Co Ty za herezje opowiadasz, jaki gruntowny remont 9009?! Zwykły pic i dodanie kilku detali... cytując za przegubowcem "kosztowało nas to ok. 1400 zł". I nie był to wóz zabytkowy, lecz ucharakteryzowany wóz szkoleniowy, pełniący normalną służbę w MZA i tylko dzięki dobrej woli MZA nie został skasowany, lecz przekazany TMMB.vip6744 pisze:Delfino, był kiedyś w Warszawie już jeden zabytkowy przegub o numerze 9009. Miał przeprowadzany gruntowny remont w 2000 roku, a już w 2002 roku odstawiono go, ponieważ w trybie pilnym wymagał kolejnego gruntownego remontu, a że nie było pieniędzy na jego remont to sprzedano go do TMMB Bydgoszcz, gdzie wóz dosłownie gnił, teraz jest w Paterku, bo ściągnięto go tam w tym roku i sytuacja z nim nie jest wcale lepsza. Wątpię czy jest sens go wogóle remontować. Liczę na to, że kapitalny remont solówki 289 nie będzie takiej jakości jak 9009.
Na remont 289 zaś wydano już kilkadziesiąt tysięcy złotych, są to środki członków KMKM lub pochodzące od darczyńców.
Swoją drogą, może zamiast kręcić nosem i mądrzyć się w tym temacie, wolałbyś aktywnie wspomóc odbudowę 289 i utrzymanie innych zabytkowych autobusów?
Kontakt z klubem pod adresem
klub@kmkm.waw.pl
polecam i zapraszam