: 09 lis 2012, 20:48
Z Brzechwy zrobił się Smok Wawelski(numer się nie zmienił chyba)
Tzn. Brzechwa tylko Kraków-Przemyśl.
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Wagony w Monciak-KrupówkiAdam G. pisze:Nocny z Przemyśla do Warszawy ♥
Szkoda, że nie przez Rzeszów...Adam G. pisze:Nocny z Przemyśla do Warszawy
Szkoda, że nie przez Bydgoszcz. I tak traci 2h na jeździe przez Skarżysko i przyjeżdża do Przemyśla niebotycznie późno. Dokładanie JESZCZE ponad godziny na objazd przez Rzeszów już całkowicie ubiłoby sens tych wagonów.Wolfchen pisze:Szkoda, że nie przez Rzeszów...Adam G. pisze:Nocny z Przemyśla do Warszawy
Bynajmniej, w chwili obecnej to kwestia całkowicie pierwotna - obecnie jakikolwiek pociąg z Warszawy do Przemyśla musi jechać albo przez Sandomierz, albo przez Kraśnik. W obu tych przypadkach jazda przez Rzeszów jest niepotrzebną stratą czasu (tak samo, jak niepotrzebną stratą czasu jest jazda przez Sandomierz).Wolfchen pisze:Albo CMK albo ósemką, to już kwestia wtórna
Tak, no była o tym mowa...Wolfchen pisze:13102 przez CMK do Kielc?
No tak, remontfik pisze:Bynajmniej, w chwili obecnej to kwestia całkowicie pierwotna - obecnie jakikolwiek pociąg z Warszawy do Przemyśla musi jechać albo przez Sandomierz, albo przez Kraśnik.
Obecnie jest tak, że Rzeszów jeździ przez Lublin, a Przemyśl przez Sandomierz (upraszczając). Może wymienić jedną parę końcami w takim razie? I tak jest irracjonalnie.fik pisze:W obu tych przypadkach jazda przez Rzeszów jest niepotrzebną stratą czasu (tak samo, jak niepotrzebną stratą czasu jest jazda przez Sandomierz).
Idzikowice 18.09/18.18 ptprzewoz pisze: Ale jeżeli dobrze widzę, to na CMK chyba trasowany pod 130km/h, bo jedzie przynajmniej 10 minut dłużej niż pozostałe pociągi na odcinku W.Zach - Włoszczowa Pn.
Nie, wszystko powinno jechać przez Lublin. Część do Rzeszowa, a część do Przemyśla. Jazda przez Sandomierz przy objeździe przez Dęblin nie ma najmniejszego sensu, a nawet przy sprawnej ósemce - wątpliwy przy obecnych czasach przejazdu.Wolfchen pisze:
Obecnie jest tak, że Rzeszów jeździ przez Lublin, a Przemyśl przez Sandomierz (upraszczając). Może wymienić jedną parę końcami w takim razie? I tak jest irracjonalnie.![]()
Moim zdaniem ma sens pod warunkiem, że Warszawa - Radom - Sandomierz będą zmodernizowane do końca. Czyli za x lat.fik pisze:Jazda przez Sandomierz przy objeździe przez Dęblin nie ma najmniejszego sensu, a nawet przy sprawnej ósemce - wątpliwy przy obecnych czasach przejazdu.
Czyli w obecnym rozkładzie nie ma, cbdu.Wolfchen pisze:
Moim zdaniem ma sens pod warunkiem, że Warszawa - Radom - Sandomierz będą zmodernizowane do końca. Czyli za x lat.