System rozkładów jazdy
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- TranslatorPS
- Posty: 656
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
#5
Nawiasem, Wrocław i Szczecin używają rozkładów praktycznie takich samych jak Kielce, przynajmniej pod względem układu godzin. Więc te większe miasta z głowy.
(OT, interesowałby mnie Poznań... czego oni tam w ogóle używają do rozkładów?)
Nawiasem, Wrocław i Szczecin używają rozkładów praktycznie takich samych jak Kielce, przynajmniej pod względem układu godzin. Więc te większe miasta z głowy.
(OT, interesowałby mnie Poznań... czego oni tam w ogóle używają do rozkładów?)
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Tam może być Rozkład 7xp
http://www.info.rozklad.com/ na pewno nie Taran Municom ani nie BusMan. Może mi się uda załatwić fotki z poznania ;D

Postanowiłem zrobić rozkład z Gorzowa nie było trudno, zrobiłem dwa nie są one dokładne w jednym nie ma wpisanych godzin a w drugim nie ma jednego kursu czekam na opinie oby dwa wzorowane na zdjęciach które też załączam ;D
Tu macie wzór z Lublina jest to BUSMAN http://www.picshot.pl/pfiles/129899/5701.jpg
Tu macie wzór z Lublina jest to BUSMAN http://www.picshot.pl/pfiles/129899/5701.jpg
- Załączniki
-
- 135-136.pdf
- Brygada 135-136
- (45.31 KiB) Pobrany 234 razy
-
- ds.pdf
- Brygada 58
- (47.23 KiB) Pobrany 224 razy
- metropolis
- Posty: 11
- Rejestracja: 19 wrz 2012, 19:10
- metropolis
- Posty: 11
- Rejestracja: 19 wrz 2012, 19:10
Powiedzcie mi proszę, jaki program wypluwa taki rozkład jazdy, jak w załączeniu? Bo na BusMana to totalnie nie wygląda
- maciek.dab859
- Posty: 1022
- Rejestracja: 14 sty 2008, 13:43
Oj to chyba pamięta jeszcze czasy MS-DOS 

DAB - Dansk Automobil Byggeri A/S, Silkeborg
- TranslatorPS
- Posty: 656
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
#90
Miałoby to sens, bo ZTM używa TeeRa od samego początku, czyt. 1992, jeśli mnie pamięć nie myli
(Żebym ja jeszcze znalazł ten numer iZTM...)
Miałoby to sens, bo ZTM używa TeeRa od samego początku, czyt. 1992, jeśli mnie pamięć nie myli

Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Tak, to dosowy Teer zwany Tadziomanem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- metropolis
- Posty: 11
- Rejestracja: 19 wrz 2012, 19:10
Dzięki za odpowiedź. Czemu ZTM dalej z niego korzysta, skoro ma BusMana?
Niech to będzie świadectwo dla Busmana.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- TranslatorPS
- Posty: 656
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
#91
BusMan zły nie jest (wiem, bo papram się w nim od paru miesięcy, robiąc od zera rozkłady dla projektu nowej sieci KM w Radomiu - co zresztą przed tygodniem wreszcie ukończyłem, ale i tak będą poprawki...), ale do ideału mu brakuje. Choć ma wiele przydatnych funkcji, i ogrom możliwych wydruków do wygenerowania, tak pierw trzeba się dłuższy czas namęczyć żeby postawić bazę (w moim przypadku zmodyfikować, ale ciii). No i możliwe różnice pomiędzy 80tką a 100tką...
BusMan zły nie jest (wiem, bo papram się w nim od paru miesięcy, robiąc od zera rozkłady dla projektu nowej sieci KM w Radomiu - co zresztą przed tygodniem wreszcie ukończyłem, ale i tak będą poprawki...), ale do ideału mu brakuje. Choć ma wiele przydatnych funkcji, i ogrom możliwych wydruków do wygenerowania, tak pierw trzeba się dłuższy czas namęczyć żeby postawić bazę (w moim przypadku zmodyfikować, ale ciii). No i możliwe różnice pomiędzy 80tką a 100tką...
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ja mam wrażenie że Busman przede wszystkim poległ na skali zadania. Był pisany pod Gdynię więc i w Radomiu daje radę. W Warszawie po prostu nie był w stanie się odnaleźć (a znam tylko czasy obsługi wyłącznie sieci tramwajowej). Do tego w Warszawie fatalnie działał serwis tego ustrojstwa i nie wiem ile było kłopotów z przyczyn źle skonfigurowanych założeń sieciowo-sprzętowych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Rozkłady dla kierowców w sieci ZTM są drukowane z obydwu programów, przy czym MZA ma zazwyczaj wydruki z Teera, zaś ajenci - z BusMana. Czy rozkład jest drukowany przez program, który go stworzył, czy to jest i tak w jednej bazie i wyplucie rozkładu w tej czy w innej formie nie jest problemem? (Np. jeśli ktoś w MZA lubi stare wydruki). Sorry, że z taką przyziemną sprawą wyskakuję, podczas gdy Pawcio i TranslatorPS piszą o projektowaniu całego układu komunikacyjnego. Dla kierowcy jest oczywiście czytelniejszy wydruk z BusMana. Czasami jednak przychodzi np. rozkład na poziomym A5, podczas gdy optymalny byłby pionowy. Wtedy w poziomie cyfry są mniejsze i pozostaje duże puste pole z boku kartki. Czytelność jest bardzo ważna w przypadku Grodzia (i ITS-u), ponieważ tam w sterownikach nie ma wgranych rozkładów.