Strona 4 z 21

: 16 lis 2011, 10:16
autor: Nxo
Ciekawe kiedy SKM ogłosi swój rozkład

: 16 lis 2011, 10:45
autor: Kleszczu
mariow pisze:no to chyba jakaś kpina ten rozkład dla linii grodziskiej

ja wiem że jest remont ale takie przerwy jak (odjazdy z Ursusa)

7:39 - 8:01
8:09 - 8:31
8:38 - 9:08

to jakaś paranoja
nawet jeśli wcisnie się w to SKM to na tej linii powinny być pociągi co 5' żeby się wszyscy pomieścili a nie takie przerwy!


Widzę, że z Włoch nie lepiej np. z kierunku Sochaczew/Łowicz obecnie jest pociąg ok. 07:10 i ok. 07:20 (oba mocno zapełnione ale i tak luźne w porównaniu z tym co dzieje się w składach jadących z kierunku Piastowa - reasumując bardzo dobre odciążenie dla Włoch), a po zmianach zostanie jeden o 07:20 (wcześniejszy przed 7) ](*,)

: 16 lis 2011, 14:37
autor: Nxo
Koleje mazowieckie umieściły tabelki na swojej stronie

http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5 ... /1921.html

: 16 lis 2011, 15:43
autor: przewoz
Modlin schodzi na ziemię - wszystkie lotniskowe będą jeździć, jak będzie otwarta stacja na Okęciu :)

: 16 lis 2011, 16:36
autor: marcin3001
Odnośnie linii nr 9. Skąd bierze się ten durny pomysł, aby pociągi przyspieszone zatrzymywały się na p.o. Warszawa Toruńska (gdzie wymiany pasażerskie są niewielkie i jest wiele innych sposobów dostania się do centrum, pomijam beznadziejną lokalizację), a nie na Warszawa Płudy, gdzie w tym momencie w szczycie wsiada koło 30-40 osób na kurs, również wieczorami zawsze ktoś się znajdzie, a sensownej alternatywy dojazdu do miasta nie ma..

: 16 lis 2011, 16:47
autor: ness
Przesiadka z/na brodno zapewne.

Imho przypieszone tam nie powinny lapac zadnych choszczowek, bez tej torunskiej tez by sie obyly.
Po pierwsze dlatego ze skm jezdzi i KM tez beda dopychac ta linie z okazji modlina.
Po drugie ogarnianie plud czy choszczowki - nie rozbryka sie pociag do 160 na tym odcinku co powinno byc mozliwe chyba juz od czerwca (wiadkukty skoncza).
Po to jest przyspieszony na nowym taborze za ciezka kase zeby smigal ile fabryka dala jesli to mozliwe.

: 16 lis 2011, 16:49
autor: fik
Toruńska to (potencjalny) węzeł przesiadkowy, na którym powinny się zatrzymywać pociągi wszystkich kategorii (tak samo, jak na Włochach i Rembertowie zresztą). Płudy to zadupie.

: 16 lis 2011, 16:54
autor: Wolfchen
A z linii nr 8 bombki znikają w zastraszającym tempie... Swoją drogą, kolej sobie strzela tym działaniem w stopę, bo (jak można zauważyć), ludzie wybierają bombki... Sam znam osoby, które jeżdżą pół godziny wcześniej po to, żeby się wyspać w piętrusie, a nie tłuc kiblem. I wyjdzie na to, że znowu płacimy najwięcej, a jeździmy w najlepszym wypadku tak jak inni (porównując do KD czy PR), nie wspominając o "szczęśliwcach", którym bombardierowe obiegi przypasują Pierwsza bombka do Warszawy o 5:35 (w niedzielę aż jedna o 18:55), ostatnia bombka do Radomia o 18... Fatalnie :mur:

Z czysto subiektywnego punktu widzenia, teraz już całkowicie przestaję mieć motywację, aby do pracy jeździć koleją. Kible to nie jest standard, którym warto tłuc się za jakieś 18 złotych (uwzględniając ulgę około 9 złotych bodaj) ponad 2 godziny. :-$

[ Dodano: |16 Lis 2011|, 2011 16:55 ]
fik pisze:Toruńska to (potencjalny) węzeł przesiadkowy, na którym powinny się zatrzymywać pociągi wszystkich kategorii (tak samo, jak na Włochach i Rembertowie zresztą).
Mam nadzieję, że po przebudowie TT wypadnie słowo "potencjalny".

