: 18 mar 2006, 22:12
Jedna z chełmskich ekstrówek niegdyś została skrócona do R-7 i zastąpiona 603 na dalszym odcinku... I jakby co teraz na R-9 nie ma żadnej, tamta była ostatnia...
młody pisze:zawdzięczamy kierownikowi oddzialu R7 Zarębię
dlatego, ze z kazdej zajezdni kierowca moze dojechac do centralnego zwykla linia nocna na koszt ZTM, a nie wlasnego oddzialu MZA/TWgregory5576 pisze:hafilip84, A dlczego nie dw.c
Sam Panu A.D. podsunąłem ten pomysł w czasach jak był szefem R-13. Natomiast nie wspomniałem mu o konieczności instalacji kas fiskalnych. Dużo czasu mu widac zajęło zorientowanie się w temacie....gregory5576 pisze: Na R-5 było wstępnie omawiane to z kierownictwem zakładu(ułożenie rozkładu na linię i e.c.t dało by się to wszystko dograć,ale jak zostało zauważone sprawy biletów tu się zrobił lekii problem ale nie nie do przeskoczenia)
I co z tego, że są? ja piszę o stanie faktycznym.Rozbieżności w wyjazdach spowodowane są tym że extra "czeka" na ostatni zjazd.Godzina wyjazdu ex z zakładu jest określona w rozkładzie
Jest to licencja na wykonywanie przewozów własnych (odpowiednik winiety). Zmiana jej statusu pociągnęłaby za sobą konkretne konsekwencje finansowe.Wszystkie potrzebne dokumenty wymienione przez ciebie na lini są.
Jeśli deklarujesz sie jako pracownik Redutowej, to dobrze wiesz o którym mówię.gregory5576 pisze: Witam kolegę "SZAMOTA". A o którym piszesz głównym czy ruchu
a dlaczego nie 80 km, czy 120 km, czy 60?Główmy kiero.tak układa extra żeby nie przekraczała 100 km ze wzgłędów finansowych.A że była potrzeba extra do LESZNA to ją przerobił(brak chęci utrzymywania dwóch extra powód jak wyżej)
Bardzo ladnie z ta trasą, tylko co z Truskawiem i Babicami (z tego co pamiętam jest w obsłudze tej ekstrówki)?Ja bym widział rozwiązanie tego problemu wnastępujący sposób: koszt kas fiskalnych pokryłyby gminy
resztę M.Z.A
A dowodem opłaty za przejazd byłby kwit z kasy (kontrola i sprzedaż to kierowca)
A jeśli chodzi o wyjazdy zakładu to tak to widzę:zabiera pracowników z zajezdni i jedzie np.przez BEMOWO(Powstańców śl.do Żeromskiego i od dawnego pks marymont bierze "obcych"i dalej przystanki:Łomianki-Czosnów-i e.c.t,e.c.t,aż do Nowego Dworu.
Teoretycznie powinno być nawet bez tego wiadomo, po których kierowców trzeba danego dnia podjechać, a po których nie. Przecież dyspozytor chyba wie, którzy pracownicy mają akurat wolne i może polecić ominięcie tych odcinków trasy (jeśli jest taka możliwość). No ale to tylko teoretycznie...jacek2357 pisze:a czy przypadkiem kierowcy w nocy nie dają znać na dyspozytornie czy jest potrzeba przyjechania tam i tu?
chyba musiałby pracować dodatkowy dyspozytor "extrówkowicz" aby tym sie zająć !! To jest nierealne tym bardziej, że nieraz na kilka godzin przed pracą wzywają kierowcę na zakład. Często kierowcy jeżdżą jednego dnia wspólnie osobowym do pracy a innego dnia autobusem. Codziennie dyspozytor musiałby na nowo tworzyć trasy dla extrówek.MZ pisze:Teoretycznie powinno być nawet bez tego wiadomo, po których kierowców trzeba danego dnia podjechać, a po których nie. Przecież dyspozytor chyba wie, którzy pracownicy mają akurat wolne i może polecić ominięcie tych odcinków trasy (jeśli jest taka możliwość). No ale to tylko teoretycznie...jacek2357 pisze:a czy przypadkiem kierowcy w nocy nie dają znać na dyspozytornie czy jest potrzeba przyjechania tam i tu?