Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
marekb
- Posty: 1031
- Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: marekb » 03 gru 2009, 10:56
pawcio pisze:Od poniedziałku, jak wraca Ursus. Stalowa będzie mieć na 517 3+0/3 i 4.
To o ile "zwiększy" swój udział na 517 w odniesieniu do obecnego rozkładu? Bo ja tu widzę zmniejszenie planu, ale może się mylę?
marekb
-
pawcio
- Posty: 25379
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 03 gru 2009, 10:59
W DP +1, w DS -1. Ale to DP jest zawsze ciekawszym przypadkiem bilansowym, więc o nim się głównie rozprawia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
marekb
- Posty: 1031
- Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: marekb » 03 gru 2009, 11:02
pawcio pisze:W DP +1, w DS -1. Ale to DP jest zawsze ciekawszym przypadkiem bilansowym, więc o nim się głównie rozprawia.
Same niskie brygady, czy będą też Ikarusy 280?
Czyżby maraton z DŚ zniknął z R13? Przydałby się na 160 w dś maraton, gdyż obecne postoje na pętlach to max 5 minut!!
marekb
-
pawcio
- Posty: 25379
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 03 gru 2009, 11:04
Całki niskie, dodatki wysokie. Maraton w DS zostaje.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
fraktal
- Posty: 5486
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 03 gru 2009, 11:04
pawcio pisze:W żadnym przypadku. Będzie smaczek.
Jednak na 502 wylądowała Kleszczowa zamiast Woronicza.
-
marekb
- Posty: 1031
- Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: marekb » 03 gru 2009, 11:06
pawcio pisze:Całki niskie, dodatki wysokie. Maraton w DS zostaje.
Maraton niski?
marekb
-
dzidek
- Posty: 7758
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48
Post
autor: dzidek » 03 gru 2009, 11:13
pawcio pisze:W żadnym przypadku. Będzie smaczek.
O nie
Znowu Kleszczowa na 502
-
marekb
- Posty: 1031
- Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: marekb » 03 gru 2009, 11:44
O, przy tak małej liczbie wozów na 517, częstotliwość kursowanie na Pradze/Targówku nie ulegnie poprawie.
Właściwie, to prawdpodobnie bedzie bardzo zbliżony do obecnego(?).
Wielkopojemne w dś na 123 to "nieporozumienie"
[ Dodano: |3 Gru 2009|, 2009 12:12 ]
dzidek pisze:pawcio pisze:W żadnym przypadku. Będzie smaczek.
O nie
Znowu Kleszczowa na 502
Kleszczowa mogła przejąć "coś" (np 148, 155 czy 188 ) od Ostrobramskiej, a Ostrobramska kolejne brygady na 502:!:
marekb
-
BJ
- (BJ.2052)
- Posty: 7395
- Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: BJ » 03 gru 2009, 19:43
Czy Woronicza zostaje na 517?
I czy to Woronicza wchodzi na 502?
-
Swider
- Posty: 648
- Rejestracja: 06 mar 2008, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa Mokotów / Ursus Niedźwiadek
Post
autor: Swider » 03 gru 2009, 19:51
BJ pisze:Czy Woronicza zostaje na 517?
I czy to Woronicza wchodzi na 502?
Na 517 zostaje w postaci 2 calaków i 1 dodatku a+b w DP oraz 1 calak w DS.
Na 502 zamiast Stalowej pojawia się Kleszczowa na brygadzie 2 w DP.
Kierowca Mobilis
-
dzidek
- Posty: 7758
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48
Post
autor: dzidek » 03 gru 2009, 20:42
BJ pisze:Czy Woronicza zostaje na 517?
I czy to Woronicza wchodzi na 502?
W nowym maximum masz jakby co wszystko
-
pawcio
- Posty: 25379
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 03 gru 2009, 21:32
marekb pisze:Kleszczowa mogła przejąć "coś" (np 148, 155 czy 188 ) od Ostrobramskiej, a Ostrobramska kolejne brygady na 502:!:
Jasne. Dojazdy na pusto na Wiatraczną są znakomity rozwiązaniem dla Kleszczowej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
Jelonek105
- Posty: 11
- Rejestracja: 29 lis 2009, 14:13
- Lokalizacja: Jelonki
Post
autor: Jelonek105 » 04 gru 2009, 1:26
mam pytanie, kto jest odpowiedzialny za obsługe linii daną zajezdnią? Jak ten pion sie nazywa? Moze ma tutaj swojego reprezentanta?
-
Tymesz
- Zbanowany
- Posty: 745
- Rejestracja: 31 sie 2006, 12:18
Post
autor: Tymesz » 04 gru 2009, 1:43
Witam.
Jelonek105 pisze:mam pytanie, kto jest odpowiedzialny za obsługe linii daną zajezdnią? Jak ten pion sie nazywa? Moze ma tutaj swojego reprezentanta?
Tutaj nie ma reprezentantów.
Tutaj są wyłącznie prywatne opinie ludzi zaangażowanych zawodowo lub innych pobudek na wybrane zagadnienia.
Ale wspomnij coś negatywnego o pewnej instytucji łączącej Ratusz z przewoźnikami zostajesz niczym Will Smith w pewnej produkcji z 1998 roku.
Memento mori
120503141125010703240322100835281205031411251309040905112611040811
-
tadeo
- Posty: 577
- Rejestracja: 16 gru 2005, 1:22
Post
autor: tadeo » 04 gru 2009, 5:28
nie tylko
Tymesz pisze:..negatywnego...
czasami nawet wystarczy pozytywna krytyka działalności trasowo rozkładowej tej instytucji na łamach forum.
ponieważ jest ono edukacyjne (kształtujące opinie) w określonym kierunku.
.
ps.
jeden z
Tymesz pisze:...reprezentantów...
jest od grudnia 2009 byłym "reprezentantem" tej instytucji.
.