Wyłączenie z ruchu Mostu Łazienkowskiego

Moderator: Wiliam

Autobus Czerwon
Posty: 4147
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 24 lut 2015, 20:11

Reserved pisze:Dobra, pomijając ten spam. Szkoda, że nie dałoby rady części linii poprowadzić przez Świętokrzyski. Tylko na Powiślu też korki... :/
To może poprowadźmy od razu przez most Ś-D, skoro już jest wyłączony dla ruchu samochodowego...

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 24 lut 2015, 20:12

Rozwiązanie? Moze drastyczne ale radykalne przycięcie wszystkiego co skręca w lewo na skrzyżowaniach w tym na Emilii plater (aż dziw mnie bierze w obecnej sytuacji ruchowej ktokolwiek pozwala na skręcanie w lewo dla osobówek w tym miejscu). Jedna "ciota" co nie zdąży zjechać paraliżuje kilka cykli sygnalizacji.
Następna rzecz - wydłużenie peronów przystankowych kosztem zlikwidowanych pasów do lewoskretów (w tym wypadku w centrum)

Most będzie zamknięty jeszcze ładnych paręnaście miesięcy, to wymaga takich drastycznych rozwiązań.

520 podzielić na dwie częsci, tak by nie skręcały na rondzie w centrum, 501, 519 do Politechniki skrócić, 131 niechaj jedzie przez świętokrzyska. 171 w kierunku torwaru przez świętokrzyską i jasną.
504 Towarowa i prostą (jednokierunkowo). 174 nawrotka na ONZ.

Zapewne to dla was herezje ale nic innego nie przychodzi mi do głowy jak usuniecie najbardziej przeszkadzającej relacji na skrzyżowaniach.
Obrazek

reserved
Posty: 14644
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 24 lut 2015, 20:17

Autobus Czerwon pisze:
Reserved pisze:Dobra, pomijając ten spam. Szkoda, że nie dałoby rady części linii poprowadzić przez Świętokrzyski. Tylko na Powiślu też korki... :/
To może poprowadźmy od razu przez most Ś-D, skoro już jest wyłączony dla ruchu samochodowego...
Spamujesz teraz. Jeżeli równoległy most np. byłby pusty, to czemu by nie skierować tam niektórych linii? Tylko problemem jest wjazd na górę przy Kopernika, bo tworzą się tam ogromne korki. Ale przecież mamy Świętokrzyską, można by ją chwilowo awaryjnie wykorzystać. A czy do 102 się ludzie też poprzesiadali?

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 24 lut 2015, 20:20

Ale przecież mamy Świętokrzyską, można by ją chwilowo awaryjnie wykorzystać.
Pierniczysz głupoty, tam sie szybciej idzie pieszo do foksalu niz autobusem spod uniwersytetu jedzie. Podobnie wzdłuż świętokrzyskiej, skrzyżowanie NŚ ze świętokrzyska jest przeciążone maksymalnie i nie wciśniesz tam ani resoraka.
Obrazek

reserved
Posty: 14644
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 24 lut 2015, 20:21

Właśnie się zastanawiałem, czy to jest problem tylko godzin szczytu, czy całego dnia...

Beznadziejną sytuację mamy...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 lut 2015, 20:22

Wydłużenie peronów jest zupełnie zbędne - wszystkie są podwójne. To, co wypadałoby ewentualnie zrobić, to je poszerzyć i przepatrzeć lokalizację wiat (na M Centrum są ustawione skandalicznie).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10659
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 24 lut 2015, 20:23

Imho, w Jerozolimskich jest zwyczajnie przekroczona przepustowość i tramwaje się wleką. Może pomogłoby niewielkie ograniczenie (sic!) podaży.

Reserved, pomyśl. Na Jerozolimskich masz korek od Wisłostrady do centrum, Łazienkowskiego nie ma wcale, na Siekierkowskim stoi się godzinę, Ś-D zamknięty, to którędy samochody mają jeździć? O, zapomniałbym, Grot w remoncie #-o

Ostatnio jak widziałem Most Świętokrzyski, to samochody stały do Wybrzeża Szczecińskiego minimum od Topieli, i w bok Wybrzeżem Kościuszkowskim przynajmniej od BUWu. Chociaż to było raz w piątek po południu.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

reserved
Posty: 14644
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 24 lut 2015, 20:25

KwZ, ja się tylko pytam, bo przyznam, że ostatnio w tamtych rejonach bywam tylko w weekendy rano. ;)

Ciekawy jednak jestem, czy 102 np. nabrało większej frekwencji po tych zmianach? Bo z jednego korka wpada w drugi, ale jednak nie jest to pierwszy korek (tak lansowany w mediach).

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25436
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 lut 2015, 20:30

Zjazd Tamką jest kompletnie nieprzewidywalny. Na ogół 10 minut w plecy to standard. Ale dziś śladu korka nie było.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

reserved
Posty: 14644
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 24 lut 2015, 20:34

Dziś? Ja dzisiaj o 16:00 byłem w okolicy, to 105 miało problem ze skręt w lewo w Nowy Świat, bo tam się kończył korek. :P

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25436
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 lut 2015, 20:35

W lewo w Nowy Świat? 105? Coś nie tak.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

patryk148
Posty: 547
Rejestracja: 20 gru 2005, 18:13
Lokalizacja: jeszcze Widok

Post autor: patryk148 » 24 lut 2015, 20:39

Po 16 stoi i ani drgnie przez godzinę cała Świętokrzyska pomiędzy ONZ a Nowy Światem (obserwacja z piątku i poniedziałku).

Swoją drogą to bez radykalnych posunięć się nie da. Ale dzieleniu linii na siłę jestem przeciwny. 182 mogłoby wylecieć, ale 188 to bym może połączył ze 118 jako dojazd na Rakowiec (tylko gdzie pętla), bo 523 dałoby radę na Grochowie. Z drugiej strony 138 korkogenna, ale trudno aby Utrata nie miała dojazdu na tę stronę Wisły.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 lut 2015, 20:46

KwZ pisze:Imho, w Jerozolimskich jest zwyczajnie przekroczona przepustowość i tramwaje się wleką. Może pomogłoby niewielkie ograniczenie (sic!) podaży.
Jest lokalnie, ale można ją jeszcze poprawić. 60 tramwajów na godzinę to granica praktyczna i ta nie została przekroczona.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 24 lut 2015, 20:47

To, co wypadałoby ewentualnie zrobić, to je poszerzyć i przepatrzeć lokalizację wiat (na M Centrum są ustawione skandalicznie).
Wiaty out, lewoskręty out, by poszerzyć perony.

Jesli by tylko te dwa wykastrować lewoskręty to... wiele by sie w autobusach nie zmieniło. Pytanie czy rozmiar skrzyzóéania przy centralnym nei jest ca mały na te wszystkie skręcające pojazdy... Zawsze zabranie tej relacji zdejmie troche pojazdów osobowych.


W ogóle teraz TŁ prawie pusta, nie ma opcji możliwość przesiadki w autobusy jadące TŁ do Metra to by trochę zeszło zapotrzebowanie na Al. J dla tych co jada tylko do metra by jechac metrem na północ.
W przypadku oddania II linii metra skierowac jaks ie tylko da to do Daszyńskiego cokolwiek, niech jadą tym Metrem.
Obrazek

reserved
Posty: 14644
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 24 lut 2015, 20:51

pawcio pisze:W lewo w Nowy Świat? 105? Coś nie tak.
W Świętokrzyską.* :)

Zablokowany