Strona 4 z 9

: 15 lut 2011, 11:01
autor: BJ
MisiekK pisze:Za 8-12 lat wrócimy do dyskusji o KP.
Za 8-12 lat, jeśli ta ulica tyle dożyje, a nie posypie się wcześniej, będzie po prostu kolejna 'rewitalizacja'...

A wie ktoś może, czy są plany odnowy Miodowej?

: 15 lut 2011, 11:06
autor: MisiekK
BJ pisze:Za 8-12 lat, jeśli ta ulica tyle dożyje, a nie posypie się wcześniej, będzie po prostu kolejna 'rewitalizacja'...
Oczywiście, że się posypie - jestem tego więcej niż pewien. Tyle, że zostanie to rozwiązane doraźnie albo dokładając kamyczki albo lejąc asfalt.
BJ pisze:A wie ktoś może, czy są plany odnowy Miodowej?
Na razie żadnych konkretnych.

: 15 lut 2011, 12:34
autor: BJ
MisiekK pisze:Na razie żadnych konkretnych.
To niefajnie.
Mogliby chociaż wymienić asfalt w któryś weekend i latarnie...

: 15 lut 2011, 12:46
autor: MisiekK
BJ pisze:Mogliby chociaż wymienić asfalt w któryś weekend i latarnie...
Asfalt pewnie tak, a na latarnie bym nie liczył.

: 15 lut 2011, 13:23
autor: MeWa
MisiekK pisze:Obecny bruk tak samo tam pasuje.
mam odmienne zdanie. Według mnie jest estetyczne, a na pewno sto razy lepiej niż przed remontem. Nie jestem też zwolennikiem historycyzmu, więc nie mam tak ortodoksyjnego podejścia w tej kwestii.

: 15 lut 2011, 13:50
autor: MisiekK
MeWa pisze:mam odmienne zdanie. Według mnie jest estetyczne,
Zgadzam się. Estetycznie i nic więcej.
MeWa pisze:a na pewno sto razy lepiej niż przed remontem.
Bez porównania lepiej.
MeWa pisze:Nie jestem też zwolennikiem historycyzmu, więc nie mam tak ortodoksyjnego podejścia w tej kwestii.
Nikt nie mówi o podejściu ortodoksyjnym, ale akurat w tym przypadku ze względu na miejsce należało jak najwięcej pierwiastków historycznych zachować zamiast tworzyć nową jakość.

: 15 lut 2011, 13:56
autor: Bastian
MisiekK pisze:należało jak najwięcej pierwiastków historycznych zachować
Tramwaj... (-o< ;)

: 15 lut 2011, 14:49
autor: MisiekK
Bastian pisze:
MisiekK pisze:należało jak najwięcej pierwiastków historycznych zachować
Tramwaj... (-o< ;)
W tej kategorii o tym nie myślałem, ale w sumie tak - obecne Krakowskie najmocniej nawiązuje do wyglądu lat międzywojennych, stąd tramwaj jak najbardziej i to pod drutem.

: 15 lut 2011, 18:38
autor: Czotyk
Właściwie co to za głupota, że nic nie można wieszać? Przed wojną przecierz tak nie było. Trakcja normalnie wisiała.
A teraz zakładam, że ludzie z ratusza zaczęli myśleć i przywracamy tramwaje na KP:
A jak nie pozwolą rozwiesić trakcji to co? Wszystkie u-boty przerabiamy na hybrydy i na Krakowskie?

: 15 lut 2011, 18:40
autor: MisiekK
Czotyk pisze:Właściwie co to za głupota, że nic nie można wieszać?
Wytłumacz to Szanownej Miejskiej Pani Konserwator.

: 15 lut 2011, 18:41
autor: Czotyk
Chętnie, może jakiś kontakt? :>

: 15 lut 2011, 18:45
autor: MisiekK
Czotyk pisze:Chętnie, może jakiś kontakt? :>
http://bip.warszawa.pl/Menu_podmiotowe/ ... efault.htm

: 15 lut 2011, 18:57
autor: Czotyk
Kurdę, tylko żartowałem ale skoro już mam to coś wysmażę (niestrawnego i z cholesterolem) :twisted:
Zobaczymy, co/czy odpiszą ;-)

: 16 lut 2011, 7:23
autor: Glonojad
Przeczytaj sobie notkę biograficzną Pani Dyrektor, to Ci wiele rozjaśni.

W tramwaj na KP też nie wierzę - ten podsystem jest jak adoptowane dziecko obecnych władz miasta, które je z przyzwoitości karmią i odzieją, ale stawiają na inne, bardziej "własne".

: 23 lut 2011, 19:11
autor: Mong
Ja to bym tam zrobił tramwaj linowy (jak w San Francisco). Problem drutów znika, a na dodatek kolejna atrakcja turystyczna i to na skalę europejską (bo chyba nigdzie w Europie tego nie ma). Zrobiłbym trasę PL. ZAMKOWY - PL. TRZECH KRZYŻY (obrotnice na placach). Na zajezdnię też mam pomysł, powinna powstać gdzieś w okolicach Książęca x Rozbrat (może w miejsce siedziby SLD czy to tam jest :idea: bo mają się stamtąd wynieść). Wtedy kursy do zajezdni zabierałyby pasażerów no i mamy San Francisco! czyli tramwaj linowy na stromej Książęcej.

Ale to niestety tylko moje fajne wizje :roll: