: 25 wrz 2010, 14:11
Tylko że tam ostatecznie nie ma być zabudowy.floyd pisze:w przyszłości dojdą nowi pasażerowie z terenu zabudowanych działek.
Tylko że tam ostatecznie nie ma być zabudowy.floyd pisze:w przyszłości dojdą nowi pasażerowie z terenu zabudowanych działek.
Szkoda. Znakomity teren dla pożądanej architektury z utrzymaniem zieleni.Bastian pisze:Tylko że tam ostatecznie nie ma być zabudowy.floyd pisze:w przyszłości dojdą nowi pasażerowie z terenu zabudowanych działek.
Glonojad pisze:Zaraz - zaraz. Studium trasy takiej propozycji nie zawierało. To powinno być zbadane jako WARIANT w ramach analizy, a nie przyjęte a priori.
Czyli jednak zmienili projekt OPZ? Wcześniej widziałem i czytałem, że z góry założono, iż będzie PAT i nie ma ch..ja w wsi.osa pisze:Może jest to nieprecyzyjnie napisane albo wdarły się jakieś skróty - jak zrozumiałem trambuspas ma być badany wariantowo a nie jako założenie a priori, do tego także odcinkowo, czyli np. od pętli Gocław do Afrykańskiej.
Dotarły do mnie dwie wersje tego samego dniahumptyangel pisze:Czyli jednak zmienili projekt OPZ? Wcześniej widziałem i czytałem, że z góry założono, iż będzie PAT i nie ma ch..ja w wsi.
Pisz co chcesz, ale to studium jest po to, aby pokazac ludziom na Goclawiu, ze "buduje" sie dla nich tramwaj. Na papierze. Pieniedzy na tramwaj na Goclaw nie ma, bo 2 linia wessie i ewentualnie proby jej przedluzenia (bo trzeba IRR centralnego odcinka poprawic).Glonojad pisze:I koniecznie zdolność trasy do ewakuacji wszystkich mieszkańców Gocławia w ciągu godziny.
Zanim przygotuje się wszystkie uzgodnienia, projekty i pokona/przekona wątpiących, linia tramwajowa na Gocław może się spokojnie załapać na nowy budżet unijny.tarantula01 pisze:Pisz co chcesz, ale to studium jest po to, aby pokazac ludziom na Goclawiu, ze "buduje" sie dla nich tramwaj. Na papierze. Pieniedzy na tramwaj na Goclaw nie ma, bo 2 linia wessie i ewentualnie proby jej przedluzenia (bo trzeba IRR centralnego odcinka poprawic).Glonojad pisze:I koniecznie zdolność trasy do ewakuacji wszystkich mieszkańców Gocławia w ciągu godziny.
Etam. Owszem, jakaś konkretna (szemrana...) transakcja upadła, ale to nie znaczy, że ogródki zostaną na wieki. Prędzej czy później wszystkie POD w środku miasta muszą zniknąć (oczywiście częściowo mogą zostać przekształcone w publiczną zieleń)...Bastian pisze:Tylko że tam ostatecznie nie ma być zabudowy.floyd pisze:w przyszłości dojdą nowi pasażerowie z terenu zabudowanych działek.
Licz na to. Warszawa na pewno wypadnie z najwyższego progu dofinansowania w perspektywie 2014-2020. Pytanie tylko brzmi czy sama, z aglomeracją, czy z całym województwem mazowieckim.osa pisze:Zanim przygotuje się wszystkie uzgodnienia, projekty i pokona/przekona wątpiących, linia tramwajowa na Gocław może się spokojnie załapać na nowy budżet unijny.
Fundusz spójności do EFRR ani EFS. Warszawa wypadnie z RPO, wypadnie z kapitałów ludzkich i innych takich, ale POIiŚ II na pewno będzie dla niej dostępny.pawcio pisze:Licz na to. Warszawa na pewno wypadnie z najwyższego progu dofinansowania w perspektywie 2014-2020. Pytanie tylko brzmi czy sama, z aglomeracją, czy z całym województwem mazowieckim.osa pisze:Zanim przygotuje się wszystkie uzgodnienia, projekty i pokona/przekona wątpiących, linia tramwajowa na Gocław może się spokojnie załapać na nowy budżet unijny.