Strona 4 z 16

: 29 mar 2011, 17:19
autor: Szeregowy_Równoległy
Z drugiej strony rozkłady chyba powinny zakładać, że autobus jedzie z prędkością przepisową, czyli najwyżej 50km/h? Jeśli 708 wymaga szybszej jazdy, to coś nie tak jest z rozkładem a nie z wozami.

: 29 mar 2011, 18:42
autor: MichalJ
W nocy można jechać 60. Na niektórych ulicach także w dzień. Szybciej to już tylko za miastem - ale niektóre 7xx mogłyby z tego korzystać.

: 29 mar 2011, 20:08
autor: Maciek
duchu_708 pisze:R-5 :arrow: Metro Młociny ± 10km
Aż tyle? :shock:
Zdziwiło mnie też, że porównywalnie do stalowej.
Szymon pisze:Na szczęście tak, jak to gdzieś* zostało napisane, na 189 do samego końca będą jeździły Ikarusy :cwaniak:
Tak jak i na 523 :(

: 29 mar 2011, 20:10
autor: bartoni722
ZaciszaniN pisze: 103 - "Redutowa" wchodzi pięcioma wtyczkami - czterema całkami i dodatkiem (tylko 1 kwietnia!, następnie brygady przechodzą na Z-3)
Jest jakieś wskazanie na to, że to mają być niskopodłogowce? Miło by było w końcu tam IK280 uświadczyć. :)

: 29 mar 2011, 20:56
autor: Paweł D.
bartoni722 pisze:Miło by było w końcu tam IK280 uświadczyć. :)
Pomijając kwestie dostępności dla pasażerów, to czy przegub technicznie nadaje się na tą linię?

: 29 mar 2011, 20:58
autor: JacekM
Jest parę takich "superwygodnych" skrętów typu Powązkowska -> Tatarska, Kasprowicza -> Podczaszyńskiego... Ale czego się nie robiło :D

: 29 mar 2011, 21:22
autor: ashir
bartoni722 pisze:
ZaciszaniN pisze: 103 - "Redutowa" wchodzi pięcioma wtyczkami - czterema całkami i dodatkiem (tylko 1 kwietnia!, następnie brygady przechodzą na Z-3)
Jest jakieś wskazanie na to, że to mają być niskopodłogowce? Miło by było w końcu tam IK280 uświadczyć. :)
Wtyczki będą na solówki, z powodu ciasnych skrętów w szczególności w rejonie Dw. Zachodniego (Tunelowa). Gdyby nie te przeszkody, nie byłoby wtyczek, a puszczonoby wielkopojemne wozy.

: 29 mar 2011, 21:33
autor: desert_eag
A skąd te informacje? 103 to linia typowo na solo przecie. Sprawdza się to idealnie.

: 29 mar 2011, 21:39
autor: ZaciszaniN
bartoni722 pisze:Jest jakieś wskazanie na to, że to mają być niskopodłogowce? Miło by było w końcu tam IK280 uświadczyć. :)
Mają być wozy krótkie.

: 29 mar 2011, 21:42
autor: ashir
desert_eag pisze:A skąd te informacje? 103 to linia typowo na solo przecie. Sprawdza się to idealnie.
No i będą przecież wtyczki na solówkach. A informację ZTM podawał w piątek na facebooku.

: 29 mar 2011, 21:56
autor: gregory5576
Zarząd Transportu Miejskiego
Pomiary rzeczywiście pokazały, że zasadne byłoby skierowanie na linię autobusów 15-metrowych. Okazuje się jednak, że nie mogą one bezpiecznie kursować na tej linii ze względu na parametry np. "zawrotki" przy Dworcu Zachodnim. Istnieje tam też problem z parkującymi samochodami. Rozwiązaniem, przynajmniej częściowym tego problemu będą "wtyczki", które skierujemy na tę linię. Ale stanie się to dopiero w maju, po zakończeniu remontu torów na Niepodległości. W czasie remontu wozy te musimy skierować do obsługi "Zetki". Gdy przybędzie autobusów w Warszawie na stałe, będziemy chcieli zwiększyć na stałe częstotliwość kursowania "stotrójki".

To jest odpowiedź.

: 29 mar 2011, 22:14
autor: reserved
MichalJ pisze:W nocy można jechać 60. Na niektórych ulicach także w dzień. Szybciej to już tylko za miastem - ale niektóre 7xx mogłyby z tego korzystać.
Z tego co wiem to autobusy zawsze muszą jechać 50.

: 29 mar 2011, 22:33
autor: JacekM
reserved pisze:Z tego co wiem to autobusy zawsze muszą jechać 50.
I co, jeździć tak w kółko? A przestrzeganie sygnalizacji świetlnych? :shock: :chodu:

: 29 mar 2011, 22:36
autor: Szeregowy_Równoległy
Czemu w kółko? Ruch jednostajny prostoliniowy :D

: 29 mar 2011, 23:03
autor: Pawel_
Domasq12 pisze:Dziwne, jak codziennie widzę tą linię to wysypują się z niej tłumy.
Wzmocnienie nic nie da. Ta linia 'tak ma'. ;]