: 23 lis 2011, 8:04
Fajny żart ! Nie za dużo tam na Woli macie tych linii autobusowych ?MC pisze:Ale 512 na Woli? Miodzio
Fajny żart ! Nie za dużo tam na Woli macie tych linii autobusowych ?MC pisze:Ale 512 na Woli? Miodzio
Teraz po wakacjach trochę przytemperowali linię bo w szczycie jest 12-14 kursów na godzinę (co 5 minut).paolo11051 pisze:W szczycie w DP były 4 kursy 125, 4 kursy 105, 4 kursy 155 oraz 6 kursów 506. Czyli razem 18 autobusów na godzinę. Teraz jest między 12 a 16 (częstotliwość 4-5 minut).
marekb pisze:105 można pociąć, może ciut przesadziłem, ale: 6/10/10 będzie dobry
W pełni się zgadzam. Jeżeli będą ciąć to Jelonki będą bronić linii jak krzyża bo już wystarczająco dużo linii w tej okolicy pocięli/wycieli. Wbrew temu co mówią "eksperci" ludzie jeżdżą tą linią, przecież to jedyny sprawny dojazd z Jelonek Płd. do centrum. marekb, zajmij się komunikacją na swoim podwórku...paolo11051 pisze:Dalsze cięcia byłyby nieuzasadnione
Miliony? Nie zauważyłem. Kilka, owszem, jest. Przyjrzyjmy się (razem z Tarchominem):MC pisze:O jejku jejku, wyjdźBastian pisze:O, będzie wreszcie można pociąć 190
Ale chyba przyznasz, że takie Nowotwory czy inne stare twory mają miliony linii czerwonych, a przez metro Wola i Bemowo dostały po dupie? Wola "bliższa" opiera się tylko na 520, a Bemowo na 523 (Edwarda, 410 i 422 nie liczę)...
Nie do końca. Szacuję, że wydłużenie 512 pochłonie 8 brygad. Gdyby te brygady wrzucić na 190, to liczba kursów tej linii wzrosłaby o 3, a tak masz wzrost o 6. Do tego dochodzi wpychanie autobusów w kółeczko po Jelonkach i wygon do Marek, gdzie dodatkowe autobusy najbardziej potrzebne nie są. Tam by trzeba większe porządki zrobić.Bastian pisze:Podtrzymuję: zmiana bezsensowna, mnożąca tylko liczbę linii na Górczewskiej. Lepiej było po prostu wzmocnić 190.
Fakt, na Zaciszu są niezbędnepawcio pisze:wygon do Marek, gdzie dodatkowe autobusy najbardziej potrzebne nie są
Krócej.Bastian pisze:Fakt, na Zaciszu są niezbędne
Tego nie wiem, co oczywiście wszelkie moje założenia może rozłożyć.Bastian pisze:Ze 190 nie spadnie ani jeden kurs? Skąd więc tych 8 brygad?
PS. Nie w tym rzecz. Szukam logiki, która przyświecała tej decyzji, nie afirmuję jej.Bastian pisze:Pawciu, nie ośmieszaj się...
Że co proszę? Porównałeś czas przejazdu z CHMarek i z Zacisza? Różnica wynosi minutę w porywie do dwóch. Gdzie bardziej potrzebne, pozwolę sobie zmilczeć.pawcio pisze:Krócej.Bastian pisze:Fakt, na Zaciszu są niezbędne
Obawiam się, że szukając logiki w tej dziemieszczyźnie jednak tym właśnie ryzykujesz.pawcio pisze:PS. Nie w tym rzecz. Szukam logiki, która przyświecała tej decyzji, nie afirmuję jej.Bastian pisze:Pawciu, nie ośmieszaj się...
Po to mam swoją sygnaturkę.Bastian pisze:Obawiam się, że szukając logiki w tej dziemieszczyźnie jednak tym właśnie ryzykujesz.
Bardzo ciekawe ćwiczenie intelektualne, niczym dobre sudoku. A zawsze jakaś nauka w poruszaniu się w strukturach organizacyjnych. Bo nie tylko ZTM-ie są takie rzeczy.Bastian pisze:Nie widzę sensu, by wkładać więcej wysiłku w dopasowanie logiki do tego typu decyzji, niż włożono w samą decyzję.
Uważam, że powinno się skrócić w postaci jakiegoś łącznika / dowozówki z Nowego Bemowa do Ratusza (tego na Bemowie of kors).adw pisze:co zrobić ze 171
Następny...adw pisze:- zmniejszyć częstotliwość 105 w weekendy
- zmniejszyć częstotliwość 190
FB ZTM pisze:zatrzymamy 512 przy Zajezdni Tramwajowej na Woli gdzie obecnie nie ma autobusów dziennych i na Kercelaku też
A ja bym powiedział, że w Markach by się przydało więcej kursów. Tylko należałoby mądrzej rozplanować dowóz do 190/512/czegośtam. Można też skrócić 740 do Ikei. Dobrze by było zrobić też oficjalny P+R na którymś parkingu. Pytanie tylko, czy centra handlowe na to pójdą....Bastian pisze:Że co proszę? Porównałeś czas przejazdu z CHMarek i z Zacisza? Różnica wynosi minutę w porywie do dwóch. Gdzie bardziej potrzebne, pozwolę sobie zmilczeć.
No właśnie ja też bym to powiedział. To nie, "zmarnują się"emyl pisze:A ja bym powiedział, że w Markach by się przydało więcej kursów.