adw pisze:Od kiedy na Metrze Wilanowska pętle zorganizował sobie PolskiBus i wprowadził nowe rozkłady od 18 grudnia jest pewien dysonans interesów wspólnych klientów w/w i ZTM.
Pisałem o tym w innym wątku - o sieci nocnych. Dobrze, że nie tylko ja dostrzegłem ten problem.
MichalJ pisze:Powinna być na stałe linia autobusowa wzdłuż metra, kursująca wtedy, kiedy metro nie kursuje.
Oczywiście że tak powinno być.
Zamiast nocnych kursów metra, które kosztują 20x więcej niż kurs przegubowego autobusu. Oczywiście, z zajazdem kieszeniowym pod DC, ale bez postoju. To rozwiązałoby w jakiś sposób problem nowej funkcji komunikacyjnej Dworca Południowego.
Ale ja, patrząc przez "perspektywę własnego nosa" skierowałbym na DP również N01.
MeWa pisze: Co stoi na przeszkodzie lepszego dostsosowania godzin kursowania PB? Czy PB zrobił coś, żeby komuniakcja dojazdowa była lepiej dostosowana dla jego klientów?
Każda zmiana rozkładu jazdy w komunikacji dalekobieżnej musi być zatwierdzona przez właściwe organy Urzędu Marszałkowskiego. To trochę ogranicza możliwość manewrowania. Może od kolejnej zmiany rozkładu to poprawią. Sam pisałem do nich, że nocne kursy przyjeżdżają za wcześnie. A przyjeżdżają za wcześnie bo - paradoksalnie - za krótko jadą
A pewnie i z planu obiegów wynika tak, że ten co przyjeżdża o 4 zjeżdża na tankowanie i czyszczenie, żeby o 6-7 wyjechać znowu w Polskę...