: 16 lis 2011, 17:23
autor: marcin3001
fik pisze:Toruńska to (potencjalny) węzeł przesiadkowy, na którym powinny się zatrzymywać pociągi wszystkich kategorii (tak samo, jak na Włochach i Rembertowie zresztą). Płudy to zadupie.
Co z tego, że Toruńska to superwęzeł, a Płudy to zadupie, skoro na Turuńskiej wsiada jedna lub dwie osoby (nawet przed przebudową), a na Płudach 20-30? Przestańmy jeździć palcem po mapie..

: 16 lis 2011, 18:23
autor: JacekM
Wolfchen pisze:I wyjdzie na to, że znowu płacimy najwięcej,
Jak to, taryfa na radomskiej jest jakaś inna niż na skierniewickiej? :>

: 16 lis 2011, 18:54
autor: Blotny
marcin3001 pisze: Co z tego, że Toruńska to superwęzeł, a Płudy to zadupie, skoro na Turuńskiej wsiada jedna lub dwie osoby (nawet przed przebudową), a na Płudach 20-30? Przestańmy jeździć palcem po mapie..
Przyspieszony pociąg obecnie, ktory jest o 7:31 na Centralnym, zatrzymuje się na Toruńskiej i Pradze. Trochę więcej luda, niż 1-2 na tych stacjach wysiada.

Przyspieszone KMki są dla ludzi, którzy chcą parę(naście/dziesiąt) minut szybciej dotrzeć do Warszawy z Legionowa, Ciechanowa, czy Działdowa. Nikomu z nich na Płudach nie opłaca się wysiadać, bo stamtąd nigdzie nie dojadą. Zatrzymanie pociągu na Płudach zamiast na Toruńskiej byłoby bezsensowne - nikt na Płudach nie wysiądzie, a na Toruńskiej zabraknie możliwości wysiadki.

Dlatego dla Płud jest SKMka.

: 16 lis 2011, 19:02
autor: jasiu
ashir pisze:
jasiu pisze:Te 2 pary Legionowo-Tłuszcz, po jednej w południe i wieczorem, to chyba tylko po to, żeby marszałek sobie na mapie w gabinecie kreskę narysował...
Czemu? Zwykłe podsyły, które w rozkładzie 2009/2010 też były.
I woziły powietrze. Lepszym pomysłem jest trasa przez Warszawę Wsch., zawsze to jakieś zwiększenie częstotliwości. Akurat w południe i wieczorem VT byłby wystarczający jako "wtyczka" między kursami ezt

: 16 lis 2011, 19:13
autor: ashir
Mogę się z tym zgodzić, bo jakiś czas temu jechałem sznobusem relacji: Tłuszcz - Warszawa Wschodnia - Warszawa Gdańska - Sierpc i prawie wszystkie miejsca siedzące w VT627 były zajęte. :smile:

: 16 lis 2011, 19:38
autor: Wolfchen
JacekM pisze:Jak to, taryfa na radomskiej jest jakaś inna niż na skierniewickiej?:>
Chodziło o porównanie ogólne taryf KM, PR, KD, etc. Żeby chociaż KMy wprowadziły REGIOkartę, to już by było lepiej... Ale to nie ten temat, zeby o handlowej gadać ;)
jasiu pisze:Lepszym pomysłem jest trasa przez Warszawę Wsch., zawsze to jakieś zwiększenie częstotliwości.
A byłoby go gdzie upchnąć? :-k

: 16 lis 2011, 19:50
autor: Pan Bułkowski
Czyżby od nowego rozkładu zniknęły pociągi do Legionowo Piaski i dalej na Wieliszew?
S9 przestaje istnieć?