Trasa tramwajowa na Gocław

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36653
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 25 wrz 2010, 14:11

floyd pisze:w przyszłości dojdą nowi pasażerowie z terenu zabudowanych działek.
Tylko że tam ostatecznie nie ma być zabudowy.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
floyd
Posty: 531
Rejestracja: 08 sty 2006, 19:09
Lokalizacja: saska kępa (międzynarodowa)
Kontakt:

Post autor: floyd » 25 wrz 2010, 14:22

Bastian pisze:
floyd pisze:w przyszłości dojdą nowi pasażerowie z terenu zabudowanych działek.
Tylko że tam ostatecznie nie ma być zabudowy.
Szkoda. Znakomity teren dla pożądanej architektury z utrzymaniem zieleni.
Hanoi, Pekin, Hong Kong, Polska: http://pl.youtube.com/65floyd65
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/

Zawodowo :)

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36653
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 25 wrz 2010, 14:35

Ale klin napowietrzający. Oczywiście były nań zakusy, podobnie jak - skuteczne niestety - na ten między Żwirki i Wigury a Wołoską, ale w tym przypadku sprawę udało się uciąć.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 25 wrz 2010, 17:43

Pomijajac cala durnowatosc idei klinow napowietrzajacych to co ten mialby niby napowietrzac?
Dw wschodni? Stadion? Port Praski?

Zostawianie takich wygonow prawie w centrum miasta w momencie kiedy osiedla blokow rozpierzchaja sie po jakis olesinach jest zaiste zajebiscie ekologicznym mysleniem.
Jeszcze rozumiem zeby to byl jakis park albo inny teren ogolnodostepny, ale 95% jak nie wiecej mieszkancow miasta z takich terenow nie ma mozliwosci korzystac.

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 25 wrz 2010, 19:59

Glonojad pisze:Zaraz - zaraz. Studium trasy takiej propozycji nie zawierało. To powinno być zbadane jako WARIANT w ramach analizy, a nie przyjęte a priori.
osa pisze:Może jest to nieprecyzyjnie napisane albo wdarły się jakieś skróty - jak zrozumiałem trambuspas ma być badany wariantowo a nie jako założenie a priori, do tego także odcinkowo, czyli np. od pętli Gocław do Afrykańskiej.
Czyli jednak zmienili projekt OPZ? Wcześniej widziałem i czytałem, że z góry założono, iż będzie PAT i nie ma ch..ja w wsi.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 wrz 2010, 21:14

TTA. PATem to od biedy są fragmenty W-Zki.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36653
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 25 wrz 2010, 21:37

humptyangel pisze:Czyli jednak zmienili projekt OPZ? Wcześniej widziałem i czytałem, że z góry założono, iż będzie PAT i nie ma ch..ja w wsi.
Dotarły do mnie dwie wersje tego samego dnia :neutral:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 wrz 2010, 21:58

Miejmy nadzieję, że BDiK bardziej boi się kłamać prasie, niż Wam.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 25 wrz 2010, 23:59

Glonojad pisze:I koniecznie zdolność trasy do ewakuacji wszystkich mieszkańców Gocławia w ciągu godziny. :p
Pisz co chcesz, ale to studium jest po to, aby pokazac ludziom na Goclawiu, ze "buduje" sie dla nich tramwaj. Na papierze. Pieniedzy na tramwaj na Goclaw nie ma, bo 2 linia wessie i ewentualnie proby jej przedluzenia (bo trzeba IRR centralnego odcinka poprawic).
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 26 wrz 2010, 11:24

tarantula01 pisze:
Glonojad pisze:I koniecznie zdolność trasy do ewakuacji wszystkich mieszkańców Gocławia w ciągu godziny. :p
Pisz co chcesz, ale to studium jest po to, aby pokazac ludziom na Goclawiu, ze "buduje" sie dla nich tramwaj. Na papierze. Pieniedzy na tramwaj na Goclaw nie ma, bo 2 linia wessie i ewentualnie proby jej przedluzenia (bo trzeba IRR centralnego odcinka poprawic).
Zanim przygotuje się wszystkie uzgodnienia, projekty i pokona/przekona wątpiących, linia tramwajowa na Gocław może się spokojnie załapać na nowy budżet unijny.
A z II linią metra jest tak, że rzeczywiście trzeba ją jak najszybciej przedłużać, bo będzie pusta. Chociaż w podetapach: 1) rondo Daszyńskiego-Górczewska (Księcia Janusza) 2) do Mor (stacja postojowa) 3) Dworzec Wileński-Targówek(Trocka), na Bródno to już rzeczywiście nie będzie za co, zresztą nie widzę potrzeby, jak będą 2 linie tramwajowe i miejmy nadzieję, że most Krasińskiego.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 26 wrz 2010, 18:27

Bastian pisze:
floyd pisze:w przyszłości dojdą nowi pasażerowie z terenu zabudowanych działek.
Tylko że tam ostatecznie nie ma być zabudowy.
Etam. Owszem, jakaś konkretna (szemrana...) transakcja upadła, ale to nie znaczy, że ogródki zostaną na wieki. Prędzej czy później wszystkie POD w środku miasta muszą zniknąć (oczywiście częściowo mogą zostać przekształcone w publiczną zieleń)...

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25373
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 wrz 2010, 19:05

osa pisze:Zanim przygotuje się wszystkie uzgodnienia, projekty i pokona/przekona wątpiących, linia tramwajowa na Gocław może się spokojnie załapać na nowy budżet unijny.
Licz na to. Warszawa na pewno wypadnie z najwyższego progu dofinansowania w perspektywie 2014-2020. Pytanie tylko brzmi czy sama, z aglomeracją, czy z całym województwem mazowieckim.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 wrz 2010, 21:13

pawcio pisze:
osa pisze:Zanim przygotuje się wszystkie uzgodnienia, projekty i pokona/przekona wątpiących, linia tramwajowa na Gocław może się spokojnie załapać na nowy budżet unijny.
Licz na to. Warszawa na pewno wypadnie z najwyższego progu dofinansowania w perspektywie 2014-2020. Pytanie tylko brzmi czy sama, z aglomeracją, czy z całym województwem mazowieckim.
Fundusz spójności do EFRR ani EFS. Warszawa wypadnie z RPO, wypadnie z kapitałów ludzkich i innych takich, ale POIiŚ II na pewno będzie dla niej dostępny.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25373
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 wrz 2010, 21:18

Zobaczymy jeszcze, co z funduszami zrobią. Ale jeżeli by Warszawa wypadła z Mazowsza samodzielnie, to niewiele środków by dla niej zostało, niewiele.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 wrz 2010, 21:24

Akurat trasy tramwajowe i metro buduje się z tych środków, które dla niej otwarte będą. Powtarzam, kwalifikowalność beneficjenta wynika z zasad źródeł po stronie europejskiej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