Strona 4 z 26

: 25 wrz 2010, 14:11
autor: Bastian
floyd pisze:w przyszłości dojdą nowi pasażerowie z terenu zabudowanych działek.
Tylko że tam ostatecznie nie ma być zabudowy.

: 25 wrz 2010, 14:22
autor: floyd
Bastian pisze:
floyd pisze:w przyszłości dojdą nowi pasażerowie z terenu zabudowanych działek.
Tylko że tam ostatecznie nie ma być zabudowy.
Szkoda. Znakomity teren dla pożądanej architektury z utrzymaniem zieleni.

: 25 wrz 2010, 14:35
autor: Bastian
Ale klin napowietrzający. Oczywiście były nań zakusy, podobnie jak - skuteczne niestety - na ten między Żwirki i Wigury a Wołoską, ale w tym przypadku sprawę udało się uciąć.

: 25 wrz 2010, 17:43
autor: ness
Pomijajac cala durnowatosc idei klinow napowietrzajacych to co ten mialby niby napowietrzac?
Dw wschodni? Stadion? Port Praski?

Zostawianie takich wygonow prawie w centrum miasta w momencie kiedy osiedla blokow rozpierzchaja sie po jakis olesinach jest zaiste zajebiscie ekologicznym mysleniem.
Jeszcze rozumiem zeby to byl jakis park albo inny teren ogolnodostepny, ale 95% jak nie wiecej mieszkancow miasta z takich terenow nie ma mozliwosci korzystac.

: 25 wrz 2010, 19:59
autor: humptyangel
Glonojad pisze:Zaraz - zaraz. Studium trasy takiej propozycji nie zawierało. To powinno być zbadane jako WARIANT w ramach analizy, a nie przyjęte a priori.
osa pisze:Może jest to nieprecyzyjnie napisane albo wdarły się jakieś skróty - jak zrozumiałem trambuspas ma być badany wariantowo a nie jako założenie a priori, do tego także odcinkowo, czyli np. od pętli Gocław do Afrykańskiej.
Czyli jednak zmienili projekt OPZ? Wcześniej widziałem i czytałem, że z góry założono, iż będzie PAT i nie ma ch..ja w wsi.

: 25 wrz 2010, 21:14
autor: Glonojad
TTA. PATem to od biedy są fragmenty W-Zki.

: 25 wrz 2010, 21:37
autor: Bastian
humptyangel pisze:Czyli jednak zmienili projekt OPZ? Wcześniej widziałem i czytałem, że z góry założono, iż będzie PAT i nie ma ch..ja w wsi.
Dotarły do mnie dwie wersje tego samego dnia :neutral:

: 25 wrz 2010, 21:58
autor: Glonojad
Miejmy nadzieję, że BDiK bardziej boi się kłamać prasie, niż Wam.

: 25 wrz 2010, 23:59
autor: tarantula01
Glonojad pisze:I koniecznie zdolność trasy do ewakuacji wszystkich mieszkańców Gocławia w ciągu godziny. :p
Pisz co chcesz, ale to studium jest po to, aby pokazac ludziom na Goclawiu, ze "buduje" sie dla nich tramwaj. Na papierze. Pieniedzy na tramwaj na Goclaw nie ma, bo 2 linia wessie i ewentualnie proby jej przedluzenia (bo trzeba IRR centralnego odcinka poprawic).

: 26 wrz 2010, 11:24
autor: osa
tarantula01 pisze:
Glonojad pisze:I koniecznie zdolność trasy do ewakuacji wszystkich mieszkańców Gocławia w ciągu godziny. :p
Pisz co chcesz, ale to studium jest po to, aby pokazac ludziom na Goclawiu, ze "buduje" sie dla nich tramwaj. Na papierze. Pieniedzy na tramwaj na Goclaw nie ma, bo 2 linia wessie i ewentualnie proby jej przedluzenia (bo trzeba IRR centralnego odcinka poprawic).
Zanim przygotuje się wszystkie uzgodnienia, projekty i pokona/przekona wątpiących, linia tramwajowa na Gocław może się spokojnie załapać na nowy budżet unijny.
A z II linią metra jest tak, że rzeczywiście trzeba ją jak najszybciej przedłużać, bo będzie pusta. Chociaż w podetapach: 1) rondo Daszyńskiego-Górczewska (Księcia Janusza) 2) do Mor (stacja postojowa) 3) Dworzec Wileński-Targówek(Trocka), na Bródno to już rzeczywiście nie będzie za co, zresztą nie widzę potrzeby, jak będą 2 linie tramwajowe i miejmy nadzieję, że most Krasińskiego.

: 26 wrz 2010, 18:27
autor: MichalJ
Bastian pisze:
floyd pisze:w przyszłości dojdą nowi pasażerowie z terenu zabudowanych działek.
Tylko że tam ostatecznie nie ma być zabudowy.
Etam. Owszem, jakaś konkretna (szemrana...) transakcja upadła, ale to nie znaczy, że ogródki zostaną na wieki. Prędzej czy później wszystkie POD w środku miasta muszą zniknąć (oczywiście częściowo mogą zostać przekształcone w publiczną zieleń)...

: 26 wrz 2010, 19:05
autor: pawcio
osa pisze:Zanim przygotuje się wszystkie uzgodnienia, projekty i pokona/przekona wątpiących, linia tramwajowa na Gocław może się spokojnie załapać na nowy budżet unijny.
Licz na to. Warszawa na pewno wypadnie z najwyższego progu dofinansowania w perspektywie 2014-2020. Pytanie tylko brzmi czy sama, z aglomeracją, czy z całym województwem mazowieckim.

: 26 wrz 2010, 21:13
autor: Glonojad
pawcio pisze:
osa pisze:Zanim przygotuje się wszystkie uzgodnienia, projekty i pokona/przekona wątpiących, linia tramwajowa na Gocław może się spokojnie załapać na nowy budżet unijny.
Licz na to. Warszawa na pewno wypadnie z najwyższego progu dofinansowania w perspektywie 2014-2020. Pytanie tylko brzmi czy sama, z aglomeracją, czy z całym województwem mazowieckim.
Fundusz spójności do EFRR ani EFS. Warszawa wypadnie z RPO, wypadnie z kapitałów ludzkich i innych takich, ale POIiŚ II na pewno będzie dla niej dostępny.

: 26 wrz 2010, 21:18
autor: pawcio
Zobaczymy jeszcze, co z funduszami zrobią. Ale jeżeli by Warszawa wypadła z Mazowsza samodzielnie, to niewiele środków by dla niej zostało, niewiele.

: 26 wrz 2010, 21:24
autor: Glonojad
Akurat trasy tramwajowe i metro buduje się z tych środków, które dla niej otwarte będą. Powtarzam, kwalifikowalność beneficjenta wynika z zasad źródeł po stronie europejskiej.