Co zostanie po zS2

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 lip 2011, 13:05

To jeszcze rozwiąż ten problem z 26 oraz zasilanym na święta 25. I dodatkami popołudniowymi, które niby kursują 4,5 godziny, ale z dojazdami i OC wykraczają już ponad 6 godzin.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 25 lip 2011, 13:14

Ale o co chodzi? SWL nie są niezgodne z żadną ustawą.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7686
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 25 lip 2011, 13:20

pawcio pisze:Jeżeli na Banacha czy Annopolu masz peron na dwa składy, to trzeciego nie ustawisz. Przecież nie wypuścisz pasażerów na tłuczeń na łuku.
Na Banacha to normalne i widywane przeze mnie regularnie jak podjeżdża 3 skład na 1.

Natomiast pomysł ze skróceniami do Narutowicza dla 1 nie jest zły - generalnie nie ma znaczenia czy będzie kończyć na Banacha czy Narutowicza - wielkich okładów ta linia na tym odcinku nie ma. A brygady jeżdżące na Żerań Wschodni mogłyby mieć Narutowicza jako drugi kraniec?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 lip 2011, 13:23

MisiekK pisze:Na Banacha to normalne i widywane przeze mnie regularnie jak podjeżdża 3 skład na 1.
Rozkładowo tak być nie powinno. Albo jeden przyspieszył, albo drugi opóźnił.
MisiekK pisze:Natomiast pomysł ze skróceniami do Narutowicza dla 1 nie jest zły. W zasadzie wszystkie brygady jeżdżące na Żerań Wschodni mogłyby mieć Narutowicza jako drugi kraniec.
Niedługo nie będzie kursów na Żerań. I co wtedy?
MichalJ pisze:Ale o co chodzi? SWL nie są niezgodne z żadną ustawą.
Pewnie, że tak. Jeżeli są dobrze zbudowane.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7686
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 25 lip 2011, 13:32

pawcio pisze:Rozkładowo tak być nie powinno. Albo jeden przyspieszył, albo drugi opóźnił.
Brygady zjeżdżające od Banacha zawsze zajeżdżają na 3.
pawcio pisze:Niedługo nie będzie kursów na Żerań. I co wtedy?
Generalnie skrócić 1 na Naruta? Jak pisałem - wielkich okładów ta linia na odcinku Banacha - Narutowicza nie ma.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 lip 2011, 13:39

Ja tam bym też nie protestował. Szczególnie, że na Naruciaku jest osobny przystanek dla wysiadających i możliwość stawania na trzeciego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7686
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 25 lip 2011, 13:47

pawcio pisze:Ja tam bym też nie protestował. Szczególnie, że na Naruciaku jest osobny przystanek dla wysiadających i możliwość stawania na trzeciego.
I burmistrz Ochoty przestanie kwękać, że pętla niepotrzebna.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Georg
Posty: 6018
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 25 lip 2011, 13:49

A podział na 2 skoordynowane linie:
1 Banacha - Annopol, druga w szczycie Pl.Narutowicza - Żerań?
Bo na Bitwy jednak trochę pasażerów wsiada w 1. W końcu jest to jedyna linia skręcająca na Pl.Zawiszy w lewo (oczywiście jest też możliwość przesiadki na OCHOTA - RATUSZ ale widząc krwawe walki o zachowanie 521 raczej nie jest to opcja lubiana przez pasażerów).

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 lip 2011, 15:50

Aha, z pewnością podział na dwie linie (=dwa rozkłady -> jazda w stadach bo różnie na spóźnienia pdatne), bez wspólnego przystanku na placu Narutowicza, ze skróceniem "penetracji" na Ochocie jeszcze bardziej z pewnością poprawi jej wykorzystanie. #-o

Pomysł ze skróceniem całego 1 do Naruciaka natomiast nie jest zły - jest koszmarny.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Georg
Posty: 6018
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 25 lip 2011, 15:52

Masz lepszy?

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7686
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 25 lip 2011, 15:52

Glonojad pisze:Pomysł ze skróceniem całego 1 do Naruciaka natomiast nie jest zły - jest koszmarny.
Bo? Rozwiń swoją myśl.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 lip 2011, 15:56

Georg pisze:Masz lepszy?
Tak, zostawić tak, jak jest. Ewentualnie osłabić w szczycie do co 5, o ile uda się gdzieś znaleźć pętlę dla krótszego 41 tudzież 41 po trasie 16 do Woronicza (16 out). Docelowo oczywiście 1 trzeba przedłużyć - do Zachodniego, Szczęśliwic czy (najtaniej) PKP Rakowiec.

Przydałoby się także, zwłaszcza poza szczytem, zsynchronizowanie 1 z 9 - tak, by przesiadka z 9 na 1 w stronę Woli tudzież z 1 na 9 w stronę Okęcia trwała możliwie krótko (+ informacja dla pasażerów).
Rozwiń swoją myśl.
Skracaniem się linii nie ratuje, skracaniem się linie wygasza. Twierdzę, że 1 na Zawiszy wjeżdża z Ochoty dużo lepiej zapełniona, niż 35 wyjeżdża z Bitwy Warszawskiej 1920 r. Czy to znaczy, że trzeba linię z Nowowiejskiej w ogóle wycofać z Okęcia? Bynajmniej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7686
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 25 lip 2011, 16:01

Glonojad pisze:Skracaniem się linii nie ratuje, skracaniem się linie wygasza. Twierdzę, że 1 na Zawiszy wjeżdża z Ochoty dużo lepiej zapełniona, niż 35 wyjeżdża z Bitwy Warszawskiej 1920 r. Czy to znaczy, że trzeba linię z Nowowiejskiej w ogóle wycofać z Okęcia? Bynajmniej.
I tak i nie. Linia 1 tak naprawdę zapełnia się od Zawiszy, stąd skrócenie nie byłoby drastycznie tragiczne, a dałoby szansę na dopełnienie 35. Dobra - wchodzimy w OT Zaraz będę musiał tu sprzątać :)
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 lip 2011, 16:02

Można też wywalić 35 na Banacha a wydłużyć wybrane kursy 1 :p

To oczywiście głupi pomysł.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 25 lip 2011, 19:39

pawcio pisze:Przecież nie wypuścisz pasażerów na tłuczeń na łuku.
No tak, bo nie da się położyć kilku płyt betonowych.

A tłuczeń na łuku? Mało to razy trzeba było tak wysiadać? Kilka razy w tygodniu się zdarzało jak podjeżdżałem na Banacha na zajęcia. Czasem też z "czwartego" tramwaju, na trawę.

Teoria a praktyka.
ŁK

ODPOWIEDZ