Strona 4 z 9

: 25 lip 2011, 13:05
autor: pawcio
To jeszcze rozwiąż ten problem z 26 oraz zasilanym na święta 25. I dodatkami popołudniowymi, które niby kursują 4,5 godziny, ale z dojazdami i OC wykraczają już ponad 6 godzin.

: 25 lip 2011, 13:14
autor: MichalJ
Ale o co chodzi? SWL nie są niezgodne z żadną ustawą.

: 25 lip 2011, 13:20
autor: MisiekK
pawcio pisze:Jeżeli na Banacha czy Annopolu masz peron na dwa składy, to trzeciego nie ustawisz. Przecież nie wypuścisz pasażerów na tłuczeń na łuku.
Na Banacha to normalne i widywane przeze mnie regularnie jak podjeżdża 3 skład na 1.

Natomiast pomysł ze skróceniami do Narutowicza dla 1 nie jest zły - generalnie nie ma znaczenia czy będzie kończyć na Banacha czy Narutowicza - wielkich okładów ta linia na tym odcinku nie ma. A brygady jeżdżące na Żerań Wschodni mogłyby mieć Narutowicza jako drugi kraniec?

: 25 lip 2011, 13:23
autor: pawcio
MisiekK pisze:Na Banacha to normalne i widywane przeze mnie regularnie jak podjeżdża 3 skład na 1.
Rozkładowo tak być nie powinno. Albo jeden przyspieszył, albo drugi opóźnił.
MisiekK pisze:Natomiast pomysł ze skróceniami do Narutowicza dla 1 nie jest zły. W zasadzie wszystkie brygady jeżdżące na Żerań Wschodni mogłyby mieć Narutowicza jako drugi kraniec.
Niedługo nie będzie kursów na Żerań. I co wtedy?
MichalJ pisze:Ale o co chodzi? SWL nie są niezgodne z żadną ustawą.
Pewnie, że tak. Jeżeli są dobrze zbudowane.

: 25 lip 2011, 13:32
autor: MisiekK
pawcio pisze:Rozkładowo tak być nie powinno. Albo jeden przyspieszył, albo drugi opóźnił.
Brygady zjeżdżające od Banacha zawsze zajeżdżają na 3.
pawcio pisze:Niedługo nie będzie kursów na Żerań. I co wtedy?
Generalnie skrócić 1 na Naruta? Jak pisałem - wielkich okładów ta linia na odcinku Banacha - Narutowicza nie ma.

: 25 lip 2011, 13:39
autor: pawcio
Ja tam bym też nie protestował. Szczególnie, że na Naruciaku jest osobny przystanek dla wysiadających i możliwość stawania na trzeciego.

: 25 lip 2011, 13:47
autor: MisiekK
pawcio pisze:Ja tam bym też nie protestował. Szczególnie, że na Naruciaku jest osobny przystanek dla wysiadających i możliwość stawania na trzeciego.
I burmistrz Ochoty przestanie kwękać, że pętla niepotrzebna.

: 25 lip 2011, 13:49
autor: Georg
A podział na 2 skoordynowane linie:
1 Banacha - Annopol, druga w szczycie Pl.Narutowicza - Żerań?
Bo na Bitwy jednak trochę pasażerów wsiada w 1. W końcu jest to jedyna linia skręcająca na Pl.Zawiszy w lewo (oczywiście jest też możliwość przesiadki na OCHOTA - RATUSZ ale widząc krwawe walki o zachowanie 521 raczej nie jest to opcja lubiana przez pasażerów).

: 25 lip 2011, 15:50
autor: Glonojad
Aha, z pewnością podział na dwie linie (=dwa rozkłady -> jazda w stadach bo różnie na spóźnienia pdatne), bez wspólnego przystanku na placu Narutowicza, ze skróceniem "penetracji" na Ochocie jeszcze bardziej z pewnością poprawi jej wykorzystanie. #-o

Pomysł ze skróceniem całego 1 do Naruciaka natomiast nie jest zły - jest koszmarny.

: 25 lip 2011, 15:52
autor: Georg
Masz lepszy?

: 25 lip 2011, 15:52
autor: MisiekK
Glonojad pisze:Pomysł ze skróceniem całego 1 do Naruciaka natomiast nie jest zły - jest koszmarny.
Bo? Rozwiń swoją myśl.

: 25 lip 2011, 15:56
autor: Glonojad
Georg pisze:Masz lepszy?
Tak, zostawić tak, jak jest. Ewentualnie osłabić w szczycie do co 5, o ile uda się gdzieś znaleźć pętlę dla krótszego 41 tudzież 41 po trasie 16 do Woronicza (16 out). Docelowo oczywiście 1 trzeba przedłużyć - do Zachodniego, Szczęśliwic czy (najtaniej) PKP Rakowiec.

Przydałoby się także, zwłaszcza poza szczytem, zsynchronizowanie 1 z 9 - tak, by przesiadka z 9 na 1 w stronę Woli tudzież z 1 na 9 w stronę Okęcia trwała możliwie krótko (+ informacja dla pasażerów).
Rozwiń swoją myśl.
Skracaniem się linii nie ratuje, skracaniem się linie wygasza. Twierdzę, że 1 na Zawiszy wjeżdża z Ochoty dużo lepiej zapełniona, niż 35 wyjeżdża z Bitwy Warszawskiej 1920 r. Czy to znaczy, że trzeba linię z Nowowiejskiej w ogóle wycofać z Okęcia? Bynajmniej.

: 25 lip 2011, 16:01
autor: MisiekK
Glonojad pisze:Skracaniem się linii nie ratuje, skracaniem się linie wygasza. Twierdzę, że 1 na Zawiszy wjeżdża z Ochoty dużo lepiej zapełniona, niż 35 wyjeżdża z Bitwy Warszawskiej 1920 r. Czy to znaczy, że trzeba linię z Nowowiejskiej w ogóle wycofać z Okęcia? Bynajmniej.
I tak i nie. Linia 1 tak naprawdę zapełnia się od Zawiszy, stąd skrócenie nie byłoby drastycznie tragiczne, a dałoby szansę na dopełnienie 35. Dobra - wchodzimy w OT Zaraz będę musiał tu sprzątać :)

: 25 lip 2011, 16:02
autor: Glonojad
Można też wywalić 35 na Banacha a wydłużyć wybrane kursy 1 :p

To oczywiście głupi pomysł.

: 25 lip 2011, 19:39
autor: Łukasz
pawcio pisze:Przecież nie wypuścisz pasażerów na tłuczeń na łuku.
No tak, bo nie da się położyć kilku płyt betonowych.

A tłuczeń na łuku? Mało to razy trzeba było tak wysiadać? Kilka razy w tygodniu się zdarzało jak podjeżdżałem na Banacha na zajęcia. Czasem też z "czwartego" tramwaju, na trawę.

Teoria a praktyka.