Strona 4 z 160

: 16 kwie 2011, 16:23
autor: Michi
BJ pisze:
bartoni722 pisze:a ile nowych SU18 jeździ do Ursusa?
187, 401, 517, nowe Scanie na 191 - mało?
Napisal nowych.
187 raczej sztywniaki jezdza.
401 tu sie zgodze.
517 no tutaj roznie, ale niech bedzie
191 scanie? jak cala obsluga przeszla na R-11?

: 16 kwie 2011, 16:26
autor: bartoni722
187? Chyba żartujesz. Tam jeżdżą głównie SU15, czasem na 1 brygadzie pojawi się osiemnastka.
A co do 401 i 517, nadal to są linie, na których Ikarus to pewnik, więc komfort jest niski. Zresztą popatrz - ile Ikarusów podjeżdża codziennie na ZP Kleszczowa, a ile na ZP Targówek Ratusz.

: 16 kwie 2011, 18:52
autor: Szymon
bartoni722 pisze:Zresztą popatrz - ile Ikarusów podjeżdża codziennie na ZP Kleszczowa, a ile na ZP Targówek Ratusz.
Odwrócę kota ogonem... Ile MANów podjeżdża na ZP Białołęka-Ratusz, a ile na ZP Ciepłownia Wola :> To jest MEGA różnica.
Dlatego ja nadal uważam, że pod względem taborowym część Warszawy na zachód od centrum miasta jest o bardziej poszkodowana niż np. Tarchomin czy Bródno. Nie mówię o różnych Mobilisach, PKSie czy ITSie bo chyba obecnie dyskutujemy o tym, jak przydzielany jest nowy tabor do zajezdni MZA...

: 16 kwie 2011, 22:40
autor: Desert
MZA gówno obchodzi że któraś dzielnica płacze, oni rozdysponują wozy według własnego założenia.

: 16 kwie 2011, 22:41
autor: Szeregowy_Równoległy
Desert pisze:MZA gówno obchodzi że któraś dzielnica płacze, oni rozdysponują wozy według własnego założenia.
Dlatego Radutowa obsrywa się z przegubami, Kleszczowa obsrywa się ze wszystkim, a Stalowa i Woronicza wystawiają przeguby w miejsce solówek bo mają przegubów nadmiar. Te MZA to jakieś państwo w państwie i nikt nie ma na nich żadnego wpływu?

: 16 kwie 2011, 22:53
autor: Robert 514
#5202
#5203
#5300
#5301
#5303
#5305
#5400
#5401
#5541
#5741
#5768
na Kleszczową pójdą sobie....
I kleszczowa je sobie zajeździ... ehh

: 16 kwie 2011, 23:06
autor: bartoni722
Z mojego miłośniczego punktu widzenia to fajnie, ale niewiem czy pasażerowie Włoch i Ursusa się ucieszą. :P

: 16 kwie 2011, 23:29
autor: Desert
Akurat z Woronicza to wyjątek bo dobrze wiesz co się działo z ich obsralisami i innymi wozami że sami nie mieli co wystawiać.
Stalowa podobnie.
Wszędzie jest źle i póki nie przyjdą następne wozy a te tłumoki nie będą kasować starych na potęge to tak będzie.

: 16 kwie 2011, 23:36
autor: Gontar
Robert 514 pisze:na Kleszczową pójdą sobie....
Już te plotki krążą od połowy roku. R10 musi mieć co wystawić na noc, i na wysokie brygady... Może na to ostatnie nie koniecznie, ale noc - tak!

: 16 kwie 2011, 23:40
autor: SG
Desert pisze:obsralisami
Chyba pisząc to nie masz na myśli "autobusu" ? :-s
Bynajmniej ja nie znam takowej marki.

: 16 kwie 2011, 23:49
autor: Desert
A ja znam.
Eot.

: 16 kwie 2011, 23:57
autor: Szeregowy_Równoległy
W kwestii rozdysponowania niekoniecznie EOT. Na Woronicza jest nadmiar SU18? Jest. Na Stalowej jest nadmiar MANów? Jest. A Kleszczowa i Redutowa mają problem z wyjściem z planem? Mają. Co MZA z tym robią? Nic. Zaklinasz rzeczywistość?

: 17 kwie 2011, 0:09
autor: Desert
Szeregowy_Równoległy pisze:Na Woronicza jest nadmiar SU18? Jest.
Teraz jest, znowu się zrobi cieplej i zdechną.
Szeregowy_Równoległy pisze:Na Stalowej jest nadmiar MANów? Jest.
No jakiś czas temu to nie było.
Szeregowy_Równoległy pisze:Redutowa
Ostatnio puszcza przeguby za solówki.
Szeregowy_Równoległy pisze:Kleszczowa
Odwieczny problem.

: 17 kwie 2011, 0:31
autor: primoż
Desert pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:Kleszczowa
Odwieczny problem.
Jeśli to jest odwieczny problem, to może czas coś z tym zrobić?

: 17 kwie 2011, 0:38
autor: grzegorz
Dopóki nie będą mieli na Kleszczowej jak obsługiwać osiemnastometrowców problem (zapewne) się nie zechce się rozwiązać.