie ale widzę, że co dobre szybko się kończy. Jeden z tych solarisów jechał o 17 i po 22 z Bokserskiej i był porządnie zapełniony nawet wieczorem (wieczorny tłum galerników po 22 pcha się w dużej części do tego kursu, ponieważ przed nim jest spora dziura i pod GM w kierunku metra nie podjeżdża żaden autobus).
1 krok do przodu, dwa w tył to i tak cofanie siępawcio pisze:Wiem. Ale TGM musi odszczekać, że ZTM Dolny Mokotów tylko gnębi.inż. Glonojad pisze:Za pięć ekstra kursów dziennie i utrzymanie co 30 od wpół do dziewiątej? Nie przesadzajmy
131 i 522 co 12 w g. szczytu bardziej by się przydało. No i przynajmniej w szczycie możnaby wtedy pomyśleć o koordynacji 180 z 522.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
W zeszłym roku nie było przegubów z R-7 na 406, a tylko z R-6.TOMEK pisze:w zeszłym roku były przeguby z R-6 i R-7 na 406 & 180, a teraz solówki
Każde ujednolicenie wielkości taboru na danej linii uważam za słuszne. Bo i po co na tej samej linii i autobusy 12 i 18 metrowe Pasażerowie nie mają świadomości, na jak pojemny autobus trafią, zatem duża rozbiezność w długościach pojazdów na danej linii jest bezcelowa.Lipa pisze:Te dwa wielkopojemne wozy na 141 to było akurat bardzo dobre posunięcie ale widzę, że co dobre szybko się kończy. Jeden z tych solarisów jechał o 17 i po 22 z Bokserskiej i był porządnie zapełniony nawet wieczorem (wieczorny tłum galerników po 22 pcha się w dużej części do tego kursu, ponieważ przed nim jest spora dziura i pod GM w kierunku metra nie podjeżdża żaden autobus).
Innymi słowy - na każdą linię należy wysyłać tabor o jednakowej (albo podobnej) długości, o ile jest to oczywiście technicznie wykonalne.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.