Problemy komunikacyjne Służewca
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Ty jesteś stary tylko z nazwy. W końcu to zauważą ![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Brygad całych czy wozów tylko?pawcio pisze:Dwie mniej niż jest obecnie.
ŁK
Brygad. Spadnie 1c+1d.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Jak w ogóle ma się pojemność jazza duo do potrójniaka?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
Coś koło 2/3.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Bardziej jazza duo taka jest, bo można otworzyć drzwi z obu stron.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
W takim razie mała oszczędność. Wcześniej słyszałem o 4-5 tramwajach mniej na tej trasie. Chyba że chodziło o docelowy przejazd i porównanie Metro Wilanowska - Służewiec z Metro Wierzbno - Służewiec a nie Metro Wierzbno Galeria Mokotów.pawcio pisze:Brygad. Spadnie 1c+1d.
Oszczędność z Wierzbna nijak nie zależy od tego czy na drugim krańcu jest Rzymowskiego czy Służewiec. 5 brygad z tego było nie do wyrzeźbienia ale sam liczyłem na trzy. Z drugiej strony obrót czas zabiera. Wygląda więc na to że oszczędność będzie głównie w wozokilometrach.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Przy czym skoro pojemność jest istotnie mniejsza (2/3, jak pisałeś), to może się okazać, ze i tak potrzeba jeszcze 41 do Wilanowskiej (bo zawrotka ma ograniczoną pojemność) - przynajmniej dopóki Wilanowska jest...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
W tej chwili 31 przy obecnej częstotliwości pracuje całkiem znośnie, ale trzeba pamiętać o Z-1 i Z-2. Z-2 dowozi w nieco inne rejony i całkiem możliwe, że zamieni się normalną linię szczytową. Po otwarciu Marynarskiej do 31 dojdzie 18 oraz 17, która część ruchu jednak przejmowała. Więc nie sądzę, aby wzmocnienie 31 było aż tak potrzebne.
Teraz jest 1,5 kursu na godzinę w relacji Rzymowskiego-Wierzbno mniej niż przy otwartym Służewcu. A przecież jeszcze dochodzi 17.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ja też mam nadzieję, że Z-2 zostanie, ale mogłoby zaczynać pol godziny wcześniej kosztem nawet skrócenia do 19 - zwłaszcza w piątek to było widać, a na 218 jeździły głównie 10xx.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
źródło: http://www.ztm.waw.pl/zmiany.php?c=102&i=9417&l=1od 08.05.2017 (poniedziałek)
W związku z zakończeniem budowy odstawczego toru tramwajowego przy stacji metra WIERZBNO, od dnia 8 maja 2017r. od początku kursowania linii dziennych, linia 31 zostaje skierowana na nową trasę stałą:
METRO WIERZBNO – SŁUŻEWIEC