Absurdy rozkładowe

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Walas
Posty: 17102
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 19 lut 2011, 8:50

Drivter1234 pisze:
Ale to nic nowego. Podobna sytuacja jest w wakacje. Korków brak a rozkład ułożony na korki. Kiedyś miałem 520, przystanek ZAJEZDNIA OSTROBRAMSKA byłem na +1, następny przystanek PŁOWIECKA, korków brak, czas przejazdu 4 minuty, przejechałem ten odcinek w 1 minutę jadąc 35 km/h, wjeżdżam na przystanek mam +4 i co ?? Stoi ZTM i albo odjazd z przyśpieszeniem i po premii, albo stać a ZTM napisze, że blokowałem przystanek i też po premii. A rozwiązanie jest jedno. Na ferie, na wakacje, na długie weekendy powinny być zrobione specjalne rozkłady jazdy ze skróconym czasem przejazdu (wprowadzane tylko na takie luźniejsze dni) powiększone przerwy na krańcach o te minuty i problem z głowy, ale to dla ZTM-u zbyt trudne rozwiązanie, no nie ? Bo trzeba pomyśleć, albo nastawiać się na CZYSTY ZYSK z uchybień i zostawić to tak jak jest. Jak jest ? Prosta odpowiedź, kasa jest dla nich ważniejsza niż dobro pasażera i punktualność autobusu. Jako kolejny przykład podam kolejny przykład ! Linia 178. Tam to istne apogeum w obecnym stanie. Jazda z prędkością 25 km/h a jazda wciąż na +4 !!! Przykład ?? Proszę bardzo: Przystanek ZAPUSTNA a przystanek Ryżowa to 4 minuty. Wczoraj wieczorem przejazd zajmował około 1 minuty, dalej jest bardzo podobnie. Przystanki Ryżowa - PKP Włochy tam jest 5 minut !!! Pomiędzy ZAPUSTNĄ a PKP Włochy to można mieć +6 ( jadąc 20 km/h ) !!! Przykładów można mnożyć. Pomijam fakt że czas przejazdu pomiędzy przystankiem Conrada a krańcem Chomiczówka dla linii 167 jest 1 minuta a dla 180 są 2, skąd te różnice ? A najlepszym numerem to kursy skrócone na 114 pomiędzy Metro Młociny kraniec a Metro Młociny przystanek ( w kier. UKSW ) W Mobilisie jest jedna minuta a w MZA są 2.
A ja dodam do tego linię 152 w DP i w godzinach szczytu, ruszasz z Białołęki-Dworskiej na zero, dojeżdzasz do Ołówkowej i ruszasz i masz +2 na sterowniku, bo ktoś wymyślił 2min na przelot między Ołówkową a Insurekcji, bo można się w minutę wyrobić, to samo między Insurekcji a Parowozową i masz już +3, ruszasz z Parowozowej i wyskakuje Ci +8 do Parcelacyjnej, bo między Insurekcji a Parcelacyjną masz 5min na przelot, a wyrabiasz się w 2min, jeśli nie masz korka do przejazdu kolejowego, i notorycznie 152 wyjeźdza na Modlińską na +5-+6 i się potem wlecze do Żerania a i tak kierowcy wjeżdzają na petlę na +3-+4.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 19 lut 2011, 15:09

To Ja dodam coś z nocnego ogródka linie N42 i N43 to jest kpina N43 przelot jest 35 minut przy standartowym nadkomplecie ludzi i "klękania" przy każdym słupie napotkanym. Kraniec Chomiczówka 5 minut postoju, gdzie przyjeżdża się 2-3 minuty po odjeździe. I bez przerwy pedał w podłodze. :D Są trzy brygady 97,98,3

Awatar użytkownika
Drivter1234
Posty: 513
Rejestracja: 12 sie 2008, 18:10
Lokalizacja: Wawa Bielany

Post autor: Drivter1234 » 20 lut 2011, 0:23

Kolejne absurdalny rozkład: 190 w dzień świąteczny. Jazda z pedałem w podłodze, cały czas na -6 do -9. Komplet ludzi na pokładzie, czas postoju w CH Marki 6 minut. Jadąc zgodnie z przepisami można mieć spokojnie - 15. Dosłownie, linia wyścigowa.

