Strona 4 z 5

: 25 mar 2010, 22:47
autor: marko80
Paweł D. pisze:
fraktal pisze:Na 180 jednak informacja pokrywa się ze stanem faktycznym, bo wszystkie kursy są niskopodłogowe. I od razu można zastosować nowy wzór rozkładu. :razz:
25 też ma nowy wzór rozkładu choć NP jest raz na dwie godziny.
marko80 pisze:A co Tobie nie spodobało sie w mojej wypowiedzi?
Jakoś ciężko doszukać się związku Twoich jesiennych domysłów z Wielkanocą.
Moj post miał zwiazek nie z wielkanocą a z ikarusami na W-Z. Oj widze ze Cie bardzo boli wycofanie aut z W-Ztki. :smile:

: 25 mar 2010, 23:00
autor: fraktal
Paweł D. pisze:25 też ma nowy wzór rozkładu choć NP jest raz na dwie godziny.
Linie tramwajowe to zupełnie inna bajka, bo tam wzór rozkładu zmodyfikowano wcześniej niż przy liniach autobusowych. Trzeba było podać przykład 150. Tam nie ma wszystkich kursów niskopodłogowych, a nowy wzór rozkładu - owszem zawisł na przystankach.

: 25 mar 2010, 23:05
autor: Paweł D.
fraktal pisze:
Paweł D. pisze:25 też ma nowy wzór rozkładu choć NP jest raz na dwie godziny.
Linie tramwajowe to zupełnie inna bajka, bo tam wzór rozkładu zmodyfikowano wcześniej niż przy liniach autobusowych. Trzeba było podać przykład 150. Tam nie ma wszystkich kursów niskopodłogowych, a nowy wzór rozkładu - owszem zawisł na przystankach.
Moment, moment. Linie tramwajowe mają rozkłady z busmana. Natomiast autobusy dostają wg nowego wzoru, bez względu czy jest 100% czy mniej niskiej podłogi. Tramwajowe rozkłady specjalne też są wg tego najnowszego wzoru autobusowego.

: 25 mar 2010, 23:09
autor: fraktal
Zapewne wiesz o co mi chodzi - o nowy sposób oznaczania kursów niskopodłogowych - przy liniach tramwajowych jak i autobusowych nie w pełni niskopodłogowych, ramka pozostaje.

: 25 mar 2010, 23:12
autor: Paweł D.
fraktal pisze:Zapewne wiesz o co mi chodzi - o nowy sposób oznaczania kursów niskopodłogowych - przy liniach tramwajowych jak i autobusowych nie w pełni niskopodłogowych, ramka pozostaje.
Tak, jest stosowny dopisek pod tabelką minutową. Jako legenda lub uwaga ogólna.

: 26 mar 2010, 10:10
autor: Kleszczu
BJ pisze:Marko, zamknij się.

Powstrzymaj się od takich uwag =;

: 26 mar 2010, 11:19
autor: ZaciszaniN
marko80 pisze:No trasa W-Z i tak bedzie ogladac jeszcze ikarusy: 527, 718,738,805 jeszcze chwila i zaroi sie tam od ikarusów. Na jesieni wszystkie podmiejskie z radzymina, marek pojada na bankowy. Uwazacie ze dadza tam tylko niską podłoge bo beda kursowac W-Ztka, nie sądze. Nie bedzie skad brac niskiej podłogi.
Jeśli chodzi o zmiany jesienne, to linie skręcające przy pl. Bankowym będą prawdopodobnie kierowane dotychczasowym pasem dla aut, wzdłuż krawędzi chodnika, więc wysokość podłogi nie będzie miała wtedy znaczenia.

: 26 mar 2010, 17:07
autor: dev
O co chodzi z tym przepisem PAT?

: 26 mar 2010, 20:45
autor: Websterek
Pas po którym śmigają na WZ autobusy i tramwaje.

: 27 mar 2010, 9:01
autor: bartoni722
Czy te ikarusy na 190 to będą czy nie? Czy na te brygady nie wyjadą solarisy??

: 27 mar 2010, 9:39
autor: reserved
A mnie najbardziej cieszy wzmocnienie 517. :-)

: 27 mar 2010, 9:40
autor: bartoni722
reserved pisze:A mnie najbardziej cieszy wzmocnienie 517. :-)
Mnie to cieszy 2361 na 170 :D

: 30 mar 2010, 16:11
autor: levar
Przegubowiec pisze:180 – 3 deskorolki z Kleszczowej oraz 6 dużych solarisów z Woronicza;
Nieprawda. Na 180 mogły być SU15. A tak szczerze mówiąc, to wystarczyłyby SU12 ;p.

Czy 3.04. też będą te same zasilenia?

: 30 mar 2010, 19:14
autor: kiermobilis
levar pisze:Czy 3.04. też będą te same zasilenia?
Tak jak w ostatni weekend

: 30 mar 2010, 20:03
autor: PiotrekP
ZTM pisze:1, 2 i 6 kwietnia nie wyjadą brygady obsługujące brygady „szkolne” oraz „efki” na: 168
WTF?