Casus "Edwarda" - koniec ekspresĂłw?
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 29 maja 2007, 13:16
Proponuję skasować wszystkie dotychczasowe linie, i zrobić 4 które będą jeździć zygzakiem po całej Warszawie np. z zachodu na wschód, jednocześnie delikatnie posuwając się na północ/południe. Oczywiście ze wszystkimi przystankami stałymi. Wtedy wszyscy będą zadowoleni! Komunikacja jest dla wszystkich! Wszędzie można będzie dojechać bez przesiadki!
Likwidacja E-2 ma uzasadniać puszczenie 404 na Nowodwory. Bzdura bzdurą pogania. Argumentacja o zagęszczaniu zabudowy między peryferiami a centrum - od czapy. Gdzie w okolicach nowych przystanków 402 aż tak bardzo zagęściła się niby zabudowa? Jeden wielki mętlik ze zmianami numerów i tras. Czekamy na jeszcze.
- Solaris U10
- Posty: 2716
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
osa pisze:Likwidacja E-2 ma uzasadniać puszczenie 404 na Nowodwory. Bzdura bzdurą pogania. Argumentacja o zagęszczaniu zabudowy między peryferiami a centrum - od czapy. Gdzie w okolicach nowych przystanków 402 aż tak bardzo zagęściła się niby zabudowa? Jeden wielki mętlik ze zmianami numerów i tras. Czekamy na jeszcze.
Trudno się nie zgodzić... Nawet jeśli tak nie jest to przekaz jest dokładnie taki
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
- Posty: 155
- Rejestracja: 30 paź 2011, 16:19
- Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
1) Rozumiem, gdyby E-2 woziło muchy
2) Rozumiem, gdyby na Górczewskiej faktycznie było mało autobusów i te inne przystanku potrzebowałyby nowej linii
3) Rozumiem, gdyby E-2 tak naprawdę nie powodowało zysku w czasie
Ale ani punkt 1, ani punkt 2 ani punkt 3 nie są spełnione.
Jest to kasowanie dla kasowania - moim zdaniem debilizm w przypadku linii, która się naprawdę sprawdza, jest zapełniona, powoduje zysk w czasie dojazdu z Bemowa do Centrum, a na Górczewskiej na tych przystankach, które dodano, jest doskonała podaż innych linii
2) Rozumiem, gdyby na Górczewskiej faktycznie było mało autobusów i te inne przystanku potrzebowałyby nowej linii
3) Rozumiem, gdyby E-2 tak naprawdę nie powodowało zysku w czasie
Ale ani punkt 1, ani punkt 2 ani punkt 3 nie są spełnione.
Jest to kasowanie dla kasowania - moim zdaniem debilizm w przypadku linii, która się naprawdę sprawdza, jest zapełniona, powoduje zysk w czasie dojazdu z Bemowa do Centrum, a na Górczewskiej na tych przystankach, które dodano, jest doskonała podaż innych linii
O nie, urzednicy robia zmiany po to aby uzasadnic swoje istnienieOlek007 pisze:Zmiana tylko sama dla siebie. Nikt jej nie potrzebował, ani nie oczekiwał. Kolejna linia, którą ZTM zepsuł, mimo że właśnie jak powyżej podano doskonale wywiązywała się ze swojej roli.
Teraz spieprzą komunikacje ale przed nami żadnych wyborów, nic sie nie dzieje a zobaczycie że za 2, 3 lata linie czerwone powróca w chwale i bedzie gadanie o tym jak to przyspieszamy komunikacje na życzenie pasażerów.
Za 2, 3 lata wszystko będzie czarne.Rosa pisze:O nie, urzednicy robia zmiany po to aby uzasadnic swoje istnienieOlek007 pisze:Zmiana tylko sama dla siebie. Nikt jej nie potrzebował, ani nie oczekiwał. Kolejna linia, którą ZTM zepsuł, mimo że właśnie jak powyżej podano doskonale wywiązywała się ze swojej roli.
Teraz spieprzą komunikacje ale przed nami żadnych wyborów, nic sie nie dzieje a zobaczycie że za 2, 3 lata linie czerwone powróca w chwale i bedzie gadanie o tym jak to przyspieszamy komunikacje na życzenie pasażerów.
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701