primoż
Posty: 3785
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 20 lut 2011, 0:52

Widzę, że ktoś nie zauważył tematu Czasy przejazdu =;

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 20 lut 2011, 1:05

gregory5576 pisze:To Ja dodam coś z nocnego ogródka linie N42 i N43 to jest kpina N43 przelot jest 35 minut przy standartowym nadkomplecie ludzi i "klękania" przy każdym słupie napotkanym. Kraniec Chomiczówka 5 minut postoju, gdzie przyjeżdża się 2-3 minuty po odjeździe. I bez przerwy pedał w podłodze. :D Są trzy brygady 97,98,3
Mści się brak rozróżnienia rozkładów linii nocnych na NP/NS, oraz to, że jak na razie nie zrobiono niczego, by odciążyć N43. No ale to wszystko generalnie powinno być w innym temacie :)
noidea

Molo
Posty: 637
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 20 lut 2011, 12:23

Wczoraj jechałem N43 obsługiwanym przez Klesczową, stawaliśmy na prawie wszystkich przystankach i na Centralnym byliśmy na -18 i oczywiscie już na przesiadkę nikt nie zdążył. Na Konarskiego przyjechał już na -10. Nie wiem czy to wina tylko tego kursu (0:10 z Konarskiego), kierowców z R-2 ale już 4 razy w ciagu dwóch miesięcy mam tego sytuację, że nie zdążam na Centralny.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 lut 2011, 13:12

Nie wiem, czy o 184 wytrasowanym na prędkość komunikacyjną na poziomie metra była mowa, ale zasadniczo NIGDY na Redutę Wolską nie przyjechał spóźniony mniej, niż 3 minuty. Wliczając w to niedzielne poranki.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 20 lut 2011, 15:14

Molo pisze:Wczoraj jechałem N43 obsługiwanym przez Klesczową, stawaliśmy na prawie wszystkich przystankach i na Centralnym byliśmy na -18 i oczywiscie już na przesiadkę nikt nie zdążył. Na Konarskiego przyjechał już na -10. Nie wiem czy to wina tylko tego kursu (0:10 z Konarskiego), kierowców z R-2 ale już 4 razy w ciagu dwóch miesięcy mam tego sytuację, że nie zdążam na Centralny.

Zaręczam Ci ,że jest tak co noc, więc jest to standart. :D I nie tylko kleszczowa ale i redutowa też.

[ Dodano: |20 Lut 2011|, 2011 15:21 ]
primoż pisze:Widzę, że ktoś nie zauważył tematu Czasy przejazdu =;
Tak zauważyłem, ale wydaje Mi się ,że jest to absurdem, a nie chciałem tego powielać w "czasach przejazdów", ale można ten post tam przenieść. Ale dzięki za uwagę.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 20 lut 2011, 16:17

gregory5576 pisze:
Molo pisze:Wczoraj jechałem N43 obsługiwanym przez Klesczową, stawaliśmy na prawie wszystkich przystankach i na Centralnym byliśmy na -18 i oczywiscie już na przesiadkę nikt nie zdążył. Na Konarskiego przyjechał już na -10. Nie wiem czy to wina tylko tego kursu (0:10 z Konarskiego), kierowców z R-2 ale już 4 razy w ciagu dwóch miesięcy mam tego sytuację, że nie zdążam na Centralny.
Zaręczam Ci ,że jest tak co noc, więc jest to standart. :D I nie tylko kleszczowa ale i redutowa też.
Nieprawda, aż tak nie jest i -18 zdecydowanie nie należy do standardowych wyników - jest to już przypadek ekstremalny, który zdarza się stosunkowo rzadko. Niemniej jednak opóźnienie sięgające nawet 10 minut zdarza się niemal w każdy weekend. Tak zdecydowanie nie powinno być i dziwię się, że kierowcy nie pisali jeszcze żadnych raportów. Problem trzeba rozwiązać, więc do dzieła!
noidea

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 20 lut 2011, 17:10

Adam G. pisze:Nieprawda, aż tak nie jest i -18 zdecydowanie nie należy do standardowych wyników - jest to już przypadek ekstremalny, który zdarza się stosunkowo rzadko. Niemniej jednak opóźnienie sięgające nawet 10 minut zdarza się niemal w każdy weekend. Tak zdecydowanie nie powinno być i dziwię się, że kierowcy nie pisali jeszcze żadnych raportów. Problem trzeba rozwiązać, więc do dzieła!
Tak masz rację aż tak dużych opóźnień to nie ma ale ogólnie to są opóźnienia.A pisanie raportów i tak nic nie da bo bez czytania idą do kosza, szkoda długopisów i czasu. NIE MA ŻADNEGO odzewu z firmy którą wszyscy dokładnie znamy. Na N43 jeżdżą trzy brygady(97,98,3) dołożenie jednej brygady NIEDASIĘ, dołożenie czasu do przelotu też NIEDASIĘ bo rozwali to takt. Ale można z tego zrobić BWL-ę na przykład z N13. :D

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 20 lut 2011, 17:30

gregory5576 pisze:A pisanie raportów i tak nic nie da bo bez czytania idą do kosza, szkoda długopisów i czasu. NIE MA ŻADNEGO odzewu z firmy którą wszyscy dokładnie znamy.
Przykład N46 sprzed ponad roku pokazuje, że pisanie raportów jednak prędzej czy później coś daje. Zresztą, gdyby te posty przenieść do wątku o liniach nocnych, też wyszłoby to na plus :)
gregory5576 pisze:Na N43 jeżdżą trzy brygady(97,98,3) dołożenie jednej brygady NIEDASIĘ, dołożenie czasu do przelotu też NIEDASIĘ bo rozwali to takt. Ale można z tego zrobić BWL-ę na przykład z N13. :D
Dołożenie brygady spowodowałoby kosmicznie długie postoje, co byłoby trochę bez sensu, chyba żeby N43 skierować na Młociny. Najlepszym - choć rewolucyjnym - rozwiązaniem byłoby uruchomienie weekendowego wzmocnienia w postaci nocnego tramwaju na trasie (Metro Młociny -) Nowe Bemowo - Centralny - Wiatraczna (- Gocławek). Da się nawet tak ułożyć rozkład, by wpasować się niemal idealnie pomiędzy odjazdy zarówno N43, jak i N24.
noidea

bartoni722
Posty: 12141
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 20 lut 2011, 18:03

Adam G. pisze:Dołożenie brygady spowodowałoby kosmicznie długie postoje, co byłoby trochę bez sensu, chyba żeby N43 skierować na Młociny
Bez przesady. Tam jest jak dobrze pamiętam 4 minuty postoju na Chomiczówce i 15 na Centralnym, więc jak by zrobić 15 minut na Chomiczówce i ~22 minuty na Centralu to aż takie złe by nie było.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 20 lut 2011, 21:08

bartoni722 pisze:Bez przesady. Tam jest jak dobrze pamiętam 4 minuty postoju na Chomiczówce i 15 na Centralnym, więc jak by zrobić 15 minut na Chomiczówce i ~22 minuty na Centralu to aż takie złe by nie było.
Pięć minut (0:20p, o 0:25).No ciężko się z Tobą nie zgodzić.
Adam G. pisze:Dołożenie brygady spowodowałoby kosmicznie długie postoje,
No i co z tego na N45 dało się to zrobić więc dlaczego nie na N43? :D

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 20 lut 2011, 21:43

Molo pisze:Wczoraj jechałem N43 obsługiwanym przez Klesczową, stawaliśmy na prawie wszystkich przystankach i na Centralnym byliśmy na -18 i oczywiscie już na przesiadkę nikt nie zdążył. Na Konarskiego przyjechał już na -10. Nie wiem czy to wina tylko tego kursu (0:10 z Konarskiego), kierowców z R-2 ale już 4 razy w ciagu dwóch miesięcy mam tego sytuację, że nie zdążam na Centralny.
Wczoraj w nocy leżał śnieg na ulicach, więc to się nie liczy :P (sam jechałem N42 opóźnionym znacznie poza weekendową normę).

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 20 lut 2011, 22:08

Solaris U10 pisze:Wczoraj w nocy leżał śnieg na ulicach, więc to się nie liczy :P (sam jechałem N42 opóźnionym znacznie poza weekendową normę).
A o której i jakim wozem jeśli pamiętasz? :D Tak tylko pytam

ODPOWIEDZ