Problemy komunikacyjne Służewca

Moderator: Wiliam

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 06 kwie 2017, 16:46

Staruchów nie szkolą, nie warto.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 06 kwie 2017, 18:18

Ty jesteś stary tylko z nazwy. W końcu to zauważą ;-)
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Łukasz
Posty: 10693
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 06 kwie 2017, 18:44

pawcio pisze:Dwie mniej niż jest obecnie.
Brygad całych czy wozów tylko?
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 kwie 2017, 19:39

Brygad. Spadnie 1c+1d.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10693
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 06 kwie 2017, 20:54

Jak w ogóle ma się pojemność jazza duo do potrójniaka?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 kwie 2017, 21:14

Coś koło 2/3.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 06 kwie 2017, 21:18

Pojemność potrójniaka była nieograniczona.
miłośnik 13N

Łukasz
Posty: 10693
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 06 kwie 2017, 22:45

Bardziej jazza duo taka jest, bo można otworzyć drzwi z obu stron.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 08 kwie 2017, 12:47

pawcio pisze:Brygad. Spadnie 1c+1d.
W takim razie mała oszczędność. Wcześniej słyszałem o 4-5 tramwajach mniej na tej trasie. Chyba że chodziło o docelowy przejazd i porównanie Metro Wilanowska - Służewiec z Metro Wierzbno - Służewiec a nie Metro Wierzbno Galeria Mokotów.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 kwie 2017, 15:37

Oszczędność z Wierzbna nijak nie zależy od tego czy na drugim krańcu jest Rzymowskiego czy Służewiec. 5 brygad z tego było nie do wyrzeźbienia ale sam liczyłem na trzy. Z drugiej strony obrót czas zabiera. Wygląda więc na to że oszczędność będzie głównie w wozokilometrach.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10693
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 kwie 2017, 16:02

Przy czym skoro pojemność jest istotnie mniejsza (2/3, jak pisałeś), to może się okazać, ze i tak potrzeba jeszcze 41 do Wilanowskiej (bo zawrotka ma ograniczoną pojemność) - przynajmniej dopóki Wilanowska jest...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK

Paweł D.
Posty: 5325
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 08 kwie 2017, 17:42

W tej chwili 31 przy obecnej częstotliwości pracuje całkiem znośnie, ale trzeba pamiętać o Z-1 i Z-2. Z-2 dowozi w nieco inne rejony i całkiem możliwe, że zamieni się normalną linię szczytową. Po otwarciu Marynarskiej do 31 dojdzie 18 oraz 17, która część ruchu jednak przejmowała. Więc nie sądzę, aby wzmocnienie 31 było aż tak potrzebne.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 kwie 2017, 18:15

Teraz jest 1,5 kursu na godzinę w relacji Rzymowskiego-Wierzbno mniej niż przy otwartym Służewcu. A przecież jeszcze dochodzi 17.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10693
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 kwie 2017, 21:06

Ja też mam nadzieję, że Z-2 zostanie, ale mogłoby zaczynać pol godziny wcześniej kosztem nawet skrócenia do 19 - zwłaszcza w piątek to było widać, a na 218 jeździły głównie 10xx.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK

wojtor
Posty: 665
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 06 maja 2017, 18:37

od 08.05.2017 (poniedziałek)

W związku z zakończeniem budowy odstawczego toru tramwajowego przy stacji metra WIERZBNO, od dnia 8 maja 2017r. od początku kursowania linii dziennych, linia 31 zostaje skierowana na nową trasę stałą:

METRO WIERZBNO – SŁUŻEWIEC
źródło: http://www.ztm.waw.pl/zmiany.php?c=102&i=9417&l=1

ODPOWIEDZ