Moderator: Wiliam
-
Łukasz
- Posty: 11093
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 17 mar 2011, 10:22
ja0306 pisze:
Tylko pytanie kiedy 102 zostanie tak skrócone przez ZTM?
Na razie zostaje, bo budowa metra. 101 jest połączone ze 166 i pewnie tak już zostanie,
a jak to bywa, niedługo potem skrócone do najbliższego metra, czyli gdzieś na same kabaty.
Wtedy pewnie dopiero wróci problem 102, a na razie jego trasa przez Królewską będzie trendy i będzie wspomagać wszystko.
ŁK
-
ja0306
- Posty: 615
- Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
- Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni
Post
autor: ja0306 » 17 mar 2011, 12:25
tak wiem że 166 ma jeździć na Pl.Hallera. Potem już nic 166 nie czeka bo trasa znacznie odbiega od Metra, tak jak 174 dla porównania.
102 no to zobaczymy co będzie jak budowa II LM ruszy na śródmieściu. 102 i tak potem kiedyś zniknie a jak do Metra to do Dw.Wschodniego 102 skróca by ludzie mieli dowóz z Pragi do dalekobieżnych i Metra na Centrum i na Zachód/Wschód.
Tyle, czekamy na zmiany dla 102 Rzeczywiste.
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
-
person
- (geograf)
- Posty: 8875
- Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
- Lokalizacja: z szafy
Post
autor: person » 17 mar 2011, 15:23
fik pisze:Chodnik.
Z jednej strony zgadzam się.
Z drugiej z takim podejściem w centrum przystanki będą/są rzadziej, niż na okalających śródmieście osiedlach, czy na niektórych przedmieściach.
Gdzieś kiedyś widziałem badanie, które wskazywało, że ludzie są bardziej skorzy do dłuższego spaceru (do przystanku) na osiedlach, niż w centrum (większa strefa dojścia). Ktoś rozumie co mam na myśli?
-
jasiu
- Posty: 3282
- Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
- Lokalizacja: Transplovietia
Post
autor: jasiu » 17 mar 2011, 15:44
a nie na odwrót? To właśnie w centrum więcej się chodzi pieszo - często trzeba przejść spory kawał np. z miejsca pracy na miejsce parkingowe, a przy każdej przecznicy są światła
-
person
- (geograf)
- Posty: 8875
- Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
- Lokalizacja: z szafy
Post
autor: person » 17 mar 2011, 15:50
Grafika/informacja dotyczyła przystanków (zbior-komu), a nie samochodów zaparkowanych w pierwszym wolnym miejscu
Jestem tego pewny. Tylko źródła nie pamiętam
[ Dodano: |17 Mar 2011|, 2011 15:55 ]
O, takie coś znalazłem z poznańskiego podwórka. Ciekawe, czy przedstawione wartości byłyby takie same w Warszawie
http://www.urbanistyka.info/content/dos ... w-poznaniu
-
osa
- Posty: 2595
- Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04
Post
autor: osa » 17 mar 2011, 22:27
Przez pl. Grzybowski może jeździć cokolwiek - choćby 174.
-
KwZ
- Posty: 10669
- Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
- Lokalizacja: z Parku Odkrywców
Post
autor: KwZ » 21 maja 2012, 11:38
Co myślicie o pomyśle, żeby po ukończeniu M2C 102 pojechało przez Grzybowską na Młynów, a 151 kasacja?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
Georg
- Posty: 6338
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 21 maja 2012, 12:12
A co z pozostałą trasą 151?
-
Łukasz
- Posty: 11093
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 21 maja 2012, 12:18
Georg pisze:A co z pozostałą trasą 151?
Na Szczęśliwice, zamiast 521.
ŁK
-
Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36869
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Post
autor: Bastian » 21 maja 2012, 12:19
Jeśli tak mieszać, to równie dobrze może zostać 521
Były już linie z TŁ na Ochotę przez Dworzec Centralny, przypomnę.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
Łukasz
- Posty: 11093
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 21 maja 2012, 12:24
To trochę coś innego, bo jednak 523 to było kompletnie niekompatybilne ze wszystkim przy Centralnym w obie strony, a poza tym jest racjonalizacja wykorzystania taboru i częstotliwości przy jednoczesnym zachowaniu kursowania linii w obecnych relacjach, a dodatkowo brak konieczności nowego miejsca dla 151 przy Centralnym.
ŁK
-
KwZ
- Posty: 10669
- Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
- Lokalizacja: z Parku Odkrywców
Post
autor: KwZ » 21 maja 2012, 12:36
Georg pisze:A co z pozostałą trasą 151?
A potrzebna jest do czegokolwiek?
Z Gocławia na TŁ jest 411. Z Saskiej Kępy - 138. Na Nowy Świat w obu przypadkach 111. Gdzie to 151 ma wozić? Na Piękną?
Jeśli przesiadka na Rozdrożu jest aż tak zła (imo nie jest), to można wydłużyć 118 na Torwar, przynajmniej miejsce na Politechnice się zrobi.
521 to powinno być wylane ze Szczęśliwic gratis, ale o tym to nie tutaj.
[ Dodano: Pon 21 Maj, 2012 ]
O,
albo 127 zamiast 118.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
chester
- Posty: 3937
- Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
- Lokalizacja: Natolin
Post
autor: chester » 21 maja 2012, 12:56
KwZ pisze:Jeśli przesiadka na Rozdrożu jest aż tak zła (imo nie jest)
Imo jest. Tylko z 222 masz w jednym kierunku przejście przez dwie ulice i schody. Jeśli to nie jest 222, to w jednym kierunku masz przejście podziemne (dół-góra) oraz wspomniane schody.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
-
pawulon
- Posty: 528
- Rejestracja: 02 sty 2008, 21:26
- Lokalizacja: os Zerzeń
Post
autor: pawulon » 21 maja 2012, 12:58
KwZ pisze:Georg pisze:A co z pozostałą trasą 151?
A potrzebna jest do czegokolwiek?
Z Gocławia na TŁ jest 411. Z Saskiej Kępy - 138. Na Nowy Świat w obu przypadkach 111. Gdzie to 151 ma wozić? Na Piękną?
Jeśli przesiadka na Rozdrożu jest aż tak zła (imo nie jest), to można wydłużyć 118 na Torwar, przynajmniej miejsce na Politechnice się zrobi.
521 to powinno być wylane ze Szczęśliwic gratis, ale o tym to nie tutaj.
[ Dodano: Pon 21 Maj, 2012 ]
O,
albo 127 zamiast 118.
A widziałeś kiedyś zapełnienie 151? Bo jeszcze przed ścięciem rozkładu, 151 z Gocławia pomiędzy 7 a 8 rano jeździło co 10 min i widywałem napakowane po dach solówki, które trochę rozluźniały się na Saskiej, ale dalej na TŁ autobus jechał z dobrym zapełnieniem (siedzące + ok 30 os stojących).
Owszem 151 jest chyba najgorzej pracującą linią na Gocławiu (no nie liczę lokalnej 311), niemniej jednak coś po południowym ciągu Gocławia: Jugosłowiańska - Meissnera musi jeździć - samo 123 nie da rady. Tym co nie byli w tym rejonie, chcę przypomnieć, że na Jugosłowiańskiej Dom Development kończy II etap osiedla ADRIA - zaplanowane na wrzesień 2012. Docelowo powstanie jeszcze III etap, gdzie łącznie we wszystkich blokach zamieszka kilka tysięcy ludzi.
the best 147!!
-
Krzysiek_S
- Posty: 5135
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Post
autor: Krzysiek_S » 21 maja 2012, 13:06
117 tam skierowac po automatycznym skróceniu do Centrum.