Modernizacja WWK

Moderator: JacekM

Która linia powinna być zmodernizowana w pierwszej kolejności? (3 zaznaczenia)

Czas głosowania minął 22 kwie 2006, 10:16

Kutno - Płock
1
1%
Warszawa Wileńska - Zielonka
5
6%
Warszawa Zachodnia - Grodzisk Mazowiecki
7
9%
Warszawa Zachodnia - Rembertów
8
10%
Tłuszcz - Ostrołęka
0
Brak głosów
Warszawa Zachodnia - Włochy
3
4%
Warszawa Wschodnia - Otwock
11
14%
Warszawa Gdańska - Warszawa Praga
2
2%
Legionowo - Wieliszew - Tłuszcz/Zegrze
4
5%
Warszawa - Łódź
13
16%
Warszawa - Radom
3
4%
Warszawa - Gdynia
16
20%
Warszawa Rembertów - Zielonka - Tłuszcz
4
5%
Warszawa - Stojadła - Lublin
4
5%
 
Liczba głosów: 81

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 11 sie 2007, 22:37

Bo by ominął stację W-wa Olszynka Grochowska.

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 11 sie 2007, 22:48

Wiem. Dlatego nie piszę że wszystkie. W rozkładzie czasowym w zeszłym roku były takie pociągi (z/do Otwocka) które omijały ten przystanek. I teraz tak mogli zrobić. Co drugi pociąg w kierunku Wawra to pociąg do Otwocka. Żeby nie robić krzywdy pasażerom z Olszynki jadącym do Pilawy i Dęblina, pociągi pociągi jadące za Otwock mogły czekać na przejazd torem 4, a reszta przez Antoninów. Dzięki temu sytuacja na Wschodnim uległaby poprawie (zwolniony tor przy peronie 7) jak również część pasażerów dojechałaby do miejsca przeznaczenia.
Polityka złym doradcą w pracy!

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 12 sie 2007, 8:33

JotPeCet pisze:W czwartek "zaczął" się remont między Wschodnim a Wawrem. I to dosyć spektakularnie.....
A ja dziś wróciłem po nocy z roboty i o żadnym remoncie nie wiem.Pociagi kursuja normalnie.Gdzie pracuje to wiesz.
To ,że szyny przywieźli to nie znaczy zaraz,że zaraz remont się zacznie.
Co do puszenia pociagu przez Antoninów- no cóż wszelkiej maści dyspozytorzy ,ajk im sie nie chce myślec i załatwiać mają odpowiedź-Kto za to zapłąci.Trzeba trase wykupić,nowy KWR itp itd.
Podobny sposób myślenia miałem nieprzyjemnośc poczuć na własnej skórze 2 08 jak szyna pękła na szlaku Otwock -Celestynów.Ludzie z pociagu sami proponowali zeby pociag wycofać do PIlawy i przez Mińsk.Odpowiedź była taka jak wyżej napisałem.Efekt:Pociag przyjechał o 20:20(czyli 2,5 h w ,,plecy'').NIe tylko ja ale i około 50% Wschodniego,Grochowa nie miało zmiany.A sporo podróznych kleło bo nie wyrobiło się na pociągi przesiadkowe.
Wściekłość pasażerów i tak jest wyładowywana na kierowniku,maszyniście i dyzurnych peronowych,a nie na nich.Zreszta jacy dyspozytorzy w KM pracują to mniej wiecej wiem.Nie tylko ja ,ale i inni też mają podobna opinie do mojej na temat ich pracy.Jedynie 2 na 5,czy 6 osób ma pojęcie o tym co robi.Reszcie chocbyś podawał na tacy rozwiazanie problemów to i tak Ci powie ,żebyś się nie madrzył bo Oni wiedzą lepiej.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 12 sie 2007, 20:52

rufio198 pisze:
JotPeCet pisze:W czwartek "zaczął" się remont między Wschodnim a Wawrem. I to dosyć spektakularnie...
A ja dziś wróciłem po nocy z roboty i o żadnym remoncie nie wiem.
Stąd ten cudzysłów. ;)
Polityka złym doradcą w pracy!

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 13 sie 2007, 8:47

JotPeCet pisze:W czwartek "zaczął" się remont między Wschodnim a Wawrem. I to dosyć spektakularnie.
Po prostu porażka. Widziałem tego byka z pociągiem z szynami, ale nie przypuszczałem że zrobią taki cyrk.
PLK drugi raz daje ciała na tej trasie. Poprzedni remont to też "awaryjne" zamknięcie szlaku, bo ZNI się nie wyrobiła z naprawą i zabrakło tłucznia, więc potem stosowne ograniczenie wsypali. To jakaś parodia.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36646
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 11 wrz 2007, 10:46

Całkiem żwawo postępuje budowa toru, łączącego perony podmiejskie na DWZ z linią radomską, wraz z remontem wiaduktu nad torami z Grodziska.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 26 wrz 2007, 9:33

Rzeczpospolita pisze: TRANSPORT
Rozkopują tory, pasażerowie klną

Po latach zastoju kolejarze zabrali się za modernizację szlaków. Rozkopali już większość tras prowadzących do miasta. Chcą docelowo wymienić połowę torów Warszawskiego Węzła Kolejowego
Rozkopane tory mocno komplikują życie mieszkańcom okolic Warszawy dojeżdżającym pociągami do pracy i szkoły w stolicy. Według danych Kolei Mazowieckich z pociągów na wylotówkach korzysta dziennie ponad 15 tys. ludzi.

Kolej rozpoczęła w lipcu modernizację trasy wylotowej w kierunku Piaseczna i Radomia na odcinku z Warszawy Zachodniej do Okęcia. Trasę wylotową w kierunku Legionowa i Gdańska rozkopano miesiąc później. Parę dni temu kolejarze zabrali się za modernizację linii z Warszawy Wileńskiej do Wołomina.

A to jeszcze nie koniec -w piątek remont rozpocznie się na kolejnej trasie -w kierunku Otwocka. Zawiadujące torami Polskie Linie Kolejowe do połowy listopada będą wymieniać 7km toru między Warszawą Wschodnią a Wawrem. Kursujące tamtędy pociągi będą odjeżdżać winnych niż dotąd godzinach. Obędzie się bez odwołania połączeń, jednak część pociągów ominie stację w Olszynce Grochowskiej.

Remontowe spiętrzenie wynika z tego, że po raz pierwszy od wielu lat PKP dostały w 2007 r. znaczące kwoty na modernizację linii kolejowych w Warszawie i okolicach. W sumie tylko na ten rok było to 300 mln zł z budżetu państwa i funduszy unijnych.

- Wcześniej otrzymywaliśmy jedną trzecią tej sumy, co wystarczało raptem na naprawę usterek -mówi Ryszard Bandosz z Polskich Linii Kolejowych.

A stan żelaznych dróg jest fatalny. -Musieliśmy natychmiast rozpocząć roboty. Tory nie były modernizowane od 20 lat, tymczasem remont kapitalny należy im się co 15 lat - tłumaczy Ryszard Bandosz. - Już teraz w wielu miejscach trzeba było wprowadzić ograniczenia prędkości nawet do 20 km/godz. Jeszcze kilka miesięcy, a pociągi w ogóle mogłyby stanąć -mówi.

Na przebudowie torów tracą nie tylko pasażerowie, ale również przewoźnicy.

- Rozumiem, że remonty są konieczne, ale ich organizacja jest fatalna. Jak mamy dowieźć pasażerów do stolicy, jeśli prawie na wszystkich trasach tory są rozkopane - denerwuje się prezes Kolei Mazowieckich Halina Sekita. - Przez źle skoordynowane prace musimy odwoływać pociągi. Prace na torach zbiegły się z remontami dróg w mieście. Kierowcy, którzy chcą uciec z korków do pociągów, trafiają więc z deszczu pod rynnę.

W tym roku czeka nas jeszcze przebudowa torów między Dworcem Warszawa Gdańska a Golędzinowem.
MICHAŁ KOZAK
Obrazek
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 26 wrz 2007, 12:53

Pomińmy, że stacji Zegrze nie ma i tak samo stacji W-wa Jagiellońska...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 26 wrz 2007, 15:32

Na tym błędy się nie kończą :>
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 26 wrz 2007, 15:35

Mapka w Rz lipna jak zawsze, ale proponuję zakończyć wątek poboczny i skupić się na meritum :P
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 26 wrz 2007, 15:37

No to jak już. Ja się zastanawiam jak odbudują peron w Płudach...

Awatar użytkownika
florekf
Posty: 548
Rejestracja: 19 gru 2005, 22:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: florekf » 26 wrz 2007, 15:45

Po remoncie cały odcinek od od Wołomina do Wileńskiego będzie nowy- w końcu bez drewnianych podkładów. Czas przejazdu wyniesie 20 minut ( w porywach mniej) do tego trampas na moście ŚD- w godzinach szczytu w 30-35 minut będzie można dostać się do Centrum komunikacją. Oby tak dalej. :dance:
Obrazek

Awatar użytkownika
Siecool
Posty: 4958
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:47
Lokalizacja: Warszawa :: Nowe Bemowo

Post autor: Siecool » 26 wrz 2007, 16:05

solaris8315 pisze:No to jak już. Ja się zastanawiam jak odbudują peron w Płudach...
Trzy tory, perony przy skrajnych torach, położone przed planowanym wiaduktem drogowym, z którego będą poprowadzone na nie zejścia. Obrazek pomocniczy w załączniku (na żółto oznaczono perony).
Załączniki
pludy.jpg
Żródło: Studium wykonalności modernizacji trasy kolejowej Warszawa - Gdynia, tom X.
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 26 wrz 2007, 16:13

A co im przeszkadza peron 2 w obecnej lokalizacji?

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 21 paź 2007, 11:26

jak skończą remont na tej linii w Wawie, to w rozkładzie wprowadzą zmiany, w sensie skróci się czas przejazdu? (mówię o szybkich zmianach, a nie o czekaniu na dalsze remonty).

[ Komentarz dodany przez: MeWa: 2007-11-19, 00:44 ]
Usunięcie części postu odnoszącej się do nieistniejącej wiadomości. MeWa
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

ODPOWIEDZ