Strona 4 z 13
Wiązowna i okolice
: 29 kwie 2020, 23:25
autor: man1956
Zmiany na 702, 720, 722, 730 od piątku, a na stronie ZTM rozkładów brak. Na 161 zmiana od jutra, nowego rozkładu też nie ma...
Wiązowna i okolice
: 30 kwie 2020, 1:48
autor: bartoni722
Weszło. 89 minut max przelot dla 702, 14 kursów w DP i 10 kursów w DS. 722 14 i 7.
Wiązowna i okolice
: 30 kwie 2020, 2:04
autor: Krzysiek_S
Plus 3 kursy skrócone z Otwock Orla na 702 czyli do Wiatracznej tyle samo co teraz.
Wiązowna i okolice
: 01 maja 2020, 3:06
autor: Andrzej
Czy była linia, która miała dłuższy czas przejazdu w historii komunikacji warszawskiej niż obecne 702?
Wiązowna i okolice
: 01 maja 2020, 3:48
autor: bartoni722
Andrzej pisze: ↑01 maja 2020, 3:06
Czy była linia, która miała dłuższy czas przejazdu w historii komunikacji warszawskiej niż obecne 702?
71
PKP SŁUŻEWIEC – Marynarska – Wołoska – św. Andrzeja Boboli – Rakowiecka – al. Niepodległości – al. Jana Pawła II – Słomińskiego – most Gdański – Starzyńskiego – rondo Starzyńskiego – Starzyńskiego – rondo Żaba – 11 Listopada – Targowa – plac Wileński – Targowa – Zamoyskiego – al. Zieleniecka – rondo Waszyngtona – al. Poniatowskiego – most Poniatowskiego – al. 3 Maja – Aleje Jerozolimskie – pl. Zawiszy – Grójecka – pl. Narutowicza – Grójecka – Banacha – BANACHA
94 minuty w szczycie, sierpień 2019 przy okazji remontów na Bródnie.
Wiązowna i okolice
: 02 maja 2020, 20:45
autor: Andrzej
A wiadomo czemu w Sulejówku przestają kursować L47 i L48? Chodzi o pieniądze, czy są jakieś inne powody?
Wiązowna i okolice
: 02 maja 2020, 21:21
autor: Robert 514
Za dużo firmy chciały. Za mało środków zaplanował ZTM
Wiązowna i okolice
: 08 maja 2020, 22:17
autor: zxcvbnm
I co teraz zamierza ZTM zrobić? Olać to? Czy jednak powtórzyć przetarg?
Wiązowna i okolice
: 08 maja 2020, 22:20
autor: ashir
L20 i L22 są zawieszone do 31 sierpnia, a L47 i L48 do 31 maja. Później wrócą, jeśli uda się podpisać nowe umowy.
Wiązowna i okolice
: 09 maja 2020, 12:35
autor: marcus
Na pewno wszyscy operatorzy nagle stwierdzą, że im koszty spadły
tak to się kończy, jak się chciało mieć Bizancjum za grosze. Odzyskać pasażerów będzie już dużo trudniej.
Wiązowna i okolice
: 09 maja 2020, 12:45
autor: ashir
Jestem podobnego zdania, a system linii lokalnych coraz bardziej się sypie.
Wiązowna i okolice
: 09 maja 2020, 22:00
autor: Dantte
Chyba jest duża różnica w cenach między tym co teraz chcą przewoźnicy a co było na początku, nie?
Wiecie może, jakie jest porównanie tego z cenami za "zwykłych" warszawskich ajentów? Bo może te specjalne umowy z tymi przewoźnikami to gra niewarta świeczki?
Wiązowna i okolice
: 09 maja 2020, 22:17
autor: ashir
Dlatego od grudnia 2021 mają obowiązywać 2 pakiety (Północ i Południe) po 50 brygad na okres 8 lat, ale czy w obecnej sytuacji jest to aktualne to nie wiem.
Wiązowna i okolice
: 09 maja 2020, 22:28
autor: michael112
ashir pisze: ↑09 maja 2020, 22:17
Dlatego od grudnia 2021 mają obowiązywać 2 pakiety (Północ i Południe) po 50 brygad na okres 8 lat, ale czy w obecnej sytuacji jest to aktualne to nie wiem.
Ciekawe, dlaczego tak późno? O przetargu na L-ki spekulowało się już od dawna...
Wiązowna i okolice
: 09 maja 2020, 22:34
autor: fik
Dantte pisze: ↑09 maja 2020, 22:00
Chyba jest duża różnica w cenach między tym co teraz chcą przewoźnicy a co było na początku, nie?
Wiecie może, jakie jest porównanie tego z cenami za "zwykłych" warszawskich ajentów? Bo może te specjalne umowy z tymi przewoźnikami to gra niewarta świeczki?
To miało sens, jak wymagania taborowe były dużo mniejsze, przez co można było oszczędzić. Teraz to naprawdę nie rozumiem, czym organizacyjnie się to różni od zwykłych siedemset